Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik kan hoogstwaarschijnlijk volgend weekend een grammetje speed kopen ve maat. Dus kom een beetje advies vragen. Wat drugs betreft heb ik enkel ervaring met alcohol,wiet, paddo's en xtc. De speed die ik kan krijgen, zou érg goed spul zijn. Hoeveel gebruik ik dan best ? ongeveer de grootte ve lucifer-kop ? Ik zou graag een degelijk effect bereiken, maar zou nog wel een beetje willen slapen achteraf, indien mogelijk Hoeveel uren insomnia moet je zowat rekenen ? Hopelijk kunnen een paar joints achteraf helpen ... En is de dag erop echt zo afzien ? ook als je niet teveel gebruikt ? groetjes"
"High ! Ik ben van plan dit weekend samen met n vriend paddo's te gaan halen in maastricht. (ga waarschijnlijk via smeermaas de grens over ) Nu wilde ik ff weten of drugshonden erop getraind zijn paddo's te ruiken ? Als dat het geval is, rijden we gewoon met 2 auto's om eventuele controles te omzeilen ... groetjes calimero"
"Neenee, gewoon 2 porties ... we gaan hippieflippen, (mdma & paddo's) dus 1 portie zal wel volstaan Ik ben gewoon nogal paranoïde omdat de kranten zowat wekelijks verslag uitbrengen van grenscontroles; en vrij vaak in maastricht. Meestal bestaat de 'buit' dan ook uit paddo's. Hebben deze mensen het dan gewoon slecht verstopt ? Wat bedoel je met afstandsverklaring ? Document om een gerechtelijke vervolging te ontlopen ? Op zich zou ik t niet zo erg vinden om gepakt te worden, maar probleem is dat ik nog thuis woon. En m'n ouders zouden een gerechtelijke brief niet op prijs stellen. Toen ze me met wiet betrapten begonnen ze al volledig te flippen ..."
"Ter informatie ... "Hurt" is oorspronkelijk een nummer van Nine Inch Nails ; Johnny Cash heeft het gecoverd. gr calimero"
"Hey, Afgelopen vrijdag heb ik samen met 'n maat tussen 14u - 19 u zo'n vijf lijntjes speed gedaan. Ik had verwacht dat ik die nacht nog een beetje zou kunnen slapen, maar dat is er helaas dus niet van gekomen ... Tijdens de nacht van zondag op maandag heb ik last gehad van een verschrikkelijke nachtmerrie. Ik lag rustig in m'n bed te slapen, toen ineens iemand me aanporde. Dit lijkt helemaal niets erg, maarals ik eraan terugdenk, begin ik nog bijna te rillen. De vorige keren dat ik speed heb gedaan, heb ik hier ook last van gehad. Ik kan me niet steeds herinneren wat ik precies droom, maar wel dat het verschrikkelijk pijnlijke momenten waren ... Hebben jullie hier ook last van ?"
"Ik snap perfect wat je bedoeld. Onverklaarbare terreur ... Nu je t zegt, ik heb t ook wel es meegemaakt na n zware avond op xtc... Goed om te weten dat k niet alleen ben. gr"
"Iemand al eens ooit shpongle geprobeerd ? Daar geraak ik sowieso al van in hogere sferen tis een soort van ambient-muziek, maar veel meer melodie en opbouw dan je zou verwachten ... Op paddo's is t ook heel erg leuk"
"Euhm, drugs zijn natuurlijk leuk maar "what goes up must go down." En ik ben van mening dat je op je 14e op emotioneel gebied al meer dan genoeg hebt aan het worstelen met puberteit Doe daar een drugsprobleem bij en er kan vanalles misgaan. Zelf heb ik echter maar beperkte ervaring met coke, dus ik ben misschien niet de beste raadgever. Maar toch, cocaïne-verslaving kan heel sluimerend op gang komen, merk ik als ik naar mijn kennisenkring kijk... Probeer zeker een beetje op te letten groetjes calimero"