Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bij mij gebeurd het vaak 1 of 2 nachten zonder slaap effe recup van 12uur en kan er weer tegenaan makker van me zen langste was 176uur ni gewoon was geen mens meer. En 1 raad op tijd drinke en wat eten aant lichaam en brain's intss ook denken he mijn langste is 4 n8en wakker tot hiertoe. But life is 1 big party so hehe"
"Hangt er vanaf bij mij varieerd dat van een halve gram tot 0,8gr in 1x maar dan kan je wel heel de nacht doorgaan zonder iets nog te hoeven nemen, sta je lekker hevig goeie beat en lekker gaan hehe. Hangt ervan af hoe dat je wilt gaan en of je veezl used ofni. En de sterkte soms heb ik speed heel goede maar max 0,3gr in1 x dat je binnekrijgt omwille van dat het pikt in de neus dan doe ik dat om de 2 min 0,2-0,3gr en zo 3x ."
"Doorgaan was me dat nu life is a party hehe ik intss al sinds yesterday 8.30 wakker en vrees dat ik er niet zal inliggen voor 4u vanacht je bent maar 1x jong enhet zo lang mogelijk trekken is mijn advies vanaf mijn 45ste zal ik mss wat minderen de jaren van de wijsheid of is dat 18 deju in de war haha it's weekend so it mean's party anyway"
"Take it easy in ieder geval geen 3 night's without sleep of je bent verward, en idd niet direct 0,5 gr binnen of je kan ni stilzitte studentenspeed is het beste dat je neemt daarvan blijf je wakker maar kan je stilzitten en je op de cursus focussen maar in jouw plaats zou ik anderhalve dag wakker blijven dan min 10u trachten te slape en zo verder. Good luck antyway ik duim voor jou. De grtz ciao!"
"Ja as ik het echt niet meer kan houden het snot snuit ik het eruit met risico dat helft zakdoek volzit en plakt. Maja dan eens alles eruit nieuw lijntje klaar leggen he, shit heb zin om uit te gaan hoho en gaan love it too much. :P Allez in slechtste geval nog 5 days patience ma ongetwijfeld wel home party ergens in de week"
"Heeft absoluut normaal geen enkel effect he DreamWeaver zei: Gisteravond tijdens het stappen de pep maar gelikt, dat ging wat makkelijker op dat moment Klik om te vergroten..."
"Dzy zei: Neem ook kauwgom mee, daar ga je me dankbaar om zijn Klik om te vergroten... heb ik al niet meer nodig vroeger daarentegen wel"
"*cocacola* zei: de energie is goddelijk dat je overal zin in hebt wat je nooit in je hoofd zou krijge als je nuchter bent en dat opruimen stofzuigen enz een feestje is !!! Klik om te vergroten... Vooral feestjes hé yiplaaaaa en gaan. Maar je hebt gelijk en soms met 10 zaken tegelijk bezig en ze zijn goed gedaan merk ik dan de dag nadien (y) life could be so great and fine it's what you make of it, en tevreden tevens zijn met kleine zaken."
"Das een goei en as ze dan laternog lekker willen heftig vrijen laat ze dan direct coke erbij nemen, en als afsluiterte nen dikke joint dat ze goed slapen he, lol:d. flash kieke zei: Saivy zei: flash kieke zei: minn zei: ehhh Ontopic please? Willen jullie antwoord geven op mijn vraag? ben brandend nieuwsgierig.. Klik om te vergroten... Op feesten in combinatie met xtc is zeer leuk. Een hele nacht op speed feesten is in het begin wel tof, maar na een tijdje heb je er bijna niets aan. Dus dan kun je het best combineren met xtc , en je zult een fijne avond hebben. Klik om te vergroten... Ze zijn zelfs nog niet begonnen met speed en jij wilt ze al aan de xtc zetten ook. :P Klik om te vergroten... Dat zullen zun moeten beslissen eh.Ik geef ze alleen maar raad van tante kaat. Klik om te vergroten..."
"Straks feestjeuh bouwen again yiplaaaa ga nu iets nieuws uittesten tegelijkertijd dus bommeke nemen, en dan direct snuiven eens benieuwd naar het resultaat. De laatste keer heb ik er een uur tss gelaten eerst gesnoven en dan bommeke ern moet zeggen kreeg een energy vibe imazing not too explain hehe, ma wordt in ieder geval tot morgenochtend de 7en het sluitingsuur doorgaan tis juist te hopen niet teveel last aan enkel we'll see ma feestje bouwen. En over het algemeen snuif ik maar is beter voor de neus naar het schijnt van regelmatig bommeke te nemen. En hebben er nog mensen al die ervaring van beiden in 1 maal? Let me know cu, and don't forget party---------timeeeeeeeeeee yiplaaaa en ma gon:d!"