Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De dans vind ik marginaal, belachelijk gewoon. French tek en hardjump kan ik soms wel apprecieeren."
"Auditaire hallucinaties voortkomend uit een combinatie van slaapgebrek en het gezoem van mijn pc. Ik hoor een vrouw kreunen alsof ze wilde seks heeft."
"pawelonius zei: en hoe lang moet je die fik erbij houden? ik deed aansteker aan, erboven houden en dan beginnen met hijsen ongeveer tot ik het een mooie rookkolom vond. die tijd lang hield ik de aansteker de hele tijd aan. (pure wiet btw) Klik om te vergroten... Op die manier verspil je heel erg veel THC. Als THC een te hoge temperatuur krijgt, verbrand het namelijk, waardoor het niet meer werkt. Je moet je wiet goed verkruimelen, dan de bowl vullen en goed aanstampen met je vinger. Dan moet je proberen de bowl te "corneren". Dit betekent dat je telkens een klein stukje aan de zijkant verbrand, inplaats van de hele bowl ineens. Dan kan je 5-10 keer hijsen voordat je moet bijvullen, en je word een stuk higher. Het vuur mag de wiet niet raken, maar moet vlak erboven zijn. Dan moet je hijsen, dit trekt de vlam naar beneden op de wiet, en zodra de vlam de wiet raakt moet je je aansteker wegdoen."
"Ik neem 1x in de 1-2 maanden, soms wat meer, soms verschillende maanden niks. In 2006 zat ik nog aan 2-3 gram per dag. Het is echt wonderbaarlijk hoeveel ik tegenwoordig voel van enkele lijntjes op een avond, dit is nog een extra motivator om mijn speedgebruik in de hand te houden."
"lolzornated zei: chrzz zei: Dit kan niet. Het is onmogelijk dat de speed zo snel je endeldarm bereikt. Ik betwijfel zelfs of het je endeldarm ooit wel bereikt. Klik om te vergroten... Daar zit wat in.. Het rare bij mij is dat ik het altijd aan mijn maag voel als ik speed heb gebruikt, daarom begon ik hierover te twijfelen. Zo'n kwartier na inname krijg ik altijd een raar gevoel in mijn buik en komen er soms ook wat vage geluiden uit (vergelijkbaar met lege-maag geluiden). Dit komt niet omdat het slechte speed is of iets in die richting, heb het namelijk met ALLE speed. Heb er over gepraat met anderen mensen, maar ik ben blijkbaar de enigste die dit heeft. Klik om te vergroten... Dit heb ik ook, speed werkt op je verteersysteem dus het is normaal."
"Het kutte aan zo'n bullet is dat je je speed echt kurkdroog moet kappen, of hij zit binnen de kortste keren verstopt door de pasta. Ik heb er hier nog ergens een liggen maar gebruik het amper/nooit omdat ik droge speed HAAT :P De metalen snuifbuisjes wat ze in smartshops verkopen kan ik dan weer wel aanraden, beschermt je neus ook een stuk beter als een briefje ofzo."
"Overdag valt het nog mee, patronen zien in de lucht, tafelbladen enzo. Alles lichtjes zien ademen of bewegen, emoticons of afbeeldingen op het scherm zien trillen als je erop concentreert, voorwerpen/mensen voor iets totaal anders aanzien van ver, zwarte schimmen, ... Maar als ik 's nachts alleen in mn bed lig zonder iets te doen, DAN word het erg. Volledige derealisatie, waanideeën, allemaal vrienden rond je bed zien staan en er tegen praten zonder dat je het beseft, ... Zo dacht ik de derde nacht na dit nieuwjaar dat er Fel Reavers van WoW mijn huis aanvielen terwijl ik moest proberen het midden in de nacht toch vooral niet te laten opvallen dat ik speed gebruikt had. Die nacht had ik ook zonder dat ik het wist ALLE nummers in mn gsm dezelfde sms gestuurd, iets van "hekp my kga eood ze kom!!!!!", om vervolgens een hoop telefoons en smsen tegelijk te krijgen, wat me nog meer paranoia maakte. En ook in Tienen (zit daar in afkick) links van mijn bed om 3u snachts een meisje zien fluisteren tegen mij, waarop ik zeg "Hè, wat zei je?!" en met mijn hoofd naar haar toe wil gaan om haar beter te verstaan, om vervolgens met mijn hoofd keihard tegen de muur te bonken. Ik wist niet meer dat het bed tegen de muur stond. En nog veel meer van deze dingen. Alleen zijn + slaapgebrek = geen goede combinatie :P htweeoo zei: Ik vraag me af wat die jongen zag die het record had. 11 dagen wakker , er stond bij ''geen sprake van hallucinaties'' , vreemd. Maar hoe verrot ben je dan niet 11 dagén Klik om te vergroten... Ik denk dat ik eens ergens gelezen heb dat hij op het einde dacht dat de dokters hem wouden vermoorden ofzoiets."
