Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@ Delcassa88 Ik zit inmiddels aan men 5de oogst maar opeens is er iets vreemd gebeurd, denk ik. Op één van men paddo's staan allemaal witte stipjes, precies of dat ie de mazelen heeft. Een paar kleinere paddo's beginnen dit ook te krijgen. Zijn ze besmet of wat moet ik hier van denken?"
"KoxBox zei: commisarisfrankie zei: @ Delcassa88 Ik zit inmiddels aan men 5de oogst maar opeens is er iets vreemd gebeurd, denk ik. Op één van men paddo's staan allemaal witte stipjes, precies of dat ie de mazelen heeft. Een paar kleinere paddo's beginnen dit ook te krijgen. Zijn ze besmet of wat moet ik hier van denken? Klik om te vergroten... Die zijn niet besmet hoor. Dat zijn waarschijnlijk restanten van het mycelium, of je vochtigheidsgraad zit niet goed. Klik om te vergroten... Ja,je hebt gelijk,ik heb ze vandaag geplukt en kon het er gewoon afwrijven. Ik maakte me gewoon weer te veel zorgen, de paddo's zijn heilig. :P"
"Hallo iedereen, Een paar weken geleden heb ik mezelf een kweekset paddo's aangeschaft. Nu zijn mijn eerste paddestoelen vorige week vrijdag uitgekomen en intussen zijn ze 3 Ã 4 centimeter groot. Ik verwacht dan ook dat ik ze vrijdag kan oogsten. Nu is mijn probleem dat ik vrijdagavond vertrek naar huis en pas zondagavond terug op mijn studentenkamer ben, dat betekent dus dat ik mijn bak twee dagen moet soaken. Weet iemand of dit kwaad kan of maakt het niet zoveel uit? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen."
"Space Invader zei: Waarom soak je die bak niet gewoon als je terug komt? Klik om te vergroten... Omdat ik hier al heb gelezen dat je de bak direct moet soaken en dat je hem niet zomaar een paar dagen in de koelkast kan zetten. Ik weet niet dat dit waar is maar ik neem het toch voor waar aan. Of denk jij dat het wel zou moeten lukken?"
"Delcasa88 zei: ja, NIET 2 dagen soaken, dat is overkill en komt je set niet ten goede. Ik zou lekker plukken, terug zetten en op zondag soaken. Ik heb hier een eigen (cocos turf) cake liggen waar 3 flushes vanaf waren gekomen en die heb ik vervolgens ruim een maand uit laten drogen Heb het voor de gein laast weer ff 12u gesoaked en nog geen 10 uur later zat er overal weer nieuw mycelium en zelfs al pins na een paar dagen Dacht dat het wel uitgestoven zou zijn, maar ik verbaas me steeds weer dat het best wel sterk is en vrij veel kan hebben! Klik om te vergroten... Dus de bak gewoon 2 dagen in de zak laten staan kan geen kwaad? Misschien gaat het toch niet zo'n probleem zijn aangezien ik deze morgen wakker werd en ze ongeveer verdubbeld waren in lengte Dus ik denk erover om ze eventueel donderdag al te plukken of zou dit nog te vroeg zijn?"
"Je wakker wordt met je kleren aan, je niets herinnert van de vorige nacht en je van je vrienden te horen krijgt dat ze je in de kelder gevonden hebben terwijl je tegen de muur aan het zeiken was."
"deze albums hebben gisteren mijn trip gemaakt: love - forever changes the soft machine - soft machine (volume one) the zombies - odessey and oracle zeker aan het laatste heb ik mooie herrineringen, mooie dromerige muziek achterover gaan leunen en genieten van al die patronen op de muren"
"je je vuile was in de kelder gooit ipv in de wasmand je bij de minste pijn in je linkerarm denkt dat je een hartaanval gaat krijgen"
"endor zei: commisarisfrankie zei: je je vuile was in de kelder gooit ipv in de wasmand Klik om te vergroten... Ik rook geen wiet meer , en dat doe ik al heel mijn leven Klik om te vergroten... Dan is het misschien bij jou al geconditioneerd? :P Zelf heb ik het voornamelijk als ik de dag ervoor veel geblowd heb"
"Dan is het misschien bij jou al geconditioneerd? :P Zelf heb ik het voornamelijk als ik de dag ervoor veel geblowd heb[/quote] Je leest over het stuk : heel mijn leven. Ik doe dat al van toen ik 5 jaar was[/quote] Neen, dat stuk heb ik gelezen."