#1
het is normaal dat je poeier een soort plakje word in je sealtje.
gewoon ff hakken met je pasje zoals ik al zei
gewoon ff hakken met je pasje zoals ik al zei
???maxor zei:Kan ik het overigens nog wel bewaren zonder dat de sterkte afneemt? En hoelang is het te bewaren? Zijn dit dagen / weken ? (ff ter informatie).
ja ach, de een is de ander nietTony Montana zei:ik ga er ff van uit dat dat envelopje van je een halve is.
Respect dat je het dan nog gewoon kunt bewaren...
Normaal is het halen, 2x snuiven en woppa... weg issie.
maxor zei:Kan ik het overigens nog wel bewaren zonder dat de sterkte afneemt? En hoelang is het te bewaren? Zijn dit dagen / weken ? (ff ter informatie).
Tony Montana zei:Respect dat je het dan nog gewoon kunt bewaren...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."