Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hier in BE waar ik woon is DE beste (afterclub) van Belgie "The Kings Club" in Aalst, helaas na het overleden van de patron Rudy is het overgenomen door Jean-Paul M. AKA dj JP & Frederic C. AKA dj Lilly. Dan hebben we nu nog hier en daar afterclubs. Maar de goeie zoals de Carat,Mushroom,Space,Creamm,Insane etc...het is een uitstervend ras en hopelijk keren de tijden. Zijn in er NL zo'n koten die om 4 a 7u in de ochtend gaan en pas sluiten rond 02u00?? Of tijdens de beste tijden hier in de Kings Club "FRIDAY-SATURDAY-SUDAY NON STOP OPEN. https://soundcloud.com/acidadic/last-mi ... 03-12-2006 laatste set voor de razzia https://www.mixcloud.com/bregtvangoethe ... 8-10-2006/ Kings Club https://www.mixcloud.com/bregtvangoethe ... 1-01-2004/ dj Vince Kings Club https://www.mixcloud.com/bregtvangoethem/dj-jp/ Kings Club https://www.mixcloud.com/bregtvangoethem/ jp Kings Club https://www.mixcloud.com/bregtvangoethem/ Kings Club https://www.mixcloud.com/bregtvangoethem/ Kings Club...real after music from the time they were non stop open from friday-till munday morning https://soundcloud.com/djstijn/10apr16-dj-stijn-part1 nieuwe afterclub en heeft al een razzia achter de rug ...Babylon afterclubhttps://www.mixcloud.com/bregtvangoethem/ https://www.mixcloud.com/bregtvangoethe ... -09072007/ Mushroom dj Dave https://www.mixcloud.com/bregtvangoethe ... 8-12-2007/ Mushroom dj Benny https://soundcloud.com/groovegsus/groov ... 28-02-2016 Babylon https://soundcloud.com/groovegsus/groov ... club-aalst The Kings Club https://soundcloud.com/dj-dennis-kingsc ... ngsclubmp3 En nog 1000'en cd's,cassettes en setjes op mp3 Laat mij maar horen, heb de meest toegankelijke genomen"
"Ergens goede afterclubs in Nederland?? Laat me weten aub. Wie voor het aftergenre is zou ik zeker aanraden om naar The Kings Club te komen hier bij mij in de stad(aalst,oost-vlaanderen). Deze zaak heeft het al moeilijk gehad door de nieuwe burgemeester. Overal is er dope te vinde als je uitgaat. zelfs in jeugdhuizen! Ik heb het gewoon op de gezelligheid,de muziek,de dj's. http://www.youtube.com/watch?v=csPmpFIH ... re=channel[youtube][/youtube]"
"Hey iedereen. Een goeie kennis van me heeft een nieuwe vriendin. Dat meisje haar broer zou op zijn kamer een grote wasmand hebben met allemaal flesje keta, dus denk ik Ketalar? Toen mijn maat even het laken omhoog hefte kon hij de flesjes zien. Hij zei dat ze zouden verpakt zijn zoals je een slof sigaretten hebt. Waren precies per 5 of 6 flesjes verpakt per pak naast mekaar en de bodems v/d flesjes stonden in een kartonnetje en dan omhulst door doorzichtig plastiek?? Tja hij kon echt maar eens piepen vlug (de voyeur), omdat zijn liefje zei dat hij moest opschieten omdat haar broer van onder de douche juist kwam. Tjah, ik herhaal gewoon wat hij me verteld heeft. Nu heb ik mij ooit eens serieus vergist in een goeie maar beruchte afterclub in mijn stad die tot de buurlanden gekend zijn !! Ik spreek nu van de tijd toen de afterclub van vrijdag 23u55 non stop open was tot maandag in de ochtend tot de laatste er buiten gingen (soms moesten ze op maandag om 10u00 de bezoekers echter naar buiten begeleiden, of het bleef maar gaan hehe) Mijn vergissing was dat ik daar van iemand een zakje kreeg met wit poeder en dacht dat het snelle was. Je moet weten dat het daarbinnen pikkedonker was en 80% van de bezoekers iets ophad steeds, zeer aparte sfeer maar de beste muziek en natuurlijk door de +90 decibels verstond ik hem moeilijk en een vriend van me zei dat het speed was omdat hij bij hem had gekocht een uurtje ervoor. Naar de WC en een dikke lijn gesnoven. Later bij bewust zijn gekomen op een kruk bij 1 van de portiers en men ex nu mij een wc rol gebracht voor men speeksel die zo uit men mond droop. Die vent zei nadien dat hij zei : "hier heb wat voor je, kun je thuis lekker sneller slapen", maar ik dacht dat hij bedoelde van hey hier heb je iets zodat je wakker blijft. OT : Als ik een keer Keta wil proberen zou ik het dan bij poeder houden of liever aantal flesjes aankopen om het uit te koken zodat ik zeker ben van