#1
Frisko zei:ik denk dat snuiven daarom niet persé minder gezond isshokora zei:Erowid zegt dat het smeltpunt 66,61 C is en het kookpunt 269,51. Dus technisch gesproken zou je er een joint mee kunnen rollen of uit een pijp roken, mits de stof niet uit elkaar pleurt door thermolyse.
Of het ook gezond is... dat is een tweede vraag :P![]()
Ik denk het wel....je longweefsel is veel kwetsbaarder dan je neustussenschotje....en zonder neustussenschot is erg lastig maar daar kun je 100 mee worden. Met verloren longweefsel kom je vroeg of laat (vaker laat) mogelijk wel serieus in de problemen vooral als je daarnaast ook nog rookt.