"DreamWeaver zei:
despeeser zei:
Ik ben eigelijk nog helemaal niet zo lang in het 'junkwerelde' aan de gang.
Sinds een maand of 8 ben ik echt begonnen met blowen, iedere week.
Nu zit ik via een vriend bij een bron waar ik zo pillen voor €0,29 de stuk kan kopen. Het gaat los, in een hele grote plastic zak of in een strip van 202 pillen.
Nooit had ik gedacht om zo dicht bij de ''bron'' te komen. Op straat betaal je al snel 4 á 5 Euro voor één pilletje, terwijl ik er nu gewoon 15 voor kan kopen. Het is wel erg gevoelig om nu te zeggen ik ga er in handelen, maar ik blijf er met mijn takken vanaf, vind het een veel te gevaarlijke wereld om in te dealen. Lekker voor eigen gebruik
Klik om te vergroten...
In welke hoek van Nederland/België moeten we dit zoeken? En die 29 cent, wat is dan de minimale afname? Als zomaar iedereen kleine hoeveelheden voor dat soort prijzen kan kopen gaat de handel naar de kanker. Er gelden in het wereldje in mijn streek regels, niemand verkoopt onder de 3 euro, omdat ze anders andere dealers in de buurt in de weg zitten. Dan krijg je een prijzenoorlog en dat kost mensen geld. En laten dat nu juist de mensen zijn waar je geen ruzie mee wilt hebben.
En die strips, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Die 29 cent is overigens alleen mogelijk direct bij de drukker/het lab, of misschien bij de distributeur (mensen die 5000+ inkopen). Daarna is het financieel gezien niet eens mogelijk omdat diegene er anders sowieso verlies op moet draaien. Heel eerlijk gezegd denk ik dat je poep praat, of heb je een boom waar kristallen aan groeien?
Klik om te vergroten...
Kijk, het zou een stunt zijn als ik erover ga liegen, maar ik snap niet wat ik daar aan heb, laat staan wat jij daar aan hebt.
Die strip is doorzichtig, met folie aan de onderzijde, je ziet de pillen dus zitten, je ziet ook of ze gebroken zijn of niet.
Het is natuurlijk pure toeval dat juist ik bij zo'n enorme 'baron' terecht kom, die het spul gewoon rechtstreeks ergens vandaan haalt, of zelf maakt. In principe ga ik gewoon nooit naar die vent toe, ik krijg ze gewoon graties van die maat van me die bij hem altijd veeel afneemt. Ik was gewoon de juiste tijd op de juiste plaats om zo die vent te ''ontmoeten''.
Handelen erin is mij gewoon te link, ik zie mijn toekomst anders in dan drugs dealen en daarmee rijk worden (of niet).
Ik weet het, en dat is het, klaar. daarmee uit.
@zaagmans, geloof je me niet, dan geloof je mij niet. Zoals ik net al zei, ik heb er niets aan om hierover te gaan liegen, ik laat jullie alleen weten hoe het zit."