Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPADDO KWEEK SET - Cambodia

PADDO KWEEK SET - Cambodia

55 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
desiyaboy zei:
Intoxication zei:
probeer imageshack.us es schat :) en dan tussen hier%20de%20link te zetten:wink:
btw op welke site kan ik een mooi kweeksetje kopen iemand een idee een goeie prijs - kwaliteit verhouding graag! zou het ook wel es wille doen namelijk :P
komt de postman dat dan aan je deur leveren of stopt hij het id bus of legt hij et ernaast:P want dat is wel belangrijk dat ik dat weet :grin:
Klik om te vergroten...

Thnx 4 the tip:wink:
ik heb ze zelf besteld van paddosmartshop.nl. Als je er 3 koopt krijg je ze voor 25 per stuk, das bijna de helft van wat je er bij azarius voor betaalt. Goed zoeken doet wonderen :grin:
Klik om te vergroten...
Maar leveren die ook in België?
d
desiyaboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zal volgende keer uit me doppen kijken als ik probeer slim te doen :openmouth:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
desiyaboy zei:
ik zal volgende keer uit me doppen kijken als ik probeer slim te doen :openmouth:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Ik bedoelde het niet op die manier. Het was maar een vraag, omdat ik weet dat er maar weinig online shops zijn die in België leveren. :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#4
als ze van die shop ook in belgië leveren dan is 25€ per doos wel heel netjes hoor :P
d
desiyaboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
komt er spontaan toch nog iets nuttigs van mijn topicje :sunglasses:

Hier de foto van de 3 doosjes:


ben ongelooflijk aan het kloten met die IMG functie maarja geef een klik zou ik zeggen... :wink:

3 doosjes dus had ik bedacht: De 3 manieren op mijn eerste flush een met water in de zak, een met de verstuiver om de 2/3 dagen en eentje waar ik niet aan zit. Zal ik het water eerst laten koken, afkoelen en spuiten/gieten of de SPA blauw erbij pakken?

Kijken wat eruit komt, jullie horen van me :wave: :stoned:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gewoon kraantjeswater gebruiken, niets mis mee.
d
desiyaboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Moeder is pedagogist dus heb haar water gepikt :grin: Handschoentjes en desinfectant komen ook van moeder af en die gebruik ik ook elke keer als ik de box openmaak..
:smoke:
d
desiyaboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zit net te lezen dat ik ze tijdens het 'soaken' in het donker had moeten zetten???? :confused:

Excuses voor de vele vragen maar ik heb me toch stress aan die box jonguh :(
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
desiyaboy zei:
Zit net te lezen dat ik ze tijdens het 'soaken' in het donker had moeten zetten???? :confused:

Excuses voor de vele vragen maar ik heb me toch stress aan die box jonguh :(
Klik om te vergroten...
Nee, dat is niet noodzakelijk. Ik heb het nooit gedaan, gewoon op tafel gezet..

Haha, geen probleem daar is dit forum toch voor. :grin:
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou zeggen dat het weinig uitmaakt of je water in die zak doet of niet. Het is sowieso vochtig, en met zo'n plastic zak is de luchtvochtigheid direct 100%, en dat wordt niet meer als je water onderin de zak doet. Wel vergroot je door dat stilstaande water de kans op groei van besmettingen. Ook sproeien lijkt me niet voordelig, mycelium moet volgens mij niet nat worden als het groeit, maar droog en donzig blijven. Extra vocht moet in mijn ogen alleen komen van het soaken tussendoor.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
JJJ zei:
Ik zou zeggen dat het weinig uitmaakt of je water in die zak doet of niet. Het is sowieso vochtig, en met zo'n plastic zak is de luchtvochtigheid direct 100%, en dat wordt niet meer als je water onderin de zak doet. Wel vergroot je door dat stilstaande water de kans op groei van besmettingen. Ook sproeien lijkt me niet voordelig, mycelium moet volgens mij niet nat worden als het groeit, maar droog en donzig blijven. Extra vocht moet in mijn ogen alleen komen van het soaken tussendoor.
Klik om te vergroten...
Van dat water in de zak ben ik het eens met je. Maar als er totaal geen condens op de zak zit, en je paddenstoelen beginnen er raar uit te zien kan het geen kwaad (integendeel zelfs) om wat water te verstuiven.

