Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: 35+ vrouwen Nou... count me in... ik ben 36, en doe nog regelmatig gek en ga nog geregeld te gek Niets raars aan.... is er een vanaf leeftijd en een t.h.t. leeftijd om te gebruiken ?? Nee toch Vanavond weer lekker op de xtc, en de bolletjes.... komt helemaal goed. En op een pillenfeest, waar menig " jongere" zich waarschijnlijk te jong zou voelen, want we zijn allemaal (bijna) dik de 30 gepasseerd Wat dacht je van de DJ's ??? Moeten die ook maar stoppen met draaien omdat ze wellicht te oud zijn ?? Dano viert 8-8 zn 25 jarige jubilieum.... en hij was echt geen 2 toen ie de draaitafels voor het eerst beroerde Wat is leeftijd ??? Zoete kus, Candy"
"Re: 35+ vrouwen Ja of het is mijn leeftijd Ik bedoel bommetjes"
"Re: 35+ vrouwen Geweldig dat vrouwtje.. echt super... Zo kan het dus ook... Sweet kiss, Candy"
"Hmmm die klinken lekker, maar n.a.v. een eerder vervelende pil ( ok ongetest) ben ik genezen van pillen.. Tenzij ik zeker weet dat (via een goede vriend,die ze zelf ook slikt en geen winstoogmerk heeft) dat ze goed zijn. Ik houdt het ondertussen op de MDMA poeder die ik heb... en dat is ook zo lekker... Maar mocht ik er ooit een paar tegenkomen, dan zeg ik geen nee.. Geniet ervan, maar met mate(n) veel gezelliger. Sweet kiss, Candy"
"Als hij soms een paniek aanval krijgt... zou dat natuurlijk getriggerd kunnen worden door de xtc... Maar als hij het in een ontspannen setting doet, met muziek en drinken en lieve vrienden om hem heen.. moet het miz wel kunnen. Stel dat ie in paniek raakt, moet er wel iemand in staat zijn em gerust te stellen... en em laten weten dat het de drugs is die dit met em doet... Zorg voor dextro, en vitamine C tabletten.. ( of lekker jus d'orange) voor het geval het echt niet lekker gaat... geef em dat en dan gaat het allemaal sneller goed komen. Veel plezier in elk geval... en alleen doen als ie er zelf achterstaat.. en niet omdat men (andere) het zo gezellig vinden Zoete kus, Candy"
"Hoi, Mag ik vragen wat voor kleur de mitsu's hadden ?? Momenteel zijn er vele verschillende in omloop, ook met verschillende inhoud. Staan van het weekend op het punt te gebruiken... maar ben me een btje aan het orrienteren of het de juiste zijn. Groetjes Candy"
"Afgelopen zaterdag.. vet van het pad af... Op twee bommetje MDMA en een kwart XTC pil. Paar blowtjes en spa blauw. Heerlijk uit mn dak geweest.. op een oldscool party met allemaal medegebruikers sweetkiss, Candy"
"+1. Alleen zijn goddank niet alle hetero's MIETJES Maar ik ken ze wel.. en ik kan daar persoonlijk ook niet tegen... zacht poeslief en aardig zijn.. en zichzelf helemaal geweldig..."
"Andrew zei: candygirl zei: +1. Alleen zijn goddank niet alle hetero's MIETJES Maar ik ken ze wel.. en ik kan daar persoonlijk ook niet tegen... zacht poeslief en aardig zijn.. en zichzelf helemaal geweldig... Klik om te vergroten... Sinds wanneer is zacht en aardig zijn voor mietjes als man zijnde? Klik om te vergroten... Ik scheer ze niet allemaal over een kam, maar sommige zacht poeslief en aardige mannen zijn toch echt wel mietjes... sulletjes ( en dat is niet per definitie slecht, alleen ik kan er niet tegen... meestal zijn ze dan nog onderdanig ook...)"
"He, als jij alles op jezelf wilt betrekken, wees mijn gast... Sommige mensen vinden dat kennelijk een kick"