Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lijkt me sterk dat je er uberhaupt iets van voelt. heb ongeveer 2 gram endorfine weggesnoven die ik in mijn gehanden kreeg geschoven en het enige effect was verstopte neusschoten, go figure"
"Intoxicated zei: Maar beter is het om gewoon een lekker bakje chocomel te maken en er n dikke joint bij te roken. Klik om te vergroten... das wel heel erg heftig hoor :P toevallig dat we op hetzelfde moment reageerden"
"niet zo eng praten jij"
"2 keer geoogst van alle 3 de setjes. Heb al geweldige dingen gezien tot dusver Ik heb ong. 10 keren getript (waarvan minimaal de helft op mexicaantjes) van de smartshop en zo goed als ik me kan herinneren slaan deze eigen gekweekte toch een stukje harder in dan die van de SS. Maar dat is inmiddels al wat jaartjes geleden dus kan ook fout zitten Nu in totaal 920 gram nat van de setjes gehaald. En bij 1 box verschijnen er al weer wat pins. Bedankt voor je hulp kox , alles loopt lekker hier."
"20 gram is een redelijk grote portie voor DD maar je hebt al vaker gegeten dus dan zal het sowieso wel minder zijn. Jammer van de misselijkheid /+ bodyload in het begin maar volgens mij is dat gewoon je lichaam die reageerde op je hoeveelheid truffels. Voor de rest zal het een lekkere trip geweest zijn als ik horen mag en ben je weer een stapje verder met denken."
"Re: Dragons Dynamite; de niet-relaxte trip die ik had kunnen Lijkt me duidelijk dat jij het kan sturen; Ik heb ongelooflijk moeite om dingen te doen die ik niet 'echt' wil doen. Zoals jij gaat schaaplullen met je maat. Ook met dat kotsen dat je op een gegeven moment jezelf erover heen praatte en toen was het ook over. Ik merk bij paddo's dat die controle wel wat minder word en de trip ook veel vager verloopt. Denk toch dat het meer Mindset is bij de meesten dan de set / setting aangezien je met de goeie mindset klaarblijkelijk overal een lekkere setting van kan maken. Of is dit nou een heel onlogische redenatie?"
"Die mindfucks zijn juist de rede dat ik menig truffel verorbert heb. Geweldig als je gaat spacen op je eigen space. Zag vorige keer een muur paars worden dus ik van: nee das nie echt, en terwijl ik dat zei gebeurde het gewoon nog een keer en weer das niet echt. Weg, terug, weg terug. Tof die truffels Bij grote hoeveelheden heb je niet meer door dat de muur niet ECHT paars is, dat soort gevalltjes. Alhoevwel het naturlijk altijd persoonlijk is/blijft"
"Re: Dragons Dynamite; de niet-relaxte trip die ik had kunnen Sublimo zei: desiyaboy zei: Denk toch dat het meer Mindset is bij de meesten dan de set / setting aangezien je met de goeie mindset klaarblijkelijk overal een lekkere setting van kan maken. Of is dit nou een heel onlogische redenatie? Klik om te vergroten... Mindset = set En dat klopt wel. Als alles goed zit in je hoofd, kun je veel naar je hand zetten. Toch blijven er een aantal settings die niet mogelijk zijn. Bijvoorbeeld een druk stadscentrum, school, enz... (ze zijn mogelijk, ik heb het ook gedaan, maar het is niet zo simpel als thuis lekker op de bank zitten.) Klik om te vergroten... Hahaha. Als ik je leraar was geweest had ik even over nachtmerries, voldemort en the exorcist gepraat tegen je :P ik bedoel setting = de plek , mindset is breinwerk. Maar goed u hebt gelijk"
"ik kan me wel in je vinden. Had 4 gram gehaald die eigelijk voor vrienden was bedoeld maar die konden niet komen. 1 Nakkie genomen en de rest bewaard. De 4 dagen daarna non stop nakkies lopen leggen (zelfs tijdens me werk) en ik wou meer meer. Mezelf gedwongen dat niet te doen en om me daar een beetje bij te helpen wat truffeltjes genomen (paddo's leken me te sterk na 5 dagen doorgaan) de dag dat ik mijn kater had. Daarna het goedje niet meer aangeraakt. Probeer ergens anders aan te denken, elke dag dat je dat doet word het makkelijker dat kan ik je garanderen."
"Noarx zei: kapitein-x zei: desiyaboy zei: Die mindfucks zijn juist de rede dat ik menig truffel verorbert heb. Klik om te vergroten... ´De mindfuck´ is ook niet meer wat het geweest is. Klik om te vergroten... Vervolgens: Ik dacht dat mn lichaam zo uitgeput was omdat ik al mn voedingsstoffen eruit had gekotst, ik voelde me vreselijk koud en zwak en kon alleen nog maar in bed liggen waar ik werkelijk dacht dat ik al jaren aan boulimia leed. Klik om te vergroten... Boulimia is ook niet meer wat het geweest is :P Klinkt wel heel akelig, zelf nog nooit bad gegaan van iets..."