Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het onlangs op raveland gedaan eerst een portie Truffels van 10 gram en een 1,5 uur later 1 dosis 2c-b geslikt. Half uurtje later ook wat gesnoven. Toen ik terugging naar de festivalweide was mijn volledige wereld van kleur door een beginnen vloeien en zooooo'n lekker warm en ontdekkend gevoel. Was enorm aangenaam visueel, maar mentaal is het een grote uitdaging. Ik vond het lastig na 2-3 uur"
"Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI) Is mdai nog steeds legaal eigenlijk? er is maar zeeeer weinig over terug te vinden..."
"Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI) Intoxication zei: ja hoor Klik om te vergroten... Ook in belgie?"
"Ik kon het op elements ook krijgen, maar ik had al genoeg pep en mdma op dus dacht zal het maar laten. vooral omdat ik absoluut niet wist wat het was. Een maat van mij had het geprobeerd en ik heb er daarna achter zitten zoeken zoeken zoeken wat het was. D.m.v. zijn ervaring heb ik het kunnen vinden en ik ben er bijna zeker van dat het gaat om mc-pp een niet zo leuk, mdma achtig product"
"Er mogen geen minderderjarigen wonen/verblijven in het gebouw waar de plant staat. Zelfde geld als je 3g op zak hebt mag je niet op een middelbare school zijn bv Maar het is wel degelijk legaal. Een vriendin van me haar vader is hoofdcommisaris van de politie en heeft voor zijn verjaardag een plantje gekregen van een plantage die ze hadden opgerold xD (was enorm goede wiet ^^)"
"KoxBox zei: darksoul001 zei: Er mogen geen minderderjarigen wonen/verblijven in het gebouw waar de plant staat. Zelfde geld als je 3g op zak hebt mag je niet op een middelbare school zijn bv Maar het is wel degelijk legaal. Een vriendin van me haar vader is hoofdcommisaris van de politie en heeft voor zijn verjaardag een plantje gekregen van een plantage die ze hadden opgerold xD (was enorm goede wiet ^^) Klik om te vergroten... Het is gedoogd, niet legaal. Klik om te vergroten... Bedankt voor de verbetering Maar ik heb onlangs ergens gelezen dat zo het beleid nog wat gaan versoepelen"
"Fresh zei: darksoul001 zei: Een vriendin van me haar vader is hoofdcommisaris van de politie en heeft voor zijn verjaardag een plantje gekregen van een plantage die ze hadden opgerold xD (was enorm goede wiet ^^) Klik om te vergroten... Dat is lekker integer Klik om te vergroten... Hoe zou je zelf zijn? Hij heeft zelf 1 keer een nieuweling bijna doen wenen van woede omdat die nieuweling zijn dochter een boete had gegeven"
"Goh, zij gaat nu ook voor agent gaan, ze zei het zelf dat ze mijn fouten ook wel eens door de vingers zal zien ^^ En de zone ga ik er maar niet bijzeggen, zou een beetje verklikkend zijn niet? Corruptie is er overal m'n broer zijn vriendin is eens met haar oom in burger om haar zwart geld gaan eisen op haar werk omdat ze het niet kreeg. xD"
"Waar ik vooral problemen met heb is het flash effect bij bijna alle drugs eigenlijk behalve alcohol daar kan ik niet van meespreken ben wel een drinker maar vind gewoon de misselijkheid vies. Meestal wanneer ik nog eens gebruik (is met z'n momenten) doe ik gewoon een lijntje speed bv en zoek daarna gewoon heel veel op anders doe ik het ene achter het andere. Het klinkt raar maar gewoon door mensen hun "slechte" ervaringen te lezen ga ik veel sneller beseffen dat het echt slecht is. vooral omdat je weet dat het ervaren gebruikers zijn en niet een van je vrienden die zegt dat speed wordt gemaakt van wc ontstopper bv ... Natuurlijk heeft iedereen zijn manier om dingen te "vermijden" ik doe dat vooral door mezelf er bewust van te maken dat ik dit niet heel mijn leven wil doen. Afleiding is iets dat enorm veel goeds kan doen hobbies zijn niets voor mij dus ga ik gewoon heeeel veel uit en zit ik bijna 24/7 bij mijn vrienden. ook probeer ik feestjes te vermijden waar dit vrij getollereerd wordt. Het is nu wel al een paar maand geleden, maar ik hoop dat je er toch in geslaagd bent om je oude gewoontes af te leren. En zou heel graag horen hoe het is gelukt/mislukt"
"Beste omschrijving voor deze combo => INTENS!"