Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje aan mede belgische kwekers.

Vraagje aan mede belgische kwekers.

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
poison drinkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik dacht altijd dat het 1 plant per huishouden was? Maar kan er ook naast zijn .. :P
En geen zin om het op te zoeken, hehe.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er is hier in Nederland een wet die zegt dat je een x aantal planten mag hebben, maar zodra je die binnen onder een lamp zet het weer niet mag...
Dus op je balkon of in de tuin mag het wel,maar zodra je met lampen en afzuigers enzo gaat werken mag het niet...

Ik ken de Belgische wetten niet zo goed, maar ik denk dat het wel een beetje hetzelfde is als hier in NL.... :confused: :confused:
d
darksoul001Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Er mogen geen minderderjarigen wonen/verblijven in het gebouw waar de plant staat.
Zelfde geld als je 3g op zak hebt mag je niet op een middelbare school zijn bv

Maar het is wel degelijk legaal.
Een vriendin van me haar vader is hoofdcommisaris van de politie en heeft voor zijn verjaardag een plantje gekregen van een plantage die ze hadden opgerold xD (was enorm goede wiet ^^)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
darksoul001 zei:
Er mogen geen minderderjarigen wonen/verblijven in het gebouw waar de plant staat.
Zelfde geld als je 3g op zak hebt mag je niet op een middelbare school zijn bv

Maar het is wel degelijk legaal.
Een vriendin van me haar vader is hoofdcommisaris van de politie en heeft voor zijn verjaardag een plantje gekregen van een plantage die ze hadden opgerold xD (was enorm goede wiet ^^)
Klik om te vergroten...
Het is gedoogd, niet legaal.
d
darksoul001Lid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
darksoul001 zei:
Er mogen geen minderderjarigen wonen/verblijven in het gebouw waar de plant staat.
Zelfde geld als je 3g op zak hebt mag je niet op een middelbare school zijn bv

Maar het is wel degelijk legaal.
Een vriendin van me haar vader is hoofdcommisaris van de politie en heeft voor zijn verjaardag een plantje gekregen van een plantage die ze hadden opgerold xD (was enorm goede wiet ^^)
Klik om te vergroten...
Het is gedoogd, niet legaal.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor de verbetering :)
Maar ik heb onlangs ergens gelezen dat zo het beleid nog wat gaan versoepelen
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
darksoul001 zei:
Een vriendin van me haar vader is hoofdcommisaris van de politie en heeft voor zijn verjaardag een plantje gekregen van een plantage die ze hadden opgerold xD (was enorm goede wiet ^^)
Klik om te vergroten...

Dat is lekker integer :tearsofjoy: :confused:
d
darksoul001Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Fresh zei:
darksoul001 zei:
Een vriendin van me haar vader is hoofdcommisaris van de politie en heeft voor zijn verjaardag een plantje gekregen van een plantage die ze hadden opgerold xD (was enorm goede wiet ^^)
Klik om te vergroten...

Dat is lekker integer :tearsofjoy: :confused:
Klik om te vergroten...

Hoe zou je zelf zijn? :tongueout:
Hij heeft zelf 1 keer een nieuweling bijna doen wenen van woede omdat die nieuweling zijn dochter een boete had gegeven
k
kleinduimpje102Lid
01-01-2024, 00:00
#8
darksoul001 zei:
Fresh zei:
darksoul001 zei:
Een vriendin van me haar vader is hoofdcommisaris van de politie en heeft voor zijn verjaardag een plantje gekregen van een plantage die ze hadden opgerold xD (was enorm goede wiet ^^)
Klik om te vergroten...

Dat is lekker integer :tearsofjoy: :confused:
Klik om te vergroten...

Hoe zou je zelf zijn? :tongueout:
Hij heeft zelf 1 keer een nieuweling bijna doen wenen van woede omdat die nieuweling zijn dochter een boete had gegeven
Klik om te vergroten...

Zalig :tongueout: 'corrupte' flikken in belgië xDDD welke zone is die van?
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
darksoul001 zei:
Fresh zei:
darksoul001 zei:
Een vriendin van me haar vader is hoofdcommisaris van de politie en heeft voor zijn verjaardag een plantje gekregen van een plantage die ze hadden opgerold xD (was enorm goede wiet ^^)
Klik om te vergroten...

Dat is lekker integer :tearsofjoy: :confused:
Klik om te vergroten...

Hoe zou je zelf zijn? :tongueout:
Hij heeft zelf 1 keer een nieuweling bijna doen wenen van woede omdat die nieuweling zijn dochter een boete had gegeven
Klik om te vergroten...

Ja fuck it! Als die boete terecht is, gewoon betalen en niet wegstoppen omdat de baas dat zei.
Collega's onder elkaar (niet van het management in de hiarchie) kan ik me nog voorstellen, maar zo'n vent hoort een ander voorbeeld te geven. Nu geeft hij het verkeerde...maarja.
d
darksoul001Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Goh, zij gaat nu ook voor agent gaan, ze zei het zelf dat ze mijn fouten ook wel eens door de vingers zal zien ^^

En de zone ga ik er maar niet bijzeggen, zou een beetje verklikkend zijn niet? :tongueout:

Corruptie is er overal
m'n broer zijn vriendin is eens met haar oom in burger om haar zwart geld gaan eisen op haar werk omdat ze het niet kreeg. xD
k
kleinduimpje102Lid
01-01-2024, 00:00
#11
De belgische wetgeving zegt dat 1 volwassen persoon 3gr en 1 vrouwelijke wietplant mag hebben.
Duuuus als je in een huis woont met 4 volwassenen ... mag je dan 4 planten zetten? Of hoe zit dat?

grtz
Kleinduimpje
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja dat heb je goed! :beer:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
1 per volwassene per adres
k
kleinduimpje102Lid
01-01-2024, 00:00
#14
dankjewel! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."