Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dutchiedutch zei: Helaas weinig topics over 3-FA in het algemeen dus ik hoop hier genoeg info te krijgen. Ik heb wat vragen m.b.t 3-FA. Heb het zo'n enkele maanden geleden gekocht van een bekende vendor maar nog geen kans gezien om het te gebruiken tot aan nu (wil het volgende week gebruiken ivm met mijn mdma pauze). Het kwam binnen en het was best wel nat/plakkerig. Ik heb toen alles in een bakje gedaan en op de verwarming gelegd en de hele tijd gesneden en gemengd met een pasje. Uiteindelijk was het kurkdroog. - Is het nog bruikbaar en voel ik nog effecten of is door de warmte de bruikbaarheid verloren gegaan? - Ik wil het in eerste instantie met een capsule slikken. Wat is een goede orale-dosis dat ik een uurtje of 5-6 veel energie heb op het technofeest zonder bij te hoeven nemen? Op psychonautwiki is 70+mg heavy dosis maar ik lees hier op het forum ook dingen van mensen die op 150-200 zitten. - Stel ik zit er net niet lekker in dan overweeg ik om nog een sleutelpunt bij te pakken halverwege. Hoe is jullie ervaring met 3-fa snuiven en aan welke dosis zou ik hier moeten denken? Klik om te vergroten... Ik heb 3-FA vandaag binnengekregen en ongeveer 30min geleden gesnoven, twee kleine sleutelpuntjes. Bruikbaar moet het zeker zijn, die van mij kwam aardig brokkerig binnen, dat is wel normaal. Ik heb zelf al heel veel middelen geprobeerd/afgevinkt maar mijn ervaring tot nu toe met 3-FA is goed. Het voelt helder aan, het geeft mij alertheid en head high maar daardoor ook juist een soort kalmte!"
"LeoFla zei: Hoe zou je het vergelijken met 2-FMA? Klik om te vergroten... Ik heb beiden gesnoven, 2-FMA is heel scherp in de neus, brand goed weg, maar dat merk je ook in het effect, ik heb daarmee een korte rush van 30 tot maximaal 60 minuten, krijg er meer energie van en merk wel dat ik het erg warm krijg. Lekker te combineren met alcohol of keta als je wat minder vaag wilt zijn. 3-FA daarintegen is niet (of veeel minder) scherp in de neus en geeft mij een langere rush die wat kalmer aanvoelt maar wel een veel; betere headhigh geeft, je bent helder. Met 2-FMA ben ik wat opgejaagder/drukker. Beiden zijn echt wel middelen om niet met lijnen te nemen, iig ik zelf kan met een puntje al genoeg voelen van beiden."
"Hi gasten, excuus alvast voor het lange bericht, wilde het toch kwijt. Ik heb gister een vrij bijzondere ervaring gehad met 3mmc, iets wat ik nog nooit eerder had meegemaakt⊠mijn 3mmc heb ik van een betrouwbaar persoon waar mijn vrienden het ook veel vaker gehaald hebben. Het spul wat ik gekregen had was ook echt een groot kristal, een soort steentje leek het wel. Het was gisteren en ik (66kg/179cm) was samen met mân beste maat (74kg/178cm) bij een mini rave en we hadden beiden een zakje met 1 gram 3mmc bij ons. Ik heb het 3x eerder gebruikt in kleine hoeveelheden en voelde me daar gewoon goed door, beetje de effecten van Mdma en cocaĂŻne gemixt. Mn maat heeft t al veel vaker gebruikt⊠altijd gesnoven btw. Wij namen in principe op hetzelfde moment steeds bij, soms 15 soms 30 minuten (f*ck die cravings!) en wij snoven het op, geen capsule. Ik moet wel bekennen dat we echt veel gebruikt hadden, alleen had mijn maat al vaker veel 3mmc gebruikt. Ik denk dat ik op ongeveer 0,75 gram misschien 0,8 gram zat en mân maat op ongeveer 0,9 gram zat, aangezien er nog bijna niks over was van het zakje aan het einde van de avond. deze hoeveelheid