Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"topmanockie zei: wie heeft er ervaring met de combinatie van alcohol en lsa zaden ?? wil graag ervaringen horen Klik om te vergroten... mijn eigen ervaring is dat het alle keren niet goed viel....smaakte trouwens ook geen eens lekker jus d'orange was wel erg lekker toen trouwens"
"is het niet net als salvia dat je het een paar keer gedaan moet hebben voordat het werkt?"
"inosithol Cafeine versnijden ze voornamelijk speed mee"
"aaah DRUGSMISBRUIK!!!!!!!!!!!"
"herken inderdaad veel dingen uit het nummer het is soms echt jammer hoe in een korte tijd mensen (met problemen hoeft niet altijd hoor)zich kunnen vluchten in drugs zonde want niet iedereen komt eruit zelf vind ik het wel een goede tekst"
"023User zei: cordelia zei: 023User zei: Hmm ja d'r is in Zandvoort ook een shop waar je mag roken en drinken.. Klik om te vergroten... La pas mijn shoppie Klik om te vergroten... Juistem ! Hehe, en jij komt helemaal vanuit Alkmaar daarheen? Klik om te vergroten... Eerst naar het circus daar en dan naar de shop met de auto maar 30 min. Zaterdag naar haarlem toe daar schijnt ook een relaxte shop te zitten dus ben benieuwd!"
"023User zei: cordelia zei: 023User zei: cordelia zei: 023User zei: Hmm ja d'r is in Zandvoort ook een shop waar je mag roken en drinken.. Klik om te vergroten... La pas mijn shoppie Klik om te vergroten... Juistem ! Hehe, en jij komt helemaal vanuit Alkmaar daarheen? Klik om te vergroten... Eerst naar het circus daar en dan naar de shop met de auto maar 30 min. Zaterdag naar haarlem toe daar schijnt ook een relaxte shop te zitten dus ben benieuwd! Klik om te vergroten... Hehe, ik adviseer je de Regine, Theehuis en Willie Wortels. En je moet niet raar opkijken als je ineens 'Waar? Alkmaar!' hoort, want das vrij normaal in de Regine. :P Veel plezier iniedergeval, ik ga morgen ook weer lekker naar Haarlem. Klik om te vergroten... Nou ben heen geweest maar door de weet ik niet meer hoe het heette. Het was een huis een soort van buurtshop of zow?enig idee?"
"nou lekker zo een buurman. zo had ik zaterdag zo een leuke dosis binnen dat ik in coma belandde op de ehbo. lachen man als dat ook was gebeurt met je buurman WTF. Genoeg, heb zin in nachtrust, geef hem nog een dosis van 5 ml (dit is pas kwartier na vorige dosis). had je in ieder geval je nachtrust gehad"
"GewoonVOL zei: Meisjes die bier drinken zijn manwijven of alto's. Breezer is een drankje voor kleine meisjes. En wijn is.. Klik om te vergroten... Manwijfen ik drink alle mannen hier eruit zonder grappen maar een manwijf????hoop niet dat je dat meent"
"haha strax klaar met werken en dan en een heerlijk ijskoud biertje proost alvast he"