Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc & paniekaanval

Xtc & paniekaanval

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een vriend van me zou graag een keertje xtc willen proberen, maar hij zit met het probleem dat hij soms zomaar een paniekaanval krijgt. Is het voor hem verstandig om te gebruiken, of raden jullie dit af.
Groetjes
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Immo zei:
Verstandig lijkt het mij in ieder geval niet.
Klik om te vergroten...
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Verstandig lijkt het mij in ieder geval niet.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien dat hij er dan geen last meer van heeft. maar zou het niet willen proberen. Probeer je het toch, wens ik je toch sterkte toe , en veel geluk
EDIT : en plezier
c
candygirlLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als hij soms een paniek aanval krijgt... zou dat natuurlijk getriggerd kunnen worden door de xtc... Maar als hij het in een ontspannen setting doet, met muziek en drinken en lieve vrienden om hem heen.. moet het miz wel kunnen. Stel dat ie in paniek raakt, moet er wel iemand in staat zijn em gerust te stellen... en em laten weten dat het de drugs is die dit met em doet...

Zorg voor dextro, en vitamine C tabletten.. ( of lekker jus d'orange) voor het geval het echt niet lekker gaat... geef em dat en dan gaat het allemaal sneller goed komen.

Veel plezier in elk geval... en alleen doen als ie er zelf achterstaat.. en niet omdat men (andere) het zo gezellig vinden :grin:

Zoete kus,
Candy
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aha, bedankt voor de reacties! :)
Ik laat jullie nog wel weten of het wat gaat worden!
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Xtc is nooit verstandig, maar is inderdaad nog onverstandiger met kans op paniekaanvallen, epilepsie-aanvallen e.d.
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tijdens de overgangsfase raak ik altijd al een soort van in paniek, terwijl ik echt geen stresskip ben. Als je aanleg voor paniekaanvallen hebt lijkt het me dus helemaal niet handig.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
hij kan het gwn nemen..als het echt MDMA is.
maar... bij uitwerking kan er paniek optreden
als hij het dan tog gaat doen,is het verstandig,zoiezo de pil op een 100% nuchtere geest te nemen.. en wanneer de pil begint uit te werken,en er ontstaat paniek.. alcohol drinken.
ik heet wel alcoholist,maar drink alleen in het weekend,ben een weekend genieter,
ik heb zelf last van paniekaanvallen/hyperventilatie..en het enigste middel dat ECHT helpt,is alcohol,al is het maar 1 bierje.
suc6..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
alcoholist zei:
suc6..
Klik om te vergroten...
Ja hoor, goed advies man! De angstaanval van de ene drug proberen te verhelpen met de volgende. Top!
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Weet je wat nog beter werkt?
Datura...
Atropine zorgt er voor dat de mdma bijna onmiddelijk wordt afgebroken waardoor je er geen enkele last meer van hebt..
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pwn3D zei:
Weet je wat nog beter werkt?
Datura...
Atropine zorgt er voor dat de mdma bijna onmiddelijk wordt afgebroken waardoor je er geen enkele last meer van hebt..
Klik om te vergroten...

Lol en het delerium dat je dan te wachten staat!
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bijzaak man..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je echt angst wil onderdrukken werkt er toch niks als een Seresta 50 MG (oxazepam) :grin:.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Als je echt angst wil onderdrukken werkt er toch niks als een Seresta 50 MG (oxazepam) :grin:.
Klik om te vergroten...
Zou met 10 mg proberen te starten, is meestal effectief genoeg om de paniek te smoren. De meeste mensen vallen bij 50 mg acuut in slaap en dat lijkt me niet handig op een party :grin:
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als het goeie X is en het kickt er goed in, BAM!!! niks geen paniekaanval.

Nemen en knallen
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
yeti zei:
Angramar Temenos zei:
Als je echt angst wil onderdrukken werkt er toch niks als een Seresta 50 MG (oxazepam) :grin:.
Klik om te vergroten...
Zou met 10 mg proberen te starten, is meestal effectief genoeg om de paniek te smoren. De meeste mensen vallen bij 50 mg acuut in slaap en dat lijkt me niet handig op een party :grin:
Klik om te vergroten...

Dat is waar, ik werd behoorlijk suf van 50 MG toen ik krankzinnige tollerantie had, nu moet ik het niet flikken om zo'n ding naar binnen te werken tenzij ik de hele dag lam wil zijn, maar dat kan niet de bedoeling zijn van medicatie.. Ik krijg nu alleen nog maar van 10 mg, 10 stuks voor 2 maanden :).
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Yep of alprazolam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."