Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kordie zei: Crystal meth wordt populair (voor de export) zo te lezen: Dit jaar veel meer drugslabs gevonden, crystal meth blijft opvallen Het NFI bootst de productie van crystal meth na om te bepalen hoeveel criminelen moeten hebben verdiend. nos.nl Klik om te vergroten... Dat is al weer achterhaald. Toen de verkoopprijs voor hun export halveerde, schakelde het merendeel weer over naar de productie van mdma"
"Kordie zei: Grote partij coke bestemd voor Nederland gevonden in Bolivia Bolivia doet zijn grootste drugsvangst ooit, mogelijk bestemd voor Nederland De Boliviaanse politie heeft de grootste drugsvangst in de geschiedenis van het land gedaan, zegt president Luis Arce. Het zou gaan om zo'n 8,8 ton cocaïne. Volgens de Boliviaanse autoriteiten waren de drugs waarschijnlijk onderweg naar Nederland. www.nu.nl Dit wordt toch niet gekocht door 1 organisatie lijkt me? Klik om te vergroten... nee, meestal gaat het om een gezamelijke inkoop, waarvoor iemand zich "in kan kopen". Dit inkopen kan op meerdere manieren. Met geld of dat bijvoorbeeld het transport wordt uitbesteed aan een andere organisatie die dan vervolgens meedeelt en betaald krijgt in blokken. Maar het initiatief komt vaker van de producent die bijvoorbeeld aanbied een partij extra mee te geven, welke dan achteraf pas betaald hoeft te worden. Aangezien zij ook altijd geïnteresseerd zijn in vergroting van hun afzetgebied. Zeker op bewezen "veilige" routes en bij het uitproberen van nieuwe transportmethodes is dat iets wat vaak gebeurd. En die zuid Amerikanen bezeik je ook niet zomaar,want die hebben in no time een mannetje hier die de boel op komt lossen mochten er geschillen ontstaan"
"LiveFastDieYoung zei: Het echte private, netwerk, is nog steeds gagaande Klik om te vergroten... Alleen gebruikt niemand meer Sky op het moment"
"Vincent A zei: Een aantal mensen zal flink balen dat hun handel weg is Klik om te vergroten... Dat zal op zich wel mee vallen, want zoals op de foto te zien is, gaat het om keta met groene zegel. De prijs die in het artikel staat is al helemaal belachelijk, want die kost iets meer als 20 kikkertjes (je weet wel die groen/gele snoepjes van vroeger) per gram. Natuurlijk nog steeds vervelend voor die mensen, maar om nu te zeggen dat het 27500 per kilo kost, dat slaat helemaal nergens op."
"@Kordie heb je toevallig die ptss opgelopen omdat je in het leger of bij de marechaussee zat opgelopen?"
"En hoe wil je die olie dan uit je filter krijgen? ik zou gewoon de ammoniak verdampen zodat er pure coke overblijft. (Hoewel dit overigens geen pure coke hoeft te betekenen, want levamisol krijg je er met ammoniak niet uit. En met supermix weet ik het ook niet of je dat er wel of niet uit kunt koken)"
"Het makkelijkste is een gasbrandertje, een lepel met ammoniak en je coke EN een natte spons om je lepel te koelen. En eventueel een paar tissues om overtollige ammoniak weg te nemen van de lepel"
"de olie hoort ook gewoon weer samen te trekken tot een vaste stof. ik denk dat je te veel verwarmt, want het hoort niet te spetteren. je moet eerder stoppen met verwarmen. en de lepel afkoelen op een natte spons of doek. Het heet weliswaar "uitkoken" maar dat moet je niet letterlijk doen"
"kika19624 zei: Nee niet geprobeerd ik doe het wellis met een lepel en een mesje maar zoek iemand met evt ervaring hierin maar begrijp ik goed dat de amoniak als het koud is verdampt en niet blijvend verwarmd hoeft te worden voor het verdampt Klik om te vergroten... oei, nou heb je het toch verkeerd begrepen ben ik bang"
"En dat gebeurde ongeveer 12 maanden geleden al. En de vraag was toen ook aanzienlijk lager als het aanbod. Want het leek wel of iedereen ineens die zooi in hun bezit had"