Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"voorlopig alleen nog alcohol en wiet"
"DamienDope zei: Zal waarschijnlijk methylone zijn joh, dat is ook bruin. Klik om te vergroten... Zo van ``ja heeft ongeveer dezelfde kleur dus het zal wel goed zijn``"
"ExceptionalInsight zei: Ik zag net bij een herhaling van "Sterretje gezocht" op BNN dat dat meisje poppers deed en de merknaam was Rush. Iets vergelijkbaars in poedervorm is vast niet mogelijk? Klik om te vergroten... zo ken ik rush ook alleen maar..."
"ErnstJünger zei: Waarom haal je ze niet gewoon in een apotheek? Daar hebben ze ze steeds en zijn ze goedkoper. Verzin zelf maar een smoesje als ze eventueel zouden peilen naar je intentie Klik om te vergroten... gewoon zeggen:``om drugs in te stoppen``, is toch niet verboden of wel, een zak capsules met lucht verkopen aan iemand die drugsgebruikt?"
"een RC is toch gewoon een stof waar nog heel weinig op over bekend is omdat ie nog niet lang op de markt is en er nog weinig onderzoek naar gedaan is? dan vallen speed en xtc daar zeker buiten"
"mensen die in een smartshop werken sporen niet naar mijn ervaring ik heb een keer gezien dat er 2 achter de bar zaten in een grow/smartshop en dat er eentje onder de bar zwaar out aan het gaan was... salvia mochten we gewoon opsteken in die shop, en die gast stelde ook voor om mij eens flink out te laten gaan"
"wiet bier wiet"
"DrippTone zei: cropp zei: wiet bier wiet Klik om te vergroten... Om 09:33? Vakantie zeker? Klik om te vergroten... ik ben wel nog even naar school geweest, maar dit is de laatste week van school dus die trekken we door tot net na het weekeind"
"Pak Suiker zei: Hasjmelk (0.3 gram polm) en een goed boek, eerste keer hasj dus, ik ben benieuwd. Klik om te vergroten... perfect idee , dadelijk mijn pinpas activeren en dan rook ik wat superpolm in een pijpje"
"morgen lekker aan de pep"