Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer ...

Eerste keer ...

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
calimeroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Ik kan hoogstwaarschijnlijk volgend weekend een grammetje speed kopen ve maat. Dus kom een beetje advies vragen.
Wat drugs betreft heb ik enkel ervaring met alcohol,wiet, paddo's en xtc. De speed die ik kan krijgen, zou érg goed spul zijn.

Hoeveel gebruik ik dan best ? ongeveer de grootte ve lucifer-kop ? Ik zou graag een degelijk effect bereiken, maar zou nog wel een beetje willen slapen achteraf, indien mogelijk :confused: Hoeveel uren insomnia moet je zowat rekenen ? Hopelijk kunnen een paar joints achteraf helpen ...

En is de dag erop echt zo afzien ? ook als je niet teveel gebruikt ?


groetjes
e
e-ThomLid
01-01-2024, 00:00
#2
calimero zei:
Hoi,

Ik kan hoogstwaarschijnlijk volgend weekend een grammetje speed kopen ve maat. Dus kom een beetje advies vragen.
Wat drugs betreft heb ik enkel ervaring met alcohol,wiet, paddo's en xtc. De speed die ik kan krijgen, zou érg goed spul zijn.

Hoeveel gebruik ik dan best ? ongeveer de grootte ve lucifer-kop ? Ik zou graag een degelijk effect bereiken, maar zou nog wel een beetje willen slapen achteraf, indien mogelijk :confused: Hoeveel uren insomnia moet je zowat rekenen ? Hopelijk kunnen een paar joints achteraf helpen ...

En is de dag erop echt zo afzien ? ook als je niet teveel gebruikt ?
groetjes
Klik om te vergroten...

europese speed bevat slechts tussen de 8 en 20 procent werkzame stof (amfetamine), de rest is troep (meestal)
amerikaanse speed (meth) is veel zuiverder maar ook stukken duurder en daar heb je dus véél minder van nodig maar zelfs een dosis ter grootte van een luciferkop is dan zelfs te weinig (laat staan europese speed)
begin gewoon met een lijntje ------------------------------------------- (maar dan een beetje dikker)
dit kan voor jou al genoeg zijn. wacht op zijn minst een twintigtal minuten en kijk dan hoe je je voelt
je kan altijd bijnemen maar niet afnemen

wat betreft het slapen: als je kan, neem dan een kalmeer/slaappilletje als de pep begint uit te werken. gecombineerd met een jointje (of meerdere) ga je een lekkere slaap tegemoet. anders kan het zijn dat je je echt rot gaat voelen en dat je zelfs als de pep is uitgewerkt nog urenlang naar het plafond ligt te staren (is natuurlijk ook dosis-afhankelijk)
hoe je je voelt de dag erna hangt ook samen met hoeveel je gebruikt hebt en hoelang. doe je gewoon 's avonds een lijntje of 2, zal je je niet zo slecht voelen dan wanneer je al 3 dagen bezig bent zonder slaap....maar dat is logisch natuurlijk
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou ik heb wel altijd waanzinnig goeie pep, beter dan van andere mensen die ik wel eens geprobeerd heb, meestal iets van 50 % amfetamine meen ik eens gehoord te hebben, kan zelfs meer zijn.
Maar voor de werking is het sowieso beter.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
e-Thom zei:
begin gewoon met een lijntje ------------------------------------------- (maar dan een beetje dikker)
Klik om te vergroten...

HALLO dat is nogal een lijn voor een eerste keer, ik zou toch maar iets rustiger beginnen als ik jou was. Ik snuif nu 5 jaar en dat soort lijnen heb ik ook genomen, maar de laatste 2 á 3 jaar echt niet meer.
Bovendien bereik je een beter effect als je 2 kleine lijntjes met een tussenpauze dan één dikke grote lijn.
e
e-ThomLid
01-01-2024, 00:00
#5
jezus...maak jij je pep zelf dan dat ie zoooo zuiver is dat je er zooooo weinig van nodig hebt????
zo'n lijntje kan heus geen kwaad hoor
p
pepgirlLid
01-01-2024, 00:00
#6
hoeveel je moet nemen ligt aan de kwaliteit van je speed.
van slechte speed moet je natuurlijk meer.
ik zou met een goeie lijn beginnen , je kan altijd bijsnuiven of slikken,
want als je in 1 x een goeie hoeveelheid neemt en t is superspeed
weet je zeker dat je niet meer slaapt :) , of je moet ff een paar rondjes
hardlopen voor je wil slapen :)
e
e-ThomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mac... zei:
Nou ik heb wel altijd waanzinnig goeie pep, beter dan van andere mensen die ik wel eens geprobeerd heb, meestal iets van 50 % amfetamine meen ik eens gehoord te hebben, kan zelfs meer zijn.
Maar voor de werking is het sowieso beter.
Klik om te vergroten...

lucky you...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou ik zal je zeggen, de vorige dealer die ik had (opgepakt) had minstens net zo'n goeie, maar hoor wel 's vaker dat uit deze regio best goeie pep vandaan komt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."