#1
Iedereen die niet op D66 stemt is dan ook minderwaardig!
deadlock zei:Iedereen die niet op D66 stemt is dan ook minderwaardig!
Wacky zei:Helaas is nederland helemaal niet zo geweldig op het gebied van feesten.
Wel op het gebied van grote commerciele feesten opgezet door enorme monopolistische bedrijven zoals mojo misschien, en dan nog vind ik de prijs/kwaliteit verhouding van die feesten er slecht uitzien naast duitsland bijvoorbeeld.
Maar als het over kleine gezellige niet commerciele feestjes gaat is het zeer triest gesteld in nederland. vergunningen zijn haast onmogelijk, als je ze krijgt is het tot 4 uur, en als je illigaal een feestje doet komen ze je wegjagen, ook als er niemand klachten heeft.
Ik gok zo dat dat niet helemaal serieus bedoelt was.DrippTone zei:deadlock zei:Iedereen die niet op D66 stemt is dan ook minderwaardig!
Wat een zwakzinnige opmerking is dat zeg.![]()
Flameon zei:Opzich wel goed dat iemand uit de politiek wat positiefs schrijft / zegt over een feest.
Maar ik denk dat negentig procent van alle politici er alleen maar slecht over denken (drank, drugs etc). Helaas!
We have a WINNAR!!!!!Twilight zei:Ik gok zo dat dat niet helemaal serieus bedoelt was.DrippTone zei:deadlock zei:Iedereen die niet op D66 stemt is dan ook minderwaardig!
Wat een zwakzinnige opmerking is dat zeg.![]()
![]()
Oom Klaas zei:Omdat D66 beetje rationeel is op het gebied van drugs is opeens 2/3 van df voor d66...
Zelfs hier word 't eng.
Oom Klaas zei:Omdat D66 beetje rationeel is op het gebied van drugs is opeens 2/3 van df voor d66...
Zelfs hier word 't eng.
Europa JA! (iedereen die nee zegt zou eigenlijk ontslagen moeten worden, de enige reden dat we zo'n beetje de laagste werkloosheid ter wereld hebben is namelijk onze intense knuffel en integratie binnen de Europese economie), hun binnenlands economische beleid, hun antidiscriminatoire standpunten, progressiviteit ten opzichte van bijvoorbeeld homoseksuelen, minder overheidsbemoeienis als het aankomt op mijn persoonlijke vrijheden en hun onderwijsbeleid.Oom Klaas zei:Wil je voorbeelden geven die jou dan aanspreken?
+1[SF] Safiertje zei:Waren er maar meer politici als Boris van der Ham
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."