hebben we opgesnoven over een periode van 00:15 tot 05:00. Nu heb ik wat gezocht maar kon geen duidelijke eerdere ervaringen vinden, ik zit dus met een vraag. Ik ging laat op de avond (van 04:00 tot 05:00?) opeens flink hallucineren, wel andere dingen ging ik zien dan op Mdma (met m heb ik meer xtc visuals zoals statafels en brillen of lang haar zien bij mensen) maar wel in dezelfde vibe. Vooral op gezichten van mensen zag ik dingen gebeuren, dat ze opeens meer ogen hadden of begon ik een soort kleine pasfotoâtjes tr zien op gezichten en ik zag bij heel veel gezichten een soort bewegende strepen zitten alsof ze met een lichte stift erop getekend waren (niet uit te leggen) en zag ik niet het gezicht van de dj die draaide maar had ze opeens het gouden masker van daft punk op (en ik weet zeker dat ze die niet op had) mân maat was ook rond dezelfde tijd als ik aan het hallucineren met dezelfde vibe. Nog iets om bij te voegen: een ander persoon waarmee ik stond die had wat xtc op en begon ook te hallucineren. Nu ben ik er van bekend dat dit de bijwerkingen KUNNEN zijn van 3mmc op hele hoge dosering alleen heb ik dit dus echt nog nooit eerder ervaren, mijn maat heeft dit ook nog nooit eerder gehad met 3mmc. is dit normaal of kan het zijn dat er iets anders in mân 3mmc zat? Of misschien dat er iets in de lucht hing (lijkt me sterk maar goed) Het hele gekke is ook dat toen ik thuiskwam (uur of 6:30) dat ik echt meteen in slaap viel en dat ik totaal GEEN comedown heb gehad, iets wat ik een vorige wel heb gehad Ik hoor graag jullie mening en/of ervaringen. btw 3mmc heb ik niet genomen om te hallucineren en dus was het vrij onverwachts, ik kan t altijd prima hebben maar ik heb er toch een gek gevoel"
"ljuv zei: Bro Gewoon even testen man. Klik om te vergroten... Ik doe dit normaal dus gewoon alleen moest ik alles last minute regelen en hebben⊠ik heb ook niks meer over"
"Het is heel even geleden maar ik heb wel een mooie update. Er is een hoop gebeurd in de goede richting! Inmiddels ben ik van werkgever veranderd, ik werk nu voor een IT bedrijf die zich met hardware bezig houdt en ik ben daar begonnen op de afdeling verkoop en klantenservice. 40 uur fulltime! Veel leuker en uitdagender werk, dat helpt me enorm om van alle rotzooi af te blijven. Ook helpt het mee dat ik inmiddels heel wat middeltjes heb getest intussen en ben er ook enigszins op uitgekeken. Het was me toch achteraf gezien een partijtje goedkope troep. Ik zeg maar even wat, 2mmc, dat is net alsof ik zout aan het opsnuiven was maar dan nog viezer... Ook ben ik afgestapt van het hebben van de dagelijkse drang naar stimulerende shit. Ja, ik kan mijzelf in het weekend wel wat gunnen en dat gaat goed. Bijvoorbeeld vandaag, ik wil eens wat proberen! Ik heb 3-FA besteld (samen met wat benzo's). Ongeveer ~30min geleden heb ik een hele lage dosis geprobeerd. Dat is meer om te ontdekken en niet meer om het feit dat ik het nodig heb om te functioneren. Nu inmiddels ben ik zo ver dat ik weet van mezelf dat het zakje morgen weer dichtgaat en pas vrijdagavond uberhaupt weer aangeraakt mag worden. (als ik er dan al zin in heb, anders blijft die mooi dicht liggen!) Op 21 december heb ik ook mijn eerste echte 'trip' gehad met 4-HO-MET, hiervan had ik één 20mg pellet genomen met daarbij nog een beetje Ketamine. Dit heeft mij de leukere kant van drugs laten zien, daarmee bedoel ik: de drugs waar niemand het over heeft, de tryptaminen. Het stereotype ''Drugs = Fout'' klopt deels wel. Ik merk dat ik enorm verslavingsgevoelig ben voor stimulerende middelen, daardoor grijp ik ook naar kalmerend toe om mijzelf weer rustig te krijgen, mijn benzo's. Het was dus nogal een vicieuze cirkel waar ik in beland was. Door de fysieke afkicksverschijnselen van de benzo's (brainzaps) werd mijn mentale verslaving aan stimulerende middelen weer wakker gemaakt, want zodra ik iets stimulerends nam waren die afkicksverschijnselen verdwenen. De 2F-Ketamine gebruik heel soms nog thuis om tot rust te komen. Ik heb dan ook maar een klein beetje nodig en dan gaat het weer. Ik weet dat ket meer mentaal is, dat wordt dus nog een battle in mijn hoofd, gelukkig is het geen lichamelijke battle! Daarover gesproken, de lichamelijke battle (brainzaps) van de Benzo's lijken nu minder te worden. Ik ben nu op mijn laatste reserves Bromazolam in combinatie met Flubromazepam langzaamaan aan het afbouwen, dus ik hoop dat dat nu goed blijft gaan! Alles lijkt nu een beetje op zijn plek te vallen... Over 2 weken ga ik contact opnemen met een soort coach/psychiater voor mijn mentale problemen waar ik tegenaan loop. Het was heel gek maar tijdens mijn trip voelde ik het ook, ik denk dat 2024 echt mijn jaar wordt. Nu nog waarmaken en de benzo's helemaal afbouwen Ook ga ik eens kijken of ik voor mijzelf een dag kan inplannen voor een mooie (bijvoorbeeld LSD) trip. Ik wil dan wel een mentale trip maken, misschien dat dan LSD niet echt lekker is om mee te beginnen? Mochten jullie een goede, een beetje euforische maar wel heldere tryptamine weten, be my guest! In ieder geval vond ik die 4-HO-MET een geweldige ervaring, ik heb mijn ogen uitgekeken, letterlijk! Groetjes, Daan"
"Mooie vraag, ik heb zelf ook geworsteld. Ik ben pas 21, bijna 22, maar heb nu al goede stappen kunnen zetten. Ik kan nu met zekerheid zeggen dat ik uit mijn verslaving ben gekomen. Die verslaving is aangewakkerd mede door naar veel te veel raves te gaan en door mijn oude werkgever. Nu ik een nieuwe baan heb waar ik merk dat werken ook echt voldoening kan geven helpt mij dit om van stimulerende middelen af te blijven. Ook ga ik nu bijna niet meer naar raves toe en als ik ga dan moet ik met de auto en dan ga ik nuchter. (p.s. ik ben eerder mijn rijbewijs kwijt geweest door mijn eigen handelen, dat rijbewijs is mij dus alles waard, ik rij altijd nuchter in de auto!) Die stimulerende middelen voelden eerst altijd als 'de oplossing', ik kon beter nadenken en dingen begrijpen, echter kwam daar een bij-effect bij kijken: ik moest iets hebben om mij van de door stimulerende drugs ontwikkelde onrustigheid te kalmeren, en begon ik aan benzo's. Die benzo's gaven mij weer lichamelijke afkicksverschijnselen waardoor ik weer aan stimulerende middelen begon. Een heel mooi voorbeeld van een vicieuze cirkel! Op het moment kan ik overal van afblijven, daarvan hieronder een uitleg beschreven: In het beginsel heb ik een bloedhekel aan drugs oraal te nemen, te slikken. Omdat ik een bloedhekel heb aan dingen slikken, (de ene keer pakt het anders uit dan de andere keer) en daardoor mijn voorkeur uitgaat naar snuiven, alleen met dit soort middelen snuiven rag ik mijn hele neus aan gort. Mijn neus is voor mij iets heel belangrijks, niet alleen mijn geur wil ik behouden maar er zit zo veel meer gekoppeld aan je neus dan je denkt! Doordat ik die barriere heb, het dus willen behouden van mijn neus, lukt het mij om er van af te blijven."
