moet wel leuk zijn als het goed gaat, een ok-gevoel plus lekker trippen hehe
#2
High !
Ik ben van plan dit weekend samen met n vriend paddo's te gaan halen in maastricht. (ga waarschijnlijk via smeermaas de grens over )
Nu wilde ik ff weten of drugshonden erop getraind zijn paddo's te ruiken ? Als dat het geval is, rijden we gewoon met 2 auto's om eventuele controles te omzeilen ...
groetjes
calimero
#3
Ga je een paar kilo vervoeren ofzo?
Ik denk niet dat je je echt zorgen moet maken voor 1 of een paar portie paddo's.Tegenwoordig is het een afstandverklaring invullen en klaar.
#4
Neenee, gewoon 2 porties ... we gaan hippieflippen, (mdma & paddo's)
dus 1 portie zal wel volstaan
Ik ben gewoon nogal paranoïde omdat de kranten zowat wekelijks verslag uitbrengen van grenscontroles; en vrij vaak in maastricht. Meestal bestaat de 'buit' dan ook uit paddo's. Hebben deze mensen het dan gewoon slecht verstopt ?
Wat bedoel je met afstandsverklaring ? Document om een gerechtelijke vervolging te ontlopen ?
Op zich zou ik t niet zo erg vinden om gepakt te worden, maar probleem is dat ik nog thuis woon. En m'n ouders zouden een gerechtelijke brief niet op prijs stellen. Toen ze me met wiet betrapten begonnen ze al volledig te flippen ...
#5
WTF is hippieflippen?
Ik denk dat je liever paddo's en xtc appart kunt gebruiken en niet combineren, het zou wel eens slecht kunnnen aflopen...
En je moet je geen zorgen maken over paddo's over de grens te brengen, daar zijn ze niet zo streng over. Een meerderjarige mag ongestraft een gebruikershoeveelheid overbrengen.
#6
ik heb zelf goede verhalen over mdma met paddos gehoord je hoofd schijnt een grote chaos te zijn met geweldige hallucinaties..
wel is aan te raden van 1 maar een volle portie te nemen en van de andere wat minder
#7
het is wetenschappelijk bewezen dat het innemen van xtc ervoor zorgt dat er minder kans is op een BAD trip.
Omdat de xtc het gevoel van gelukzalig tewege brengt.
#8
rij gewoon niet het laatste stuk via de a2
rij via een sluipweggetje, zijn er genoeg via die kleine plaatsjes rond maastricht, maastricht in.
ze staan toch als ze er staan op de doorgaande wegen waar veel verkeer langskomt
#9
paddo's en mdma is fun.....
ik had gewaht met de mdma tot net een beetje het heftigste van de paddo's begon af te nemen. 1 sterke pil gepakt, en hard gegaan, maar niet erg visueel verder ofzo, dat hield op nadat ik de xtc in had. Maar misschien als je het tegelijk pakt...
have fun
#10
Ik ben morgen ook van plan om paddo's te gaan doen, of om pillen te gaan doen, of allebei.
Over de combi hoor ik hier positieve verhalen, maar ik hoor ook veel mensen die het een gevaarlijke combi noemen, en minder relax zou zijn.
Wie kan me dr wat meer over vertellen, ik neem aan dat je zoiezo ná de paddos piek pas de pil gaat doen?
Met welke doseringen moet ik rekening houden?
Voegt het ook echt wat toe of zeg je van doe het lekker apart het een werkt het ander tegen?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.