Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia: spelen met zwaartekracht

Salvia: spelen met zwaartekracht

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
O
OldskoolStonerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, hiervoor had ik een stuk of 5 keer getript op paddo's/truffels. Das niet veel ervaring, maar ik voelde me wel klaar om eens wat harder te trippen.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is subjectief misschien is et echt mijn ding zolang je het niet probeert weet je het nooit
O
OldskoolStonerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste DFers,

Hier een 19-jarige levensgenieter die zijn ervaring met salvia deelt:

Het plan was om met z'n drieën een keertje salvia divinorum extract te gaan uittesten.
Eens aangekomen in het tuinhuisje van T. dronken we enkele biertjes en keken we wat tv. Ik verbaasde me over al de negativiteit op werkelijk elke zender, dus besloot om de tv gewoon af te zetten.
Hierna vonden we het wel tijd om dat raar kruidje op te roken in een pijpje. A. ging als eerste en gaf door aan mij, daarna was het aan T. Ik nam een dikke hijs en hield ongeveer 20 seconden in, waarna ik begon de hoesten als een dakloze. De rook kan echt niet gezond zijn dacht ik.

T. begon als eerste iets te voelen, hij zei de hele tijd: WTF! Even later sloeg hij ook bij mij in; ik had het gevoel alsof een onzichtbare kracht me naar links duwde, alsof iets me van m'n stoel wou duwen en op de grond wou leggen. Dan voelde ik diezelfde kracht tegen mijn voorhoofd duwen en begon ik te lachen als een zot. Ik voelde tegelijkertijd een euforie opkomen die heel de avond heeft aangehouden.

T. had het zwaarder te pakken; hij stond recht en waggelde rond gelijk een dronken gans. Het leek wel of hij speelde met de zwaartekracht, alsof het iets was dat je kon vastnemen en ombuigen. Hij vertelde me later ook dat zijn zicht vertroebeld was en dat alles in schokken leek te gaan.

Na een halfuur deden we nog een ronde. Ik inhaleerde deze keer meer rook en hield het ook iets langer in. Toch begon ik weer te hoesten omdat de rook echt in m'n keel sneed. Ook A. deed deze keer mee want hij had niets gevoeld van de vorige ronde.
De uren die daarop volgden hebben we gewoon het grammetje extract opgerookt. We hadden allemaal lachkicks en voelden ons lekker high, maar de visuals bleven afwezig die nacht.

Anyway, het was een toffe eerste ervaring met salvia, maar ik had toch wat meer verwacht. Ik vind het zeker voor herhaling vatbaar, misschien volgende keer een sterker extract. Oh en let niet op de typefouten, ik heb dit getypt op m'n IPad en die doet soms lastig.

Greets
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
OldskoolStoner zei:
Anyway, het was een toffe eerste ervaring met salvia, maar ik had toch wat meer verwacht. Ik vind het zeker voor herhaling vatbaar, misschien volgende keer een sterker extract.
Klik om te vergroten...

Mischien is het net volgende keer MEER dan je verwacht. Oppassen met dit goedje het kan al snel te overweldigend zijn. Salvia heeft ook ergens een omgekeerde tolerantie, de eerste keer deed het bij mij ook niet echt veel, pas de derde keer heb ik een breaktrough gehad om U tegen te zeggen. (zelfde extract zelfde dosis) en die derde keer was een 2 maanden na de 2e keer.
Als ik nu salvia gebruik heb ik maar een mespuntje nodig van 15x extract en ga als een speer to the other side. De eerste keren had ik meer nodig, nu altijd steeds minder en minder om hetzelfde effect te evenaren. Salvia is een van de heftigste trips ooit gehad hier, kan je ook niet vergelijken met een ander tripmiddel. Ga geen visuals/patronen verwachten als bij lsd of paddo's eerder compleet andere realiteiten, vreemde krachten gewaarworden, uitwisselen met entiteiten, een blik achter de schermen van het universum, in meerdere dimensies tegelijkertijd vertoeven.... kunnen echt levensveranderende inzichten teweegbrengen.

Het werkt me ook beter in een bong dan in een klein pijpje.
Water in de bong, bong vullen, alles in 1 of 2 hijsen naar binnenwerken, elke hijs min 20/30 sec inhouden...gewoon tot je wegvalt kan al sneller gebeuren ook :wink:

Hoe sterk was het extract dat je gerookt had dan?

