Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"plakaat" coke ??

"plakaat" coke ??

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#1
het is normaal dat je poeier een soort plakje word in je sealtje.
gewoon ff hakken met je pasje zoals ik al zei
m
maxorLid
01-01-2024, 00:00
#2
ging over een weekje bewaren in t enveloppie zelf in mn portomonee. Maar merk zaterdag wel of t nog goed is
m
maxorLid
01-01-2024, 00:00
#3
eh all,

Ik had gister een pakkie gekocht van n bekende van me, t zag er goed uit en was gewoon goede coke. Maar nu maak ik vandaag mn enveloppie weer open (ja want er zat nog in :wink: ) en nu zie ik dat 't allemaa "plakaaten" zijn. Dus niet echt meer poederachtig... Ik heb er eerlijk gezegt nooit opgelet dus wilde weten of dit hoort ofzo.
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#4
als ik coke heb, en ik doe t in een envelopje, en ik haal het tijdje later uit dat envelopje is het ook een soort plakje.
gewoon hakken met je pasje o.i.d. en klaar
m
maxorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zit idd in enveloppie...

bedankt! ______//
m
maxorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan ik het overigens nog wel bewaren zonder dat de sterkte afneemt? En hoelang is het te bewaren? Zijn dit dagen / weken ? (ff ter informatie).
m
maxorLid
01-01-2024, 00:00
#7
maxor zei:
Kan ik het overigens nog wel bewaren zonder dat de sterkte afneemt? En hoelang is het te bewaren? Zijn dit dagen / weken ? (ff ter informatie).
Klik om te vergroten...
???
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#8
nja ik zou t geen weken bewaren, maar paar dagen kan geen kwaad voor zover ik weet
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#9
coke schijn je heel lang te kunnen bewaren... Gripzakje eromheen en in de koelkast kun je het schijnbaar wel enkele maanden goedhouden(puur theoretische informatie, heb nog nooit coke gebruikt of gehad)
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ga er ff van uit dat dat envelopje van je een halve is.
Respect dat je het dan nog gewoon kunt bewaren...

Normaal is het halen, 2x snuiven en woppa... weg issie.
m
maxorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tony Montana zei:
ik ga er ff van uit dat dat envelopje van je een halve is.
Respect dat je het dan nog gewoon kunt bewaren...

Normaal is het halen, 2x snuiven en woppa... weg issie.
Klik om te vergroten...
ja ach, de een is de ander niet :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
maxor zei:
Kan ik het overigens nog wel bewaren zonder dat de sterkte afneemt? En hoelang is het te bewaren? Zijn dit dagen / weken ? (ff ter informatie).
Klik om te vergroten...

Vind dat altijd zo mooi :) mensen denken echt dat drugs "nieuw" is als het van de dealer komt, wat natuurlijk grote grote onzin is. Waarschijnlijk heeft het voordat je het van je dealer komt al bij tig mensen thuis gelegen, is onderweg geweest, hell, sommige coke heeft meer van de wereld gezien dan ik ! Dus whatever de tijd ook is dat ie houdbaar is, je kan toch nooit weten wanneer die in is gegaan !

Ik heb zelf (teveel) coke gesnoven en heb wel eens brokken van 20 gram gekocht en die (het laatste beetje) tot wel 4, 5 weken in mijn la laten liggen, en werkte niet minder goed.

Dus maak je geen zorgen

Tony Montana zei:
Respect dat je het dan nog gewoon kunt bewaren...
Klik om te vergroten...

Ja idd ! ik heb hier zoooo veel verschillende drugs (gebruikershoeveelheden !!) liggen, maar coke is het enige wat altijd op en zal gaan. Ben er intussen gelukkig niet meer aan verslaafd, maar sinds die tijd nog 2x ofzo gedaan, maar dan blijft er echt niets liggen, net als vroeger. Alles gaat altijd op. Boutdrug
d
davevLid
01-01-2024, 00:00
#13
Coke verliest geen werking bij bewaren dus je kan het rustig zolang laten liggen als je wil...

Als het zo is zoals jij beschrijft dan is je coke al versneden met van alles en nog wat... Ik koop altijd pure maar ik kook het uit en rook het. Gelukkig heb ik goeie contacten die mij spul geven waarbij ik echt niets verlies bij het koken maar dat spul wat die marrokaantjes hier rondrijden is echt om te huilen!!! als ik zo'n mixje uitkook hou ik nog geen 10e over dus pas op :grin: :grin: :grin:

nou suc6 met je plakje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."