Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsonderzoek psychedelische middelen in Vlaanderen

onderzoek psychedelische middelen in Vlaanderen

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
a
aradiaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen :)
ik zit in mijn laatste jaar criminologie en ben op dit moment mijn thesis aan het schrijven, met de titel: "Trippen in Vlaanderen - Een verkennend onderzoek naar psychedelische middelen in Vlaanderen". Om mijn thesis tot een goed einde te brengen ben ik naar op zoek naar mensen uit Vlaanderen die ervaring hebben met deze middelen en bereid zijn mij een interview te laten afnemen.
Ik studeer aan de Universiteit van Gent en heb totaaaaaaal geen banden of connecties met politie of justitie. De gegevens die met het onderzoek verzameld worden (waarmee ik een realistisch en zeker geen negativistisch beeld wil schetsen) hebben ook niet tot doel deze organisaties tot dienst te zijn. Echter hoop ik met dit onderzoek de ogen open te doen van wetenschappers, en psychedelische middelen de aandacht te schenken die ze ook verdienen.
Ik hoop dat er Vlamingen zitten op dit forum die zouden willen meewerken. ik kan niets aanbieden behalve eventueel het eindrapport die toch voor velen hier wel interessant kan zijn :)
U kan mij bereiken op mijn schoolemailadres: [email protected]
Alvast bedankt!
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan beter naar een het forum verhuizen wat in onze signature staat, door zullen meer mensen bereid zijn te helpen. :)
a
aradiaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt, zal ik doen
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
dain zei:
Aangezien mijn reactie word verwijderd (eindelijk snelheid van de admins, applaus!) zal ik maar mailen zeker? Ik wil haar gewoon verderhelpen hoor? Mag dat al niet? Stelletje nazi's
Klik om te vergroten...

Mij hoor je niet en censuur je ook niet hoor, jammer dat je zo over ons denkt. Ik zal de "nazi's" zelf censureren dan om het zo te noemen?
Helaas woon ik zelf te ver om eraan mee te kunnen doen. Wie weet andere mensen wel op een van de kanten of beide :wink:
Peace!
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aangezien mijn reactie word verwijderd (eindelijk snelheid van de admins, applaus!) zal ik maar mailen zeker? Ik wil haar gewoon verderhelpen hoor? Mag dat al niet? Stelletje nazi's

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."