Grts!
O
OldskoolStonerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor de reactie, ik had nl. nog nooit gehoord van omgekeerde tolerantie. Extract was x5 aangezien het de eerste keer was.
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ook ik heb bij Salvia de ervaring van omgekeerde tolerantie. Ik hoef ook nog maar een heel klein beetje van 15x extract en ik lig KO. Niet zoo fijn. Salvia is dan ook niet zo voor mij weggelegd. Heb namelijk nog nooit een euforisch gevoel ervaren met Salvia :confused: Terwijl ik met elk ander tripmiddel altijd in een goede flow zit.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Is dit spul trouwens te verkrijgen in smartshops of coffeeshops? Of moet ik hier voor weer de straat op?
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#8
in de smartshoppa, ik vind er niks aan.
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#9
true chatten?
L
LaurensDuytsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Salvia lijkt me ook echt een hele mooie ervaring. Alleen zit ik nog heel erg te twijfelen of ik het binnenkort al een keer zou doen of pas als ik veel meer ervaring heb met andere psychedelica. Vooral omdat zoals andere hier ook zeggen salvia echt een levens veranderende trip teweeg kan brengen. Had je al veel ervaring met andere drugs voordat je salvia deed?
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
OldskoolStoner zei:
Ja, hiervoor had ik een stuk of 5 keer getript op paddo's/truffels. Das niet veel ervaring, maar ik voelde me wel klaar om eens wat harder te trippen.
Klik om te vergroten...

Je klaar voelen, en klaar zijn zijn 2 verschillende dingen :). Ik voel me ook wel klaar voor het zwaardere spul, maar denk dat het verstandiger is als ik er nog een aantal jaartjes mee wacht.
O
OldskoolStonerLid
01-01-2024, 00:00
#12
harry123 zei:
OldskoolStoner zei:
Ja, hiervoor had ik een stuk of 5 keer getript op paddo's/truffels. Das niet veel ervaring, maar ik voelde me wel klaar om eens wat harder te trippen.
Klik om te vergroten...

Je klaar voelen, en klaar zijn zijn 2 verschillende dingen :). Ik voel me ook wel klaar voor het zwaardere spul, maar denk dat het verstandiger is als ik er nog een aantal jaartjes mee wacht.
Klik om te vergroten...

True dat, theres no rush :wink:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
OldskoolStoner zei:
True dat, theres no rush :wink:
Klik om te vergroten...

Het is toch net dat wat men zoekt? :grin:
O
OldskoolStonerLid
01-01-2024, 00:00
#14
mandragora zei:
OldskoolStoner zei:
True dat, theres no rush :wink:
Klik om te vergroten...

Het is toch net dat wat men zoekt? :grin:
Klik om te vergroten...

Haha ja natuurlijk, maar ik bedoelde gewoon dat er geen haast bij is.
d
dextroenergieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Misschien niet echt OT, maar ik heb ook Salvia geprobeert na 1x lsd en 1x truffels.
Het ging dan om 10x extracten met een bong. Had een leuke trip maar niets van wauw. Als ik de reacties hier zo lees moet ik er toch mee oppassen de volgende keer omdat ik nog zo onervaren ben?

Groeten! :grin:
O
OldskoolStonerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mmhh ja, uit mijn eigen ervaring met salvia kan ik het niet echt afleiden, maar heb toch al van veel mensen gehoord dat het echt onvoorspelbaar is. Als ik sommige mensen er over hoor praten, lijkt het soms of het over 2 verschillende drugs gaat, maar ja, iedereen ervaart het anders denk ik.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
OldskoolStoner zei:
Mmhh ja, uit mijn eigen ervaring met salvia kan ik het niet echt afleiden, maar heb toch al van veel mensen gehoord dat het echt onvoorspelbaar is. Als ik sommige mensen er over hoor praten, lijkt het soms of het over 2 verschillende drugs gaat, maar ja, iedereen ervaart het anders denk ik.
Klik om te vergroten...

Sowieso... Iedereen reageert anders op drugs. Daarom heeft iederen ook andere voorkeuren..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."