Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Effe mijn ervaring met Lorazepam. Ik heb de Lorazepam (ativan) 2.5mg liggen. Ik gebruik niet enkel puur voor recreatief gebruik. Ook voor zelfmedicatie. Ik heb wel is last van hevige stress. Spanningen, dan maak ik me zorgen over onredelijke dingen, op zo een momenten kom ik niet zo graag meer onder de mensen, dan spreek ik niet graag meer mensen aan. Overduidelijk: De anxiolytische werking spreekt me wel aan. Nu mijn ervaring: zaterdag 23:00 1x2.5 genomen. Eerste benzo ervaring. Geen andere dingen gebruik. Eerste 2 uren na inname niets, daarna waren de effecten vrij sterk. Storing in motoriek/spierslapte. (=Beetje dronken achtige handelingen)Niets heel erg. Warm, relax gevoel. Echt GEEN zorgen of spanningen meer. Ik kan het het best omschrijven alsof al je centra in je hersenen verdoofd zijn en in slow motion werken behalve het bewustzijn. Filmpje gekeken daarna gaan slapen. Ochtend: SUPPER uitgerust wakker geworden. Leek wel of ik 2 nachten had geslapen. Kennisgemaakt met het amnesia gedeelte: totaal geen herinnering meer hoe ik in m'n bed beland beland ben. Andere details zoals hoe laat gaan slapen?, waar heb ik mijn horloge gelegd?, welke film heb ik gegeken? Allemaal blanco. Korte termijngeheugen lijkt dus mee verdoofd te worden. Verder een relaxe dag gehad. Zondagavond: 1*2.5MG Lorazepam genomen. Deze keer leek ik er minder van te merken. Ik was wel lekker relax. deze ochtend: beetje moeilijk uit bed. Nog steeds in een waas. Een beetje een katereffect zonder hoofdpijn . Loraz is kennelijk nog niet uitgewerkt. Aangekomen op m'n werk. Ik spreek collega's zelf aan, vraag naar hun weekend, gewoon een beetje sociaal gedrag. Iets wat ik anders nooit doe! anxiolytische werking dus! Verder maak ik me ook geen zorgen. De problemen die ik voor vandaag (werkgerelateerd) voor de ogen heb, bezorgen me geen stress. Iets waar ik anderswel lastvan heb. (=weerom anxiolytische). Great Allemaal voordelen maar toch ondervind ik een nadeel. Korte termijn geheugen is echt brak. (bv. een tel.nummer horen, maar 2 seconden later met de beste wil van de wereld niet kunnen neerpennen. Zelfde met namen,) Analytisch denken, zinnen bouwen tot een duidelijk gestructureerde tekst, spelling blijkt ook een stuk moeilijker te gaan. Heef iemand nog ervaring met bovenstaande? Want dit zijn echt wel kleine dosissen. -Kan dit een oorzaak zijn van m'n lichaam die 0 ervaring heeft met benzodiazepines. Oorzaak wisselende chemische balanzen in de hersenen? - 0.0 tollerantie van me? - ik zit net in een vrij zware Sint-janskruid (Hypericum perforatum) kuur misschien een interactie hierop? Iemand ervaring mee? Hoeveel uur vooraleer het volledig uit je systeem is?"
"Is langdurig xanax gebruik schadelijk? Op de bijsluiter en internet lees je vaak dat langdurig gebruik van xanax niet aangewezen of zelfs schadelijk kan zijn. Het gebruik zou beperkt moeten blijven tot 4-6 weken lees je dan wel is. Maar nergens vind ik wat de concrete risico's zijn? Of is dit echt enkel een verwijzing naar mogelijke verslaving?"
