Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraagjes aan al langere tijd gebruikers

vraagjes aan al langere tijd gebruikers

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo

ik had nog wat vragen aan mensen die al langere tijd gebruiken:
1. als je neusbot weg is of naar de klote kun je dat dan ook aan iemand zien byvoorbeeld dat de neus helemaal ingezakt is ofzo? ik bedoel dan ook dat een gemiddelt persoon van de buitekant kan zien van he die heeft flink(eerder) gesnoven ??
2. als je neus echt kapot gaat krijg je dan regelmatig bloed neuzen gewoon dat er bloed uit je neus stroomt ??
3. als je altijd snuift door het zelfde neusgat en het is kapot aan het gaan is dan elke keer als je snuift de wond weer open ? en als je een poosje stopt ongeveer 2 maanden ofzo en je doet het daarna weer gaat het dan verder(dat vreten) of is het dan al wat herstelt ?
4. na een dik jaar ong 1gram per week snuiven kan het dan dat er al dingen kapot zijn wat nooit meer goed komt of is het nog te redden

alvast bedankt!!

moniek
c
casa_696969Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Eerste vraag neen vriend van mij tzijne is weg
tweede: niet dat ik weet heb ik wel when ik beke in de afkick kom na 2 nachte doorgaan s'anderdaags wat bloed tussen slijmen die uit de neus komen alsd je snut.
3 don't know
4 geen bang hebben hangt wel af van de grootte van de stuff die je snuift + de kracht waarmee jet opsnuift heb er toch geen last va,n enkel soms wat bloedinge na zwaar doorgaan but that is life en anders bommetje nemenn dan heb jer geen last van.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#3
jammer dat dit soort vragen altijd achteraf komen..........
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Supervlieg zei:
jammer dat dit soort vragen altijd achteraf komen..........
Klik om te vergroten...

als t kwaad al is geschied
and when there's no way back
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
Supervlieg zei:
jammer dat dit soort vragen altijd achteraf komen..........
Klik om te vergroten...

als t kwaad al is geschied
and when there's no way back
Klik om te vergroten...
helaas is da naiviteit onder drugsgebruikers groot.. misschien maakt het dat dan ook wel dat we drugsgebruikers zijn :sunglasses: :confused:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
sinds ik speed gebruik 1-3 maal per maand heb ik wel meer last van bloedneuzen maar voorderest mankeer ik niets :grin:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#7
1. Ik niet
2. Meer korsten merk ik, niet snel bloedingen.
3. Bij mij herstelt alles binnen 1 a 2 weken.
4. na een jaar meer als 1 gram per week snuiven is mijn neus nog perfect in orde, alleen vaker verkouden.\\


Overigens een bevinding van mij dat cocaine slechter voor je neus is als speed. Heb 1 maal bloedneus bij speed gehad en 1 maal bij cocaine, dit terwijl ik meer als 100 gram speed gesnoven heb en minder als 10 gram cocaine. Kan toeval zijn, maar toch voelt voor mij ook zo dat speed wel meer brand maar minder schade aanricht in je neus :) [/list]
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb ooit gehoort dat een botje of nbeter gezegd kraakbeen niet kan oplossen door coke of speed.

Nu moet ik het weten voor eens en altijd.

Coke en speed kunnen de slijmvliezen ernstig aantasten zodat ze uiteindelijk niet meer funtioneren of gedeeltelijk opgedroogd en afgestorven zijn. Neustussenschotjes verdwijnen niet.

Ok ik ben benieuwd.


Met mijn neus gaat het fantastisch, snuif ook nooit.


Stonie
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jezus, je kan toch zelf wel een beetje aanvoelen als je teveel snuift en je neus naar de tering gaat. Gebruik je verstand :openmouth:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je kraakbeen kan wel degelijk oplossing bij overmatig snuifgedrag.

Veel mensen denken het omgekeerde, maar vooral Cocaine is een killer voor je tussenschot.
e
esméLid
01-01-2024, 00:00
#11
denk je........... Vooral in die waan blijven

mattskovic zei:
sinds ik speed gebruik 1-3 maal per maand heb ik wel meer last van bloedneuzen maar voorderest mankeer ik niets :grin:
Klik om te vergroten...
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
zommes zei:
Je kraakbeen kan wel degelijk oplossing bij overmatig snuifgedrag.

Veel mensen denken het omgekeerde, maar vooral Cocaine is een killer voor je tussenschot.
Klik om te vergroten...

dat is de reden waarom ik vanaf heden wel zoveel mogelijk capsules zal maken. jasses snuit je je neus vliegt er een stuk kraakbeen ofzo uit...

@zommes : vanwaar de bekering? :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."