Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Opruimen aan de pep Mijn kamer is nog nooit zo dankbaar geweest."
"Beetje misleidende titel, een geschiktere was geweest: "Een week flink speed misbruiken maakt je lichaam kapot" Ik gebruik 4 a 5 keer in de week pep maar dan in de vorm van een lijntje voor werk en een paar lijntjes als ik bij vrienden ben en mijn leven gaat er echt niet aan kapot. Ik ben wel blij dat we in een land leven waar je gewoon 112 kan bellen en kan zeggen dat je teveel drugs hebt gebruikt zonder dat ze meteen de politie meesturen."
"Omdat je elke dag het effect van speed wil voelen?"
"Elke dag snuiven maakt je niet meteen verslaafd, het kan ook gewoon recreatief gebruik zijn. Jij checkt waarschijnlijk elke dag je mail, maar je kan er toch ook gewoon mee stoppen."
"Sublimo zei: Jij wilt gewoon de waarheid niet onder ogen zien. Klik om te vergroten... Petrovic zei: Als je voor werk en voordat je naar vrienden gaat vaak speed neemt en met die ferquentie zijn er volgens mij wel wat onderliggende oorzaken. Klik om te vergroten... Ik zeg toch ook niet dat ik niet verslaafd ben, ik zeg alleen dat veel gebruiken niet gelijk staat aan verslaafd zijn. Maar ik ben (nog) niet verslaafd, ik heb door omstandigheden nu al 3 weken geen pep kunnen kopen en ik heb geen last van ontwenning."
"Ik gebruik ook niet dagelijks, ik gebruik voor werk, op feestjes en als ik met vrienden aan het 'chillen' ben. Ik ben niet verplicht het te nemen, ik vind het gewoon leuk om te doen."
"Die zijn nog intact, en mn neus schotje zit er ook nog in Ik was mn pep altijd met aceton, dan is het een stuk relaxter in je neus."
"Zoveel redenen Je werkt met meer aandacht, de leuke dingen zijn leuker en de saaie dingen minder saai, de tijd vliegt echt om en je werkt een stuk harder door. Ik kwam voor het eerst een keer onder invloed op werk en ik kreeg complimenten van de chef dat ik zo hard aan het werk was. Ik kom overigens niet rete-strak op werk, ik neem één lijntje net voor werk."
"Afgelopen 2 weken, omdat mn 2 dealers spoorloos zijn. Het is niet zo heel erg, maar als ik een 8-uur dienst draai wil ik toch wel graag een lijntje van tevoren."
"Eet gewoon wat fruit van tijd tot tijd en snuif geen bagger pep vol met cafeine. Dan red je de 5 dagen wel."