Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hannus zei: ik kan veel metal wel waarderen, zolang het het niet alleen geschreeuw is en het muzikaal perfect in elkaar zit. Klik om te vergroten... ik ken er niet veel van maar bedoel je dan zoiets als bullet for my valentine?"
"Blaf me nu niet af omdat ik het vraag, maar wat vinden jullie zo aantrekkelijk aan die muziek? Ik vind het gewoon een hoop demonisch geroep maar dit is dan weer gewoon mijn mening. Maar ik ben benieuwd naar de mening van de kenners."
"ZI09 zei: Ik houd van "aparte" muziek. Ik houd van snelle muziek. Ik houd van duistere sfeertjes in muziek. Ik houd van beukenede snelle beats. Klik om te vergroten... Ik dacht al zoiets in die aard."
"ZI09 zei: buzzrider zei: ZI09 zei: Ik houd van "aparte" muziek. Ik houd van snelle muziek. Ik houd van duistere sfeertjes in muziek. Ik houd van beukenede snelle beats. Klik om te vergroten... Ik dacht al zoiets in die aard. Klik om te vergroten... Eigenlijk is je vraag ook net zo cliché als het stukje wat je erbij typt "demonisch geschreeuw Het lijkt echt dat veel mensen gewoon nooit verder luisteren dan vocalen. Klik om te vergroten... Ja, dit kan wel maar ipv die muziek definitief te bestempelen als belachelijk probeer ik eerst te begrijpen wat de kenners er zo goed aan vinden. Ik hoor ook wel wat voor talent die gitaristen enzo hebben om op zo'n tempo te kunnen spelen."
"Al een geluk dat je de tekst erbij zette want ik verstond er amper iets van"
"drain bamage zei: me2 hiermee kan je oefenen: http://www.ebaumsworld.com/flash/play/735/ Klik om te vergroten... Haha, heel nuutig ja"
"drain bamage zei: buzzrider zei: Blaf me nu niet af omdat ik het vraag, maar wat vinden jullie zo aantrekkelijk aan die muziek? Ik vind het gewoon een hoop demonisch geroep maar dit is dan weer gewoon mijn mening. Maar ik ben benieuwd naar de mening van de kenners. Klik om te vergroten... ik heb er nog 1, aangezien ik ook van klassieke muziek hou, het erg bombastische muziek, zoals RSW al zei: het is groots, als ik naar britney spears of welk ander 16-jarig popsletje dan ook luister komt die atmosfeer in geen 100 jaar naar boven bij mij Klik om te vergroten... Dus het heeft niks te maken met de dood, pijn en satanisme en van die dingen? Het is vooral dat dat ik niet begreep, hoe je kan genieten van themas die gaan over iets wat je zelf nooit wil meemaken."
"purple pills van D12 doe eens de moeite om naar de tekst te luisteren, die gaat helemaal over ketamine, speed, paddo's, weed, lsd enzovoort"
"SperSIZEboon zei: hoe kan iemand nou deze nog niet genoemd hebben [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SpzRlzNU2gM[/youtube] Klik om te vergroten... enkel het lettergedeelte van de link kopieren na de "v=", dan lukt het wel"
"djstayla zei: Zijn er hier op het forum ook andere gebruikers die muziek maken met Fruityloops, FL Studio?? Zoja post hier dan je eigengemaakte nummers onder invloed van..... of nuchter Ik zal binnenkort wat droppen wat ik laatst gemaakt heb na een paar joints Klik om te vergroten... En waarom nu al niet dan ?"