Ik zeg ook niet dat je dat ALTIJD moet doen ofzo, alleen als je ziet dat het nodig is.
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#12
:) . Mijn principe is een beetje dat het kweekbakje ruim voldoende vocht bevat om de lucht in de zak compleet met vocht te verzadigen en dat er dus geen water bij hoeft. Maar als de casing begint uit te drogen dan zijn er inderdaad wel maatregelen nodig.
d
desiyaboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Na hoeveel dagen zou het mycileum ongeveer over de hele doos verspreid moeten zijn? Dus ik hoef me niet druk te maken over LVheid en alleen op de temperatuur? Deze is trouwens precies 28 graden in de zak.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
desiyaboy zei:
Na hoeveel dagen zou het mycileum over de hele doos verspreid moeten zijn, of verschilt dit per persoon? Dus ik hoef me niet druk te maken over LVheid en alleen op de temperatuur? Deze is trouwens precies 28 graden in de zak.
Klik om te vergroten...
Zorg dat je temperatuur niet té hoog wordt anders kan dat een thermische dood veroorzaken.
28° lijkt me al redelijk hoog, het ideale is rond de 23°. Maar het zal wel niet zo'n vaart lopen hoor, maar meer dan 28° lijkt me niet ideaal.

Na een 7tal dagen is het zeker volgroeid, maar dat wil niet zeggen dat heel de bovenkant wit ziet.
Bij de ene set zie je het al wat beter dan bij de andere, na 7-10 dagen zouden de eerste pins er wel moeten doorkomen.
d
desiyaboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Beste boom boys - Kitjes staan nu lekker te badderen in het vocht, alledrie de zakken zijn bijna volledig beslagen en ik zie dat het mycileum aan het vermenigvuldigen is. Ze staan nu dus gewoon in mijn kamer zonder verwarming etc aangezien het buiten al heel erg warm is - 32 graden. Ik probeer de lucht hier wat kouder te krijgen met een ventilator die ver van de setjes afstaat. Alles loopt nu lekker en dat komt zeker door jullie bijdrage. Jullie horen van me als de mushies beginnen te groeien, dan maak ik elke dag een paar foto's. DANKU! :wave:

PS. Na hoeveel berichten kom ik van dat stomme 'newbie' af? :kots:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Na 100 dacht ik. :grin:
d
desiyaboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hey hey, werd vanmorgen wakker en keek (zoals elke dag) weer even naar de setjes. Nou heb ik bij de doos waar het mycileum in mijn ogen het kleinst was, al 2 kleine geile heiligen aangetroffen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: . Nu nog wachten op de rest, foto's komen als je ze ook echt op de foto kan zien :smoke:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
desiyaboy zei:
Hey hey, werd vanmorgen wakker en keek (zoals elke dag) weer even naar de setjes. Nou heb ik bij de doos waar het mycileum in mijn ogen het kleinst was, al 2 kleine geile heiligen aangetroffen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: . Nu nog wachten op de rest, foto's komen als je ze ook echt op de foto kan zien :smoke:
Klik om te vergroten...

Gaat lekker snel daar! In de andere nog geen leven te bespeuren?
d
desiyaboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
KoxBox zei:
Gaat lekker snel daar! In de andere nog geen leven te bespeuren?
Klik om te vergroten...

Nee helaas. Wel wonderbaarlijk dat degene waar ik nu welgeteld 6 vriendjes in aantref, de doos is waar ik niks mee heb gedaan. Terwijl de andere 2 die ik heb besproeid en water bij heb gedaan nog leeg zijn, snap jij 't nog :confused:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
desiyaboy zei:
KoxBox zei:
Gaat lekker snel daar! In de andere nog geen leven te bespeuren?
Klik om te vergroten...

Nee helaas. Wel wonderbaarlijk dat degene waar ik nu welgeteld 6 vriendjes in aantref, de doos is waar ik niks mee heb gedaan. Terwijl de andere 2 die ik heb besproeid en water bij heb gedaan nog leeg zijn, snap jij 't nog :confused:
Klik om te vergroten...
Jah, je moet wel maar beginnen sproeien als de paddo's beginnen te groeien en je ziet dat het niet echt opschiet...

Sorry als ik dat niet duidelijk gemaakt had.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."