#1
hallo
ik had nog wat vragen aan mensen die al langere tijd gebruiken:
1. als je neusbot weg is of naar de klote kun je dat dan ook aan iemand zien byvoorbeeld dat de neus helemaal ingezakt is ofzo? ik bedoel dan ook dat een gemiddelt persoon van de buitekant kan zien van he die heeft flink(eerder) gesnoven ??
2. als je neus echt kapot gaat krijg je dan regelmatig bloed neuzen gewoon dat er bloed uit je neus stroomt ??
3. als je altijd snuift door het zelfde neusgat en het is kapot aan het gaan is dan elke keer als je snuift de wond weer open ? en als je een poosje stopt ongeveer 2 maanden ofzo en je doet het daarna weer gaat het dan verder(dat vreten) of is het dan al wat herstelt ?
4. na een dik jaar ong 1gram per week snuiven kan het dan dat er al dingen kapot zijn wat nooit meer goed komt of is het nog te redden
alvast bedankt!!
moniek
ik had nog wat vragen aan mensen die al langere tijd gebruiken:
1. als je neusbot weg is of naar de klote kun je dat dan ook aan iemand zien byvoorbeeld dat de neus helemaal ingezakt is ofzo? ik bedoel dan ook dat een gemiddelt persoon van de buitekant kan zien van he die heeft flink(eerder) gesnoven ??
2. als je neus echt kapot gaat krijg je dan regelmatig bloed neuzen gewoon dat er bloed uit je neus stroomt ??
3. als je altijd snuift door het zelfde neusgat en het is kapot aan het gaan is dan elke keer als je snuift de wond weer open ? en als je een poosje stopt ongeveer 2 maanden ofzo en je doet het daarna weer gaat het dan verder(dat vreten) of is het dan al wat herstelt ?
4. na een dik jaar ong 1gram per week snuiven kan het dan dat er al dingen kapot zijn wat nooit meer goed komt of is het nog te redden
alvast bedankt!!
moniek