#1
Nick de Neger zei:En waarom werden die pillen het land uit gesmokkeld? Hebben we er hier genoeg dan of zo?![]()
omdat daar de mensen niet te gierig zijn wat meer te betalen voor pillen zonder mcpp.
Nick de Neger zei:En waarom werden die pillen het land uit gesmokkeld? Hebben we er hier genoeg dan of zo?![]()
plantenbak zei:Nick de Neger zei:En waarom werden die pillen het land uit gesmokkeld? Hebben we er hier genoeg dan of zo?![]()
omdat daar de mensen niet te gierig zijn wat meer te betalen voor pillen zonder mcpp.
ermm ja, dat zeg ik toch?Lauu zei:plantenbak zei:omdat daar de mensen niet te gierig zijn wat meer te betalen voor pillen zonder mcpp.
in nederland willen mensen geen 8euro betalen voor redelijke pillen...buiteland wel
Lauu zei:vandaar...maar wie zegt dat die pillen goed waren?...

Oom Klaas zei:Hoop maar dat 't mcpp is, is d'r in ieder geval een lading troep kwijt![]()
Oftewel, mede xtc gebruikers geef uw dealer aan bij de politie wanneer hij/zij pillen met mcpp verkoopt.
Of we stellen een eigen DF-mcpp-gestapo samen en gaan alle onkruidpillenverkopers langs![]()
Inglorious Drugusers!Oom Klaas zei:Of we stellen een eigen DF-mcpp-gestapo samen en gaan alle onkruidpillenverkopers langs![]()
plantenbak zei:750.000/90.000 = 8.33 per pil ?
of maak ik weer ergens een domme rekenfout ?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."