Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb inmiddels al wat vaker hash chocomel gemaakt. Wat je absoluut niet moet doen is de chocomel en de hash direct op de gaspit zetten. dit wordt te heet en dan verbrand de thc en merk je niets. Dus zolas ik nu doe: grote pan water opzetten en aan de kook brengen en in de pan met water doe je een steelpannetje met 250ml chocomel en daarin 0,3gr - 0.5 gr hash verkruimelen. laat wel een deksel op het steelpannetje. Als het water kookt het vuur laag zetten zodat het water tegen de kook aan blijft. af en toe door de chocomel roeren. de hash decarbed vanzelf in de chocomel. ik laat de chocomel ongeveer een half uurtje au bain marie koken en af en toe roer ik goed. zorg dat de hash volledig opgelost is in de chocomel. zorg ook dat de speelpan in het water drijft en de steelpan mag absolutt de bodem van de waterpan raken. dan wordt het te heet. Deze methode werkt gewoon altijd. het zal misschien een enkele keer gebeurt zijn dat het niet werkte omdat het slechte hash was of dat ik een tolerantie had opgebouwd. Ik had vandaag voor het eerst sinds 4 maanden weer eens hash genomen en met 0,3 gram in de chocomel was ik behoorlijk stoned. ik was blij dat ik niet teveel had genomen in elk geval. Als je al 4 maanden geen hash genomen hebt dan slaat het aardig hard in. maar mijn methode is simpel en werkt altijd. gewion aubain marie chocomel opwarem en hash erin smelted en klaar is kees. je hoeft helemaal niet de wiet in de oven te doen en wat dan ook. nergens voor nodig. je hoeft het ook niet uren en uren te decarben. 20 tot 30 minuten is gewoon goed met mijn methode."
"Kan je wiet ook verkruimelen in een glas water/chocomel en dan alles naar binnen gieten. zeg msaar tosh&wash methode? dan krijg je ook alles binnen toch? kan dit en zo nee waarom niet?"
"Hi, Ik heb al een paar keer geprobeert hash chocomel te maken maar het werkt niet goed bij mij. Een paar keer heb ik het al geprobeert te maken maar ik denk dat ik de eerste keer met te lage dosis ben begonnen. Ik zal opschrijven hoe ik het maak. Een steelpan bodempje arachideolie warm ik op en daar verkruimel ik hash doorheen. Ik roer het goed door de olie en wacht tot het gesmolten is. Daarna doe ik er chocomel doorheen en laat dat opwarmen. Ik roer het goed door elkaar en laat de melk kort koken (melk kookt rond de 70 graden). Nu laat ik het nog een tijdje staan. Daarna drink ik het op. De enige keer dat ik success had was met 0,5gr. polmen hash. Daar voelde ik wat van best aardig stoned van geworden. Maar niet heel heftig.. Een andere keer daarna had ik 1 gr. primera marrokaanse has geprobeert. ik merkte er echt niets van. Ik snap niet wat ik fout doe. Wie weet wat ik fout doe? Ik heb een paar vraagjes. -Kan ik beter boter gebruiken dan olie? -Hoe lang moet ik de hash laten oplossen? -Is het beter de hash eerst in de oven op te warmen? -Op welke temperatuur activeerd thc? -Is op lage temperatuur has oplossen beter dan hoge temperatuur? Ik heb veel dingen gelezen enzo maar iedereen lijkt elkaar tegen te spreken. De een zegt dat de temperatuur zo laag moet zijn dat je nog je vinger in de chocomel kan stoppen andere roepen weer dat thc bij 80 graden wordt geactiveerd. In elk geval heb ik pas 1 keer success gehad. dat was met 0.5gr pom.En dat had ik heel laag staan op een pitje. zal misschien 50 graden ofzo zijn geweest. Enkel op het laatste heb ik de chocomel even heel kort laten koken. Wat kan het zijn dat ik fout doe?"
"Kijk hier eens: https://www.zorgkaartnederland.nl/z...inen-locatie-leiden-leiden-3022907/waardering Kan je lezen wat anderen hebben meegemaakt. Nou veel plezier er mee he."
"ja leek me inderdaad al sterk dat je enkel van een spacecake na 5 dagen nog van de kaart ben. Volgende keer als je een bad trip hebt gewoon alles uitkotsen. dan ben je weer snel oke. Gelukkig heb ik het niet te vaak gehad maar met eetbare dingen als spacecake dan helpt alles uitkotsen wel goed, bij mij althans."
"Nou de keren dat ik teveel had genomen toen kotste ik en voelde ik me beter. Voor mij werkt het. Maar is misschien maar twee keer gebeurt ofzo in 20 jaar. Dus meestal let ik wel aardig op wat ik neem."
"vaporizers zijn een soort heel klein oventje waar wiet in kan. je kan de vape inademen. bij vaporizers is de temperatuur in te stellen zodat het effect van de high te beinvloeden is. Vaporizers kan je voor allerlei gedroogde kruiden gebruiken. Als je verkouden ben kan je bijvoorbeeld gedroogde munt(thee) vapen. Je kan denk ik ook tabaks bladeren fijnmalen en vapen. Ik weet niet of er ook vape tabak bestaat want ik rook niet. ik vape alleen wiet."
"xW.I.Cx zei: Thanks voor de reacties! Ik reageer even in 1 bericht op iedereen. Ben al bij meerdere psychologen geweest, de exacte oorzaak is niet gevonden. Het is ook niet dat ik dagelijks paniekaanvallen heb, psycholoog kan ook niet veel doen. Het zit volgens mij ook wel een beetje in de familie want mijn moeder is bijvoorbeeld ook praktisch altijd gestresst. Het is voor mij gewoon meer om af en toe te kunnen ontspannen omdat ik vrijwel altijd onrustig ben in mn hoofd. Ik rook niet trouwens Klik om te vergroten... Je kan ook vapen. Met wiet vapen heb je beter controle over de high. hoe hoger de temperatuur hoe meer terpenen hoe meer stoned je word. lage temperatuur is de high weer anders dan op hoge temperatuur. ik hoef die tabak troep ook niet. ik vape gewoon de wiet, of hash. smaakt ook erg lekker."
"Ik zou zeggen niet teveel aantrekken van de voorgeschreven dosering. missichien voel jij heel goed bij 1 druopel 5 % cbd maar misschien heb je 10 druppels 10% cbd nodig om het gewenste effect te bereiken.. De enige die dat kan bepalen ben jij. Jij kan het beter bepalen of aanvoelen dan wie dan ook. experimenteen dus. begin met 1 druppel, daarna 2. als het niets doet neem de volgende dag 4 of 5. als het nog nts doet neem je daarna 10 druopels. probeer gewoon. het ergste wat kan gebeuren is dat je er goed van slaapt dus weest niet bang voor een od of iets dergelijks. Belangrijk is dat jij je goed voelt bij de juiste dosering."
"precies andersom"