"Hi forumleden, Mede door een bij mij nog niet-gediagnosticeerde aandoening of stoornis (ADHD+ASD zegt mijn gevoel) ben ik er achter gekomen dat ik enorm verslavingsgevoelig ben. Met alcohol heb ik echt geen problemen en nooit problemen gehad, wel een tijdje veel uitgaan (clubs) en dan ook best vaak tot het gaatje met alcohol maar dat heb ik achter me gelaten. Nu zit ik met een âgroterâ probleem: ik vind het heel erg leuk om naar raves te gaan, dit is ook bijna een jaar goed gegaan tot ik op een gegeven moment RCâs ging onderzoeken en vanuit daaruit een verslaving heb opgebouwd. Ik ben nu inmiddels sinds dinsdagnacht 03:30 clean. Ik ben vanaf woensdag op vakantie geweest en zit nu al bijna in het vliegtuig terug naar Nederland. Exacte duur durf ik niet te geven maar het is inmiddels al een paar weken, het begon met elke vrijdag een beetje Mdma gebruiken, daar kon ik ook heel goed van afblijven tot ik op een gegeven moment RCâs ontdekte. Bestelde het bij een bekende vendor (waar ze ook echt flinke kortingen gaven âwe moeten er van af!!!â Dus had ik 3cmc in huis. Begonnen met elke donderdag/vrijdag gebruiken, merkte wel dat ik niet kon slapen. Toen de wereld van de magische benzoâs ontdekt en toen kon ik elke avond na stims goed slapen. Vanaf dat moment ben ik eigenlijk elke avond gaan gebruiken tot nu eigenlijk de hele dag door (slaap dan wel van 00:00 tot 08:00 doordeweeks want ik heb een kantoorbaan, echter zelfs op werk ben ik gaan gebruiken) en in de weekenden kon het niet stoppen⊠Na de 3cmc probeerde ik een keer eutylone (vind dat niks eig) en na dat 3cmc verboden werd ben ik nu overgestapt op mijn kleine beetje overgebleven (en inmiddels illegale) eutylone en naar een nieuwe: 2mmc en af en toe om toch te focussen (zonder 2mmc) 2-fma (even zonder dollen, dat is echt bizar spul!) Nu ik deze nog net geen drie dagen niks heb kunnen gebruiken (ook geen alcohol, niks nada) merk ik echt hoe weinig energie ik heb en dat mijn lichaam echt op is (soort elektrische schokken die ik voel in mn hoofd, niet uit te leggen) en errug moe⊠Ook van 66,5kg afgevallen naar bijna 60, inmiddels gaat eten weer stukken beter en zit ik weer op 64kg (waar ik echt super blij mee ben, dat kan ik nu ook doorzetten) maar schrok daar zo enorm van, binnen twee weken zo veel afvallen en dat mijn conditie non existent was. Zag er uit als een zombie manđ„Č Ik weet ook gewoon weer dat als ik vanavond thuis kom ik gewoon weer ga gebruiken, heb nog zat zooi thuis liggen (2mmc, 2-fma, beetje eutylone, bromazelam en pyrazolam (dat laatste is wel echt bizar spul, ja om te slapen maar ook gewoon echt een rust in mn kop, zelfs zonder gebruik van iets anders!)) Vervelende met deze shit is ook gewoon dat niemand het merkt aangezien ik heel goed ben in maskeren en dat ik op mezelf woon dus feitelijk mân ouders niet hoef te zien (kutte is dat die op vakantie zijn) en dat mijn huisgenoten ook heel vaak werken/ander schema hebben dan ik⊠Iemand tips om niet terug te hoeven vallen? Nu doe ik het puur nog om me niet zo extreem kut te voelen, ben verder gewoon wel happy enz als ik niet gebruik maar het is meer dat ik gewoon zo moe ben plus mijn hoofd voelt echt alsof er constant energie draadjes tegen elkaar aan worden gehouden, niet te omschrijven⊠Ik kan echt wel janken en ben er zo depressief om. Binnenkort ga ik ook naar een psychiatrist voor diagnose (Denk ADHD/ASD, dat zegt mijn gevoel) en ga dit dan aankaartenâŠ"