"Altijd rechts."
"Goedenavond, ik ben vandaag eindelijk nog eens in het bezit gekomen van een aantal echte LSD zegeltjes. Nu ben ik de laatste tijd veel aan het experimenteren met opium en benzodiazepines. Ik herinner me ook van mijn laatste trips, waarbij ik enkel en alleen het tripmiddel (paddos, LSD, 2c-e) had gebruikt, dat ik meestal erg moeite moest doen om niet in een bad trip te geraken. Daarom dat ik vandaag besloten heb om een combi te doen. Het lijkt me zeer leuk om de fijne roes van opiaten en benzo's te hebben, samen met de tripeffecten van de LSD. Ik heb een 3-tal uur geleden 10mg valium ingenomen, samen met 10 Papaver Somniferum pods, die ik rauw heb opgegeten. Ik heb al een aardige tolerantie voor opiaten dus hier voelde ik nog niet veel van, maar dat was ook niet de bedoeling. Daarna heb ik een thee gezet van nog eens 15 pods. Ik heb zojuist de thee opgedronken, en binnen een uurtje of 2 zal die zijn volledig effect bereiken. Hiervan zal ik wel in een aardige opiaat roes komen. Ik ben van plan om om 00:30 een halve LSD zegel te nemen. Dit lijkt misschien weinig maar voor mij is de bodyload van trippen echt zwaar, en mede doordat ik Asperger Syndroom heb is het zeer moeilijk om niet in paniek te raken van de intense veranderingen. Daarom begin ik rustig, en als het niet heftig genoeg is zal ik later nog een halve bijnemen. De setting is: mijn moeder die ligt te slapen in de kamer langs mij, de deur van mijn kamer is op slot. Ik heb TV, computer en een chill bed. Ik zal vooral in mijn kamer blijven voor deze trip, als het niet te heftig wordt ga ik misschien nog een nachtelijke wandeling maken. Mijn mindset is ook goed, ik heb wel wat recente persoonlijke problemen gehad, maar ik heb zin in de trip en ben in een zeer goed humeur door de opiaten en benzodiazepines. Zo, dit is alles voorlopig. Zodra ik de LSD zegel heb genomen zal ik verder updaten in de thread wat ik allemaal mee ga maken op deze reis."
"TrippyShit zei: 1. Je bent dom, nootmuskaat werkt alleen als je verse, hele noten opeet/drinkt. Klik om te vergroten... Dat is bullshit. Ikzelf heb meerdere keren nootmuskaat poeder gebruikt en het werkt wel degelijk. Neem 3-5 soeplepels bomvol met nootmuskaat, en meng het in een glas water. Drink dat water dan op (de smaak is wel goor). Na 3-6 uur krijg je een wiet-achtig effect dat de rest van de dag duurt, en als je 's anderdaags wakker wordt, heb je een heel droge mond, vuurrode, dichte en prikkende ogen en ben je de hele dag nog lichtjes stoned. Ik heb altijd heel donkerbruine nootmuskaat, maar er zijn verschillende kleuren. Van 5 soeplepels oranje nootmuskaat (ander merk kruiden) voelde ik de eerste dag bijna niks, en de volgende dag herinner ik mij bijna niets van, alsof ik de hele dag strontzat was ofzo, had toen ook heel erg last van lage bloeddruk bij te snel opstaan. Maar nootmuskaat in poedervorm werkt dus wel degelijk, alhoewel dat verse noten natuurlijk beter werken."