Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMuziek over H.

Muziek over H.

37 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is natuurlijk Velvet Underground met Heroin.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Berlin is een van de meest donkere deprimerende platen ooit. zelf kan ik hem waarderen maar Transformer is izeker beter.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk zelf dat je Transformer wel kan waarderen, het is wat meer in het straatje van de oude VU. Je heb wel een goede muzieksmaak dus, zag dat je ook wel van Tom Waits hield?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
De VU is inderdaad erg goed. Maar Lou Reed solo is nog eens stukken beter. Luister maar eens naar Reed's album ''Transformer''.
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zag net een pagina met verzameling songs over Hero:

http://opioids.com/heroin/hmusic.html

Easy listening.... :rockband:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm, beetje eng misschien maar, alle nummers vind ik wel geweldig goed :wink:
(Die van neil Young is echt geweldig)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
staan mooie nummers tussen!

die van neil young vond ik altijd al prachtig
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
die van neil young vond ik altijd al prachtig
Klik om te vergroten...

Mijn vader is echt helemaal gek van (C,S,N &) Young en dat is eenvan de weinige dingen waarin ik me niet van hem afzet :grin: :wink:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
mooi nummer over heroine is ook johhny cash - hurt

echt knap dat je zon nr maakt na een heftige verslaving
c
calimeroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ter informatie ... "Hurt" is oorspronkelijk een nummer van Nine Inch Nails ; Johnny Cash heeft het gecoverd.

gr
calimero
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
ok dat wist ik niet , iig hele mooie tekst
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, i hoorde inderdaad dat hij goed is solo...en je kan je ook flink uitleven met zijn cd's want vorig jaar kwamen er volgens mij 6 (!!!!!) uit en dit jaar zouden er geloof ik weer flink wat cd's van hem uitkomen...
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#13
voor liefhebbers van muziek over heroïne, john frusciante (gitarist van de red hot chili peppers) heeft heel veel solo muziek gemaakt in de tijd dat hij aan hero zat, en daarna... hij heeft echt een paar hele vette nummers gemaakt
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja die gast is helemaal gek
hij heeft echt dingen gemaakt waar ik het verband niet in zie, waar je hem hoort snuiven voor hij begint te zingen en waar de meest gestoorde geluiden in zitten.
maar hij heeft ook echt hele mooie nummers gemaakt! heb iets van 7 albums van hem op m'n computer staan :rolleyes:
n
neboeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Marcel zei:
Zag net een pagina met verzameling songs over Hero:

http://opioids.com/heroin/hmusic.html

Easy listening.... :rockband:
Klik om te vergroten...

James brown ((king heroine))
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die is idd geweldig...dei hele CD is geweldig, een van mijn favorieten :mrgreen:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb alleen maar Berlin (althans mijn vader heeft die) die vind ik eerlijk gezegd nit geweldig...hij had ook de helft korter gekund..maar goed, ik zal transformer maar eens gaan kopen dan.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het gaat me er niet eens om dat hij donker is ofzo...ik vind de kwaliteit van de nummers gewoon te wisselend
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vind China Girl van David Bowie ook erg goed.
l
live fast die YoungLid
01-01-2024, 00:00
#20
aahh dat nummer van pink floyd vind ik zo geweldig.. doet wel een beetje pijn het nu te lezen want het is het lievelingsnummer van een vroegere vriend van me.. die een paar dagen geleden een auto ongeluk heeft gehad en bijna dood was.. gelukkig niet helemaal

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."