"Zeehond zei: Beetje makkelijk wat ik ga zeggen⊠Alle antwoorden zitten in jezelf. Kap ermee, doodlopende weg dit. Sterkte! Klik om te vergroten... Je hebt zeker gelijk, dat merk en weet ik ook dondersgoed maar het is zo makkelijk met 1 druk op de knop heb je die troep in huis⊠Dick_van_Leeuwen zei: Dit komt voor mij eerlijk gezegd een beetje over als een gedeeltelijk excuus zoeken. Je bent "nog maar" een paar weken onderweg met die zooi. Zit die kater uit en verkort hem met gezonde dingen (slaap, voeding, water, bewegen). Zoek hulp bij de verslavingszorg eventueel. Klik om te vergroten... Zo schrijf ik het wel op inderdaad, maar dat is het niet. Het is eerder dat ik bij mezelf beseft heb dat ik hier extra gevoelig voor ben en dus weet dat ik er zo snel mogelijk mee moet kappen. OtherShore zei: Je zegt eigenlijk al dat je toch weer gaat gebruiken, dus hebben tips nu zoveel zin? Ik zou zeggen: maak zo snel mogelijk een afspraak bij de huisarts en vraag om hulp. Ik heb zelf ASS en ADHD, dus ik weet een beetje wat de valkuilen zijn. Uiteindelijk zullen stimulerende middelen je symptomen alleen maar erger maken, ook al geven ze je even de energie, focus en rust waar je naar op zoek bent. En tja, om de nadelige bijwerkingen tegen te gaan gebruik je dus ook benzodiazepines. Is dat echt pas een paar weken? Want zo te horen heb je last van ontwenningsverschijnselen (en dat is potentieel gevaarlijk). Klik om te vergroten... Ja dat die effecten het verergeren merk ik nu dus heel erg, onrust als de pest. In het begin leuk en aardig maar na een tijdje is het niet leuk meer en begint de sensory overload al heel snel⊠Die benzoâs gebruikte ik al wel wat langer maar dat was dan na zoân feestje eens in de twee a drie weken, nu dus bijna elke dag (ook al is het een kleine hoeveelheid is het idd nogal gevaarlijk) - zou heel goed kunnen zijn dat daar de ontwenningsverschijnselen vandaan komen en wil mezelf geen angst aanpraten maar als dat potentieel gevaarlijk is⊠Geen idee! Deze drie nachten waren een hel, zweet aanvallen en om het uur wakker worden, komt ook mede door een kamer/bed/kussen die ik niet gewend ben. De pen is van je zus zei: Neem contact op met verslavingszorg, Verder kan de luister lijn helpen als je verhaal wil doen inprincipe luisteren ze alleen maar kan ook zijn dat ze soms advies geven. Klik om te vergroten... Ik moet sowieso al contact zoeken met mân huisarts voor doorverwijzing N3K0 zei: Ik zou ff die prijzen weg halen die je vernoemd want dat is niet de bedoeling. Klik om te vergroten... BelowTheFlow zei: Derde alinea, derde regel: conflicteert met forumregels ! Tijdig aanpassen is wellicht op tijd ! Klik om te vergroten... Done, thanks! dupont zei: Heavy man. Maar er is een uitweg via je huisarts. Als je de Benzoâs (pammen en -lammen) nog niet lang (korter dan 2 weken) hebt gebruikt stop daar dan mee. De afkick daarvan is hels. Ga in behandeling en hard aan jezelf werken. Psychiaters stoppen je alleen maar vol met pillen. Klik om te vergroten... Ja I know en vind het daarom extra lastig de juiste hulp te zoeken aangezien ik dit niet in mân eentje kan (ook al denk ik eigenwijs van wel). En dat laatste ik ga niks van die shit in mân lichaam proppen⊠Die benzoâs zijn al ietsje langer in gebruik dus ja ik moet echt oppassen"
