Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind de combi pep + xtc geweldig Heb er inderdaad wel n enorme afkick van zoals ze hierboven al vermelden, maar die neem ik er graag bij"
"Ik begin dat met wat xtc en na n uurtje of 2 wat pep erby, maar dan ga ik geen xtc meer bynemen daarna. Enkel nog pep. Eerst de pep heb ik nog nooit geprobeerd, lijkt me ook geen goed idee"
"Goed om te horen"
"Ik heb ongeveer het zelfde probleem.. Klem men tanden altyd onbewust op elkaar, weet niet juist sinds wanneer ik dit doe (denk zelf na men 2de x xtc). Als ik dit opmerk stop ik direct maar blyf het onbewust doen Hierdoor is ook men kaakgewricht "kapot""
"Heb je ooit gerookt? Zoja, doe gewono hetzelfde als bij het roken maar zeker je rook inhaleren. Zoniet, ja gewoon joint in je mond aanstekken, inhaleren, uitblazen en dit is het dan"
"Geweldig om te lezen. Daar wil ik ook wel eens heen gaan :P Over het "teveel" gebruik ga ik niet oordelen."
"Tufnut zei: Vanwaar deze topictitel?? Klik om te vergroten... Vroeg ik me ook af"
"Rampage, lotto arena"
"Ik vind pep helemaal niet aangenaam op iets zoals tomorrowland , ik zou eerder voor xtc gaan dan . Een beetje wiet is ook altijd leuk."
"Zeer leuk reportje om te lezen Ik geraak ook altijd men vrienden kwijt"