Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeroine verslaving behandeld met Naltrexone implantaat

Heroine verslaving behandeld met Naltrexone implantaat

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SasexLid
01-01-2024, 00:00
Hoi allemaal,

Ik was aan heroïne verslaafd en in buitenland een Naltrexone inplant gekregen.
De implant werkt 3 maanden. Ben bijna 15 maanden clean (elke keer moest ik reizen om een nieuwe te doen).
Nu is hij bijna op.
Weet iemand waar ik zulke inplant in Nederland kan vinden? En wat kost hij?
Ben ook benieuwd of iemand ook ervaring met implanten heeft. Naltrexone heeft mijn leven gered :)

Bedankt!
r
ratmatje020Lid
hoe lang was je ziek?

en ik dacht dat miroya ook naltrexone/ snelle detox deed google miroya.nl
d
da_pjLid
Is er ook zoiets in Belgie? Of mag ik als belg daar ook naar toe want lees op de site voor iedereen uit NL. Ik heb al meer dan 1,5jaar vast werk en sta op methadone 18mg, terug weeral is. Ik wil uit die circel stappen en ik weet dat het niet makkelijk is en jaaa ik heb al 5x afkickcentrum en 2x gevangenis gedaan en heb veeeel uitleg gekregen en seminares.

Greetzzz P.J :wave: :stoned:
S
SasexLid
da_pj zei:
Is er ook zoiets in Belgie? Of mag ik als belg daar ook naar toe want lees op de site voor iedereen uit NL. Ik heb al meer dan 1,5jaar vast werk en sta op methadone 18mg, terug weeral is. Ik wil uit die circel stappen en ik weet dat het niet makkelijk is en jaaa ik heb al 5x afkickcentrum en 2x gevangenis gedaan en heb veeeel uitleg gekregen en seminares.

Greetzzz P.J :wave: :stoned:
Klik om te vergroten...

Hoi!

Helaas heb ik niet gehoord dat er zoiets in België bestaat... Ik vind dat Servië niet te ver is om zoiets te doen:http://www.refindyourway.com/lang/nl/cat/29/id/52/Naltrexone-Implantaat-Depot.html. De kosten vallen mee om helemaal schoon te worden en blijven.
A
ArizonaLid
Zelf krijg ik naltrexon in pilvorm (25 mg per dag), maar het lijkt me dat je in Nederland ook een implantaat kan krijgen. Vraag aan je huisarts, die weet vast wel de weg..
F
FlameonLid
In den haag .... maar die krijg je niet zomaar, via een (verslavings-huis) arts!
A
ArizonaLid
ik vermoed de kliniek waar ik ben, ook de implantaten verstrekt, maar daar kom je alleen via aanmelding van een (huis)arts. Huisartsen zelf geven geen naltrexon(implantaten)
F
FlameonLid
Arizona zei:
ik vermoed de kliniek waar ik ben, ook de implantaten verstrekt, maar daar kom je alleen via aanmelding van een (huis)arts. Huisartsen zelf geven geen naltrexon(implantaten)
Klik om te vergroten...

Waar zit je?
r
r@r@Lid
Sasex zei:
Hoi allemaal,

Ik was aan heroïne verslaafd en in buitenland een Naltrexone inplant gekregen.
De implant werkt 3 maanden. Ben bijna 15 maanden clean (elke keer moest ik reizen om een nieuwe te doen).
Nu is hij bijna op.
Weet iemand waar ik zulke inplant in Nederland kan vinden? En wat kost hij?
Ben ook benieuwd of iemand ook ervaring met implanten heeft. Naltrexone heeft mijn leven gered :)

Bedankt!
Klik om te vergroten...

Dan kan je je melden bij Miroya (http://www.miroya.nl) in Amersfoort:
Bergstraat 8
3811 NH
Amersfoort
Tel.: + 31 (0) 33 4 22 09 70.

Eerste keer wordt volledig vergoed (AWBZ) als je in Nederland verzekerd bent, keer/keren erna kost het ongeveer 300,- euro (in Nederland wel aftrekbaar bij fiscus).

Ik heb zelf 1x een implantaat van 6 weken gehad en de 2e keer heb ik hem laten verwijderen. Hoe ze mij bevielen heb ik uitgebreid beschreven.
Zie: posts bij topics over Naltrexon bij "opiaten".

Suc6! :wave:

p.s. Mods; moet dit niet naar "Opiaten"?
S
SasexLid
Hoi Ratmatje,

Ik was 5 jaar zwaar verslaafd. 2-3g heroïne per dag :(

Ik zal kijken of Miroya kan helpen.

Bedankt voor de tip!
F
FlameonLid
Brijder / bouwman ...... informeer daar maar eens!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."