de kwaliteit?? Ja sorry maar ben niet zo bekend met keta; Ik ben fan van downers alhoewel MDMA als MDMA pillen/capsuls ik ook super vind bij het uitgaan. Maar wil zo kunnen opbouwen, een mellow effect maar dan ietsje meer. Gebruik wel meet 60mg/dag en heb pijnmeds maar die kan ik dan wel laten alsook mijn benzo's . Dus door de meet zowiezo beginnen met 100mg?? Jah en begin niet over Google het anders is. Heb daar geen fuck aan + op elke forums zijn er andere ervaringen die ze vinden en hebben + hier kan ik mss iemand vinden die ook op meet staat of opiaten neemt en die persoon zou mij dan zeer goeie tips kunnen geven. Alvast bedankt en aan iedereen een leuke dag gewenst of"
"honolulu4 zei: Hey da_pj 1. Het lijkt mij dat ketamine in België en Nederland over het algemeen niet heel vaak (fel) versneden wordt. Maar als je echt de keuze hebt zou ik gaan voor de flesjes keta. Uitkoken kost geen moeite en je bent idd zeker van de kwaliteit. 2. Begin gewoon op 50mg. Als je het te weinig vind pak je na een half uurtje of zo nog eens 25 mg en bouw je zo op. Ketamine duurt ook maar een uurtje of anderhalf max, dus stel dat je teveel ophebt ben je er na 1.5u wel weer uit. Ik raad je dan wel aan om je dosis te leren kennen thuis of ergens bij vrienden ipv feestend in de stad, zodat er als je teveel neemt geen misbruik van je kan gemaakt worden. (ik denk dan aan bestelen of zo). Als je weet hoeveel je aankan kan je er vol los op gaan bij het feesten. Veel plezier, ketamine is zalig om op te feesten! Klik om te vergroten... Bedankt voor je reply Zoals je zegt meeste keta in poedervorm is al goed (er zijn ook staven dacht ik??). Indd lesje geleerd + een geluk dat het allemaal goed is afgelopen . Prettige (zonnige) dag...hier is het lekker weertje"
"Ik heb voor de 1ste keer lowryders gekocht. Alles gaat goed eigenlijk. Grond : Premix (biobizz), voeding van Hesi (suppervit, fosfor, bloei) en in het begin wortelvoeding. Het is outdoors onder mijn veranda. Ze staan onder afdak maar ze staan dus niet achter glas ofzo hé ( het is geen gesloten veranda). Nu komt mijn vraag : Nu staan ze in bloei, al bijna 2 weken. Hoe moeten de toppen dan groeien? Ik bedoel is het in begin wat traag en nadien eenmaal vertrokken groeien de toppen goed door? Of worden dat buiten geen dikke toppen? Greetzzz P.J."
"Hey mensen!! 1 plantje al geknipt en gedroogt, gisteren in de avond 1ste maal getest. Kdacht pfff raar smaakje om aan te wennen hehe Maar...man man wat was ik na 8 trekken lekker high Men broer zei het ook dat het zeer goed gelukt is voor eigen buitenkweek Nu vandaag 2de plat geknipt en aan het drogen gehangen De andere 2 moeten denk ik nog een dag of 4-5. En dan het knipafval in de vriezer in een zak totdat alles geknipt is en dan...Ice-o-Lator zakken terug boven halen :P Greeetzzzz"
"Het knipafval dat uit de vriezer komt bewerk ik dan volgens de methode "water en ijs extractie". Met behulp van de daarvoor gemte IceOlator-zakken (ik heb een set van 2 zakken). Google anders eens Ice-o-lator en dan kom je er wel"
"hey hallo allemaal! slecht nieuws mijn plantje is grotendeels afgeknabbeld door een van mijn konijnen dat hier rondlopen. ik was vergeten om dat plantje terug op zijn plaats te zetten zodat de beesten er niet bij kunnen. nu is mijn vraag ofdat het plantje kan doorgroeien. het plantje was nog niet erg ver maar de eerste blaadjes in de oksel van de takken kwamen er al mooi door. nu hangen er nog een paar takjes aan. zou dit kunnen verder groeien?? allesinds is derest nog mooi vers groen. hopelijk krijg ik wat gerust advies. greetzzzz pj"
"ben niet goed met de pc maar als ik iemand met digitaal fototoestel vind dan zet ik er zeker een op. of zeg jij me hoe ik anders te werk moet gaan om foto op te zetten. want als je het plantje ziet dan kan iedereen mij betere tips geven maja ik zal in de plaats dan straks weer een paar white widow zaadjes in wat water leggen voor ontkieming zodat ik de geleden schade zou kunnen inhalen tot snel"
"Mijn vriendin is dit jaar 30 geworden in Maart, ikzelf ben nu 29 maar word er ook 30 in 02/2017...Nog eventjes en ook ik stap over naar tram 3 :P"