"OtherShore zei: Ik ga toch even de focus op de benzodiazepines leggen, want dit klinkt niet goed: Je gebruikt dus al langer dan twee weken dagelijks en daarvoor gebruikte je ook al maar minder vaak. Heb ik dat goed? Je noemt ook (snel geteld) 3 kenmerkende ontwenningsverschijnselen van benzodiazepines: brain zaps, slapeloosheid en zweten. Ik wil je niet teveel alarmeren, maar je bent cold turkey gestopt met benzodiazepines (en dat moet je eigenlijk niet doen) en de signalen zijn dat het niet goed gaat. Dit is een reden om medische hulp te zoeken. En dat zou 100x beter zijn dan vanavond weer aan de drugs gaan. Klik om te vergroten... dupont zei: @daanwth kun je iets meer vertellen over jouw Benzo-gebruik? Duur en doseringen enzo? Wat @OtherShore schrijft klopt, maar ook van stimulantenontwenning kun je zweten en brainzaps krijgen. Het is sowieso een combi-afkick lijkt mij, maar met jouw info kunnen we een risicoinschatting maken đ. Klik om te vergroten... Ja dat is geen goed nieuws dan en ja die zweetbuien beginnen nu toch wel erg vervelend te worden maar heb dan ook amper geslapen dezer dagen, dat helpt ook niet mee. Het precieze gebruik heb ik geen idee van, had nooit het idee het bij te houden omdat ik niet verwacht had zo lang te gebruiken, was echt in een soort waas afgelopen weken⊠Koffieb00n zei: Ik denk dat jezelf ook wel aanvoelt dat een tijd stoppen wel de juiste stap is. Mocht je snel weer terugvallen in gebruik, zal ik je adviseren zo snel mogelijk er hulp bij te zoeken. Het is zoals gezegd een doodlopende weg... Hoe langer je doorgaat, hoe moeilijker, hoe langer en hoe pijnlijker herstel wordt.... Klik om te vergroten... Correct, en ook al lijkt het niet âlangâ, de ontwenningsverschijnselen vind ik niet mals, ook omdat niet is vast te stellen of het komt door de stims of door de benzoâs đ„Č"
"dupont zei: Kun je een grove schatting geven? Als je je heel slecht gaat voelen of als de slapeloosheid met een week niet over is kun je ât best even hulp inschakelen. Desnoods naar de eerste hulp. Cold turkey stoppen met Benzoâs kan gevaarlijk zijn. Klik om te vergroten... Ik zal het hieronder even verder toelichten aan de hand van een lijstje van mijn bestellingen. OtherShore zei: Vandaar ook mijn bezorgdheid. Tijdens mijn verslaving (erg vergelijkbaar met die van jou trouwens @daanwth ) heb ik weleens stellig beweerd dat ik pas een paar weken aan het gebruiken was en dat de hoeveelheden wel meevielen. Later moest ik op basis van mijn bestelgeschiedenis erkennen dat de hoeveelheden stimulerende rcs en benzos wel haast astronomisch waren en dat het eigenlijk eerder ging om maanden. In de waas van drugsgebruik kon ik gewoon geen goede inschatting maken van de ernst van mijn situatie. Als er bij jou idd sprake is van ASS en ADHD (en ik herken wel een paar symptomen) dan zou ik mijn aandacht nu zoveel mogelijk richten op het diagnostische proces en een eventuele behandeling. Daar is echte winst te behalen, maar dan is het juist belangrijk dat je drugsvrij bent. Als stoppen niet lukt, om wat voor reden dan ook, is dit het moment om hulp te zoeken. Daar blijf ik op hameren, want juist bij ASS en ADHD kan zelfregulering een probleem zijn. Klik om te vergroten... Ik weet dat ik geen zelfdiagnose mag en kan doen echter heb ik na heel wat onderzoek (het wordt dan gewoon een special interest, ofzo...) op het internet, het lezen van o.a bepaalde .gov research documents, reddit, boeken etc. kunnen concluderen dat de kans enorm aanwezig is dat ik ASS i.c.m. ADHD 'heb' - mijn 'gifted kid'/meerbegaafdheid en hoogsensitief zijn helpen dan ook niet mee, ben wel als kind ooit getest omdat mijn ouders mij niet aankonden omdat ik als kind al enorm onrustig was. Uit die test (ergens tussen mijn 8e en 12e levensjaar) kwam puur alleen naar voren: ''je bent hoogsensitief en erg intelligent maar je