"Robdebob zei: Hoe lang gebruik je het al? Klik om te vergroten... Een jaar. Maar gebruik bewust niet alle dagen, vooral om de gewenning laag te houden. 3 keer in de week 1gr. Ik ben op dit vlak erg streng voor mezelf en wil de boel onder controle houden. Vandaar niet meer dan dat. En dat lukt aardig. Eerlijkheidshalve ondervond ik die dingen die je omschrijft in de periode voor ik xanax gebruikte. Ik ben nogal stressgevoelig en een piekeraar en slaap hierdoor heel slecht in waardoor ik dan weer erg weinig uurtjes slaap. Vroeger,voor ik x nam, om 's avonds de gedachtegang toch wat te vertragen en wat rustig te worden, dronk ik elke avond wel een hoop biertjes om de slaap te kunnen vatten. Nu drink ik veel minder bier. 3x week neem ik enkel uren voor ik ga slapen een gram x en eerlijk gezegd dan slaap ik echt GOED. Er zijn mensen die beweren dat je van x niet meer droomt, bij net andersom. Heldere lucide dromen heb ik dan. De ochtend nadien, werkt het nog wat na. Een leuke ochtend en vaak een leuke dag als gevolg. Ik gebruik ook al een jaar Sint Jans kruid erbij. Misschien dat dit er ook voor iets tussenzit. (vroeger had ik steevast een echt ochtendhumeur, misschien veroorzaakt door de kater van het bier; daar ben ik niet helemaal uit ) Dus voor mezelf heb ik er eigenlijk wel veel aan. Verslaafd? Misschien wel. Niet lichamelijk. Maar wel geestelijk. Ik kan maar weinig redenen bedenken om het niet meer te gebruiken. Ook al zijn de 6 weken al lang verstreken. M'n alcoholverbruik is drastisch gedaald, depressies zijn veel milder, na een nachtrust met x op voel ik me de dag nadien een stuk beter dusjah ... je kan begrijpen dat ik weinig reden zie om er vanaf te stappen. Vandaar dat ik me vragen stel bij de eventuele risico's bij langdurig gebruik. Het enige dat ik lijk te merken is alsof m'n geheugen en denkvermogen niet zo 'scherp' meer is als vroeger. Maar daar ben ik zelf niet helemaal van overtuigd dat er een oorzakelijk verband is. Iemand?"
"Als je echt ALLES kan krijgen uit de farma... als ik in jouw plaats was zou ik hydrocodone proberen. Ik denk niet dat dit in west europa op voorschrift verkijgbaar is?!"
"xtc4fun zei: hoe is dit mogelijk? in preciepe doet het me dus eigenlijk niets, weinig vermindering van angsten en ook totaal geen afkick. ook niet na enkele weken achter elkaar 2 mg per dag gebruiken. Klik om te vergroten... Je hebt het gevoel dat het je niets doet. Toch remt de alprozalam subtiel paniekgeachten. Het "recreatieve" effect gaat vrij snel over van zodra je tollerantie hoger wordt. Denk je nog steeds dat alprozalam geen effect heeft op je. Doe de test. Neem ze is minium een week niet."
"Wat zijn de verschillen tussen lorazepam en Alprazolam? Ik weet dat ze beide benzodiazepine's zijn en dat ze beide een anxyolitische werking hebben. Maar wat zijn nu de verschillen tussen de 2? Iemand ervaring mee? De beperkte informatie die ik hieromtrend vind heb ik hieronder samengevat. lorazepam: * lid van de benzodiazepine familie *verkocht o.a onder de merknaam Ativan + verscheidenen generic merken Alprazolam: * lid van de benzodiazepine familie * verkocht o.a onder de merknaam Xanax + verscheidenen generic merken Alprazolam zou dubbel zo potent per mg zijn dan lorazepam. Zijn er nog verschillen?"
"Als je het wat verder wil zoeken, in spanje gaan de meeste recept drugs ook zonder voorschrift over de toonbank van de lokale apotheek."
"ik heb een paar flurazepammetjes 30 mg gekregen van iemand, dus ik ga eens kijken wat die dingen doen enzo volgens mij is het een inslaper en daar ben ik niet echt verzot op Klik om te vergroten... flurazepam klinkt bij sommigen misschien wel bekender onder de marktnaam Rohypnol. Dit is, laten we maar zeggen een hardcore benzo. best mee oppassen."
"Ik lees luchthaven brochures jij imbiciel (hij verstond me toch niet). Klik om te vergroten... imbécile is frans"
"inderdaad maar aangezien mijn report in het algemeen nederlands is getypt en ik in het dagelijks leven een nogal onverstaanbaar oost-vlaams accent op nahoud (voor die parijzenaar) moest ik niet bang zijn dat hij mij verstond. Klik om te vergroten... inderdaad, want anders had je dit report niet getyped en was je waarschijnlijk in het ene of andere obscure parijse kantoortje nog van de partij voor een "body cavity exam""