Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oef... dilemma! Ik heb hier 6abp liggen en ga vandaag naar festival, maar als ik ergens géén zin in heb, is het misselijk zijn en kotsen. Ik houd het vandaag toch maar op mollie denk ik"
"Thx!"
"Jmths zei: Hardlopen / sporten zodra je de de dip begint te merken. Doet wonderen. Klik om te vergroten... Ik ben nu herstellende van een rugblessure maar ik ga dit zeker uitproberen zodra ik er weer toe in staat ben, bedankt voor de tip! Ben sinds een paar dagen terug aan de Elvanse, na een uitstapje richting methylfenidaat (van Sandoz). Dat wilde ik (weer) proberen omdat ik van Elvanse weliswaar vrolijker en gemotiveerder word, maar niet zo heel veel geconcentreerder. In mijn herinnering aan mijn eerste medicijnvoorschrift deed methylfenidaat meer voor mijn concentratie, maar weinig tot niets voor mijn humeur. Ik had op methylfenidaat vaak conflicten en chagrijn, vooral in de rebound, wat de reden was om oorspronkelijk op Elvanse over te stappen. Dat ging met interpersoonlijke relaties en humeur wel beter. Maar Elvanse is ook niet zonder nadelen: - Met Elvanse vind ik de humeur-rebound minder erg, maar de energie-rebound behoorlijk fors. Wakker worden is 's ochtends écht een struggle... man wat ben ik dan moe! - De trage afgifte betekent ook dat de come-up soms lang duurt. Ik kan er soms zo maar een halve ochtend op zitten wachten... - En de werkingsduur vind ik ook niet zo heel erg betrouwbaar: soms slik ik 's ochtends en heb ik 's avonds laat plafonddienst; op andere dagen slik ik 's ochtends en is het al rond het avondeten uitgewerkt, en dan moet ik vaak nog uren... - En de beoogde werking is ook minder betrouwbaar: ik kan me wel beter concentreren dan zonder, maar ga niet veel makkelijker aan de slag met de 'kikkers die ik moet slikken'. Kortom: het lijkt erop dat Methylfenidaat iets beter werkt voor mij, en lisdexamfetamine iets beter werkt met mijn omgeving. En ik weet zo net nog niet wat ik daarvan moet vinden... (door de lichte euforie die ik van Elvanse krijg, krijg ik wel véél meer ideeën en 'zin' in van alles, ook in seks) Herkennen meer mensen deze verschillen?"
"Voor het geval je moeite hebt om van de xtc af te blijven... bedenk dan dat je al een tijdje niets meer voelt van zo'n pil. Je hebt er dus letterlijk niks aan om weer te nemen. Spaar jezelf de schade en de kosten Verder wens ik je veel beterschap. Heb je een supportstructuur om je heen? Goede vrienden bij wie je terecht kunt die niet te veel oordelen? En heel belangrijk: je niet proberen over te halen om weer te gebruiken?"
"Hey, die Batman had ik ook, in grijs destijds. Was mijn eerste 2CB - supertof!"
"Shivaz54 zei: Niemand die deze heeft ervaren en info zou hebben voor mij? Klik om te vergroten... Garantie tot de deur, maar: Ja, ik! Weet niet hoeveel mdma erin zit maar ze bevielen mij uitstekend. Mijn indruk was dat ze aan de sterkere kant zijn. Ik voelde geen effecten die me deden vermoeden dat er ook andere werkzame stoffen in zitten."
"Klinkt tof! En goed om te lezen dat jullie het schoonmaken serieus namen"
"Wat me ook tof lijkt: Een ayahuasca ceremonie in een mooie, natuurlijke omgeving met alleen maar mensen die je (goed) kent, en een extra napraatdag om de ervaring goed te kunnen integreren met behulp van elkaar."
"Lul niet, Fred. Je zit er gewoon naast."
"Klinkt toch wel alsof het 2-CB was hoor. Betere stemming en zweten op een lage dosis herken ik van mijn laatste tripje. En de visuele vervormingen passen bij een hogere dosis, zeker in combinatie met vermoeidheid."