hebt gewoon meer uitdaging nodig'' - naar mijn mening moet er dus 'meer' met mij zijn... Diagnose zou erg fijn zijn - hoe weinig vertrouwen (of juist mijn extreme zelfvertrouwen) ik heb in psychologen/psychiatristen moet ik dat echt gaan doen omdat ik mijn eigen grenzen niet weet en soms denk te weten dat iets goed voor mij is of juist helemaal niet doorheb dat ik zo veel schade aan doe... Komt ie dan, het 'lijstje' (dit zijn dus de data waarop ik de spullen besteld heb, ik noem geen vendor maar moeilijk is het niet om dat te raden...) Het is wel zo dat wanneer ik een benzo gebruikte dit enkel in de avond was en altijd maar een kwartje/0,75mg 16-07-23: - 5g 3cmc (deze had ik besteld voor een feestje op 22 juli, dus eigenlijk pas gebruikt vanaf 22 juli) 27-07-23: - 10g 3-cmc - 1 pellet (70mg 5-mapb + 20mg 2-fma + 2mg 5-meo-mipt) (dit pellet was voor op een feestje) - 0.5g 2f-dck - 10 pellets bromazolam (3mg) 09-08-23: - 15g 3-cmc - 1g 2f-dck 22-08-23: - 15g 3-cmc - 10 pellets bromazolam (3mg) (de vorigen waren nog niet op) - 1g 2-fdck 07-09-23: - 10g 3-cmc - 1g 2f-dck - 5g ED-DB 21-09-23: - 10g 2-mmc - 1g 2f-dck - 10 pellets Pyrazolam (3mg) - 1 pellet (70mg 5-mapb + 20mg 2-fma + 2mg 5-meo-mipt) (dit pellet was voor op een feestje) 28-09-23: - 10g 2-mmc - 5g 2-fma - 1g 2f-dck Dus helemaal vergeten te melden dat ik ook nog fluorketamine gebruikte. Op moment van schrijven en na inventarisatie heb ik het volgenede nog over: - 7.5g 2-mmc - 0.5g 2f-dck - 4.5g 2-fma - 1g ED-DB - 2 pellets bromazolam - 8 pellets pyrazolam De rekensom Vanaf 22 juli (73 dagen) - 3-cmc/2-mmc: 65g - 7.5g = 57.5g Vanaf 27 juli (68 dagen) - 2f-dck: 5.5g - 0.5g = 5g - bromazolam (3mg): 20 - 2 = 18 pellets (54mg) Vanaf 7 september (26 dagen) - ed-db: 5g - 1g = 4g Vanaf 21 september (12 dagen) - pyrazolam (3mg): 10 - 8 = 2 pellets (6mg) Vanaf 28 september (5 dagen) - 2fma: 5g - 4.5g = 0.5g Dit is een beetje het overzicht - wel moet ik zeggen dat wanneer je gemiddelde cijfers per dag zou uitrekenen dit een wat vertekend beeld geeft aangezien ik op een feestje meer gebruikte dan op een 'normale' doordeweekse dag. Ook kan het zijn dat ik bijvoorbeeld een keertje een pilletje XTC heb gebruikt, dat is onmogelijk voor mij om te weten. Het zijn wel echt enorme hoeveelheden voor in ieder geval ongeveer 2/2,5 maand RC's. Gemberthee zei: Goed dat je hulp inschakelt. Ik heb zelf een tijdje ongeveer elke dag rc benzo gebruikt. Nooit meer dan 3 mg per dag. Inmiddels gebruik ik al een aantal maanden niets en dat voelt heerlijk. Wat je nu even heel praktisch kan doen, terwijl je wacht op hulp: - achterhalen hoeveel je hebt gebruikt (bestelgeschiedenis onderzoeken, even wat rekensommetjes doen) - bijhouden wat je nu gebruikt - Aston manual bekijken en voor jezelf doelen stellen. - dagboeken schrijven om zelfinzicht te krijgen. Bv waarom het niet lukte om je beoogde doelen te behalen. Ass en ad(h)d kunnen niet alleen de oorzaak zijn. Maar dat er iets onderliggends aan de hand is, is wel duidelijk. Ik wil je meegeven dat je hier uit kan komen. De huisarts/ praktijkondersteuner/ psycholoog zullen heel nuttig voor je zijn! Klik om te vergroten... Zoals je hierboven kan zien heb ik aan de hand van mijn bestelgeschiedenis een goede indicatie kunnen geven en is het naar mijns inziens best schrikbarend... Je laatste stukje dat klopt zeker. Het is ook in het begin van het gebruik zo geweest dat mijn opa is overleden, een belangrijk en aanwezig persoon in mijn leven waar ik hecht contact en een hechte band mee had."