Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"speed snuiven/speed slikken.... nuff said. Ik zeg niet dat het zo is, maar dat het me mogelijk zou kunnen lijken..."
"Goed slapen, één kop koffie, hooguit twee. Niet meer, anders ga je stuiteren. Daarnaast kan je, als je chronische concentratieproblemen hebt, met je huisarts gaan praten. Zet je gedachten op een rij."
"Ik geloof mensen die zoveel d/t fouten in infinitieven en voltooide deelwoorden maken sowieso niet... Nou ja, ik neem ze niet serieus genoeg."
"omfg dreadmanneke Alles goed jongen? Om nog even heel half off-topic te gaan (sorry zommes); Ik wil de TS niet belachelijk maken, en vind het erg genoeg wat er gebeurd is. Dat neemt niet weg dat je best een beetje moeite kan doen om hoofdletters, punten en komma's, etc., op de goede plek te zetten. Het verhaal is aangrijpend genoeg, maar alleen al vanwege het niveau van de taal knap ik af en denk ik; VMBO'er(daar behoor ik zelf ook toe dus niet gelijk over die opmerking gaan lopen bitchen) denk eens na voor je iets doet en flikker niet alles je keel in. Maar dan genuanceerd, ok?"
""
"Tent, behalve Roskilde, dan slaap ik 's nachts in Kopenhagen tijdens de festivaldagen. Roskilde gaan we liftend heen en terug, andere festivals hangt van de afstand af. Lowlands ga ik op de brommer heen, het is nog geen uur vanaf hier."
"maffiamastah zei: ik ga denk ik op donderdagochtend. uurtje of 10 op de dijk Klik om te vergroten... Fuck yeah! Ik wil eigenlijk met mijn gepimpte 45km/u karretje maar ik denk niet dat ik de ontsteking voor donderdag vervangen krijg."
"maffiamastah zei: hahaha vet dan moet je wel opallen waarschijnlijk :P Klik om te vergroten... Het plan was om allemaal met zo'n ding te gaan maar er moet aan allemaal wel iets gebeuren (nieuwe motor, keerkoppeling, ontsteking stuk et cetera) dus dat stellen we een jaar uit."
"drain bamage zei: Beste festival van NL, jezus was ik heb me weer vermaakt zeg. Vanaf nu is het allemaal weer bergafwaarts! :P Klik om te vergroten... Kampf Kadaver is het met je eens. Camping 2 in het algemeen ook denk ik"
"Het ligt aan je trip ook. Het kán vet zijn maar ook héél eng. Daarnaast kan het zo omslaan van leuk in slecht en andersom. Denk goed na vantevoren, zoals bij alles."