Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsX-factor

X-factor

5 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Benzo's...rare shit. Wat the fuck is er nou leuk aan dacht ik de eerste keer. Maar toch deed ik de 2e keer en de 3e keer en de 4e keer. Toen waren ze gelukkig op.
Elke keer heb ik er niet echt van genoten ofzo..niet dat het kut was maar een geweldig gevoel is het gewoon niet. Toch bleef ik die dingen pakken...wat maakt die dingen nou zo leuk? Heb zelf echt gen flauw idee.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ken het, het is wel leuk, wel ok, maar niets speciaals, maar als ik ze thuis had gingen ze toch vrij rap er door heen, maar ik mis er niks aan als ik ze niet heb.

Ik zou het niet weten, het is toch wel een zorgeloze roes..
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat is het zeker, rooofies! dat zijn mijn favorieten.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind ze wel veelzijdig.
Als je veel aan je hoofd hebt en je wil een beetje chillen, zijn ze heel verlichtend.
Als je met iemand bent, en je slikt ze samen kun je hele nachten praten en lekker bij elkaar zitten op je gemakje.
Als je niet helemaal op je gemak bent of beetje druk in je hoofd en je moet ergens naar toe, gaat het stukken beter als je ze slikt.
En als je flink wil feesten, slik je wat, hoop drank er bovenop en de kroeg in, niemand doet je meer wat.
Perfect spulletje, zeker rohypnol is te gek als je n gezellig avondje wil hebben.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lana zei:
En als je flink wil feesten, slik je wat, hoop drank er bovenop en de kroeg in, niemand doet je meer wat.
Klik om te vergroten...
Drank is volgens mij niet zo verstandig om erbij te nemen of heb ik het nu fout ?
c
chrissssLid
01-01-2024, 00:00
#6
matthijs zei:
Benzo's...rare shit. Wat the fuck is er nou leuk aan dacht ik de eerste keer. Maar toch deed ik de 2e keer en de 3e keer en de 4e keer. Toen waren ze gelukkig op.
Elke keer heb ik er niet echt van genoten ofzo..niet dat het kut was maar een geweldig gevoel is het gewoon niet. Toch bleef ik die dingen pakken...wat maakt die dingen nou zo leuk? Heb zelf echt gen flauw idee.
Klik om te vergroten...

Nee, weet het ook niet. Geeft geen kick. Krijg ze van de dokter (of bestel online als dat zo uitkomt) maar gebruik ze eigenlijk alleen om rustig te worden of om lekker door te slapen. In combinatie met wiet en/of met alcohol. denk dat het keyword is RUSTIG beginnen, het grote gevaar is door een grote hoeveelheid benzo's en alcohol in je maag dat je gaat kotsen terwijl je 'out' bent, en das best vervelend als er niemand is om te helpen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."