Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"blauwe Adidas van 280 mg zijn ook zeer sterk maar zeker te hendelen als je al vaker xtc hebt gebruikt zou hem alleen naar eigen ervaring niet een 1x gooi gwn 2x een halve"
"1 cap 4-fmp thuis"
"in Limburg is er bijna niet aan te komen en als het te regelen valt is de kwaliteit meestal kut en betaal je 35 euro de gram"
"een vriend van me zie dat die vorige week hulk had gedaan dit is schijnbaar een nieuwe versie van blue 69 heeft iemand van jullie hier ervaring mee of er iets over gehoord wat er allemaal in zit en het effect er van"
"MentalFucked zei: Hulk is hier op straat al een paar keer voorgevallen, 3-4 maanden terug. Schijnt zeldzaam te zijn in België en Nederland en is een sterkere variant van MDMA. Dit wordt niet in pil-vorm verkocht met bindmiddel, maar gewoon in een capsule als poeder. Gewoon afslikken denk ik? Verder kan ik hier geen informatie over vinden en heb het zelf ook nooit getest. Klik om te vergroten... het is wat ik van de dealer gehoord heb is geen poeder maar vloeibaar iets van ghb en mdma gemixed"
"combo's die ik zelf wel chill vond om te gebruiken truffels en wiet alcohol en coke xtc met alcohol wiet met cafeïne pillen ketamine met wiet en alcohol wiet en alcohol"