Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1. LSD 2. 2cB 3. N2O"
"Had ik begin jaren '90 wel last van, toen ik echt veel te veel speed & coke in huis had, en dus ook gebruikte, maar na een jaartje ben ik toen met die troep gestopt, en sindsdien ook nooit meer last van gehad. Kan nu zonder enig probleem vanalles in huis hebben zonder de drang te krijgen om het ook inderdaad naar binnen te werken."
"Afknappers voor mij: - Hoge hakken - Lippenstift - Handtasje - Parfum (in die volgorde) Ik snap nog steeds niet wat andere mannen zo mooi vinden aan vrouwen op (hoge) hakken, het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het echt vreselijk onaantrekkelijk, bah."
"cropp zei: heb jij wel eens naar de kont gekeken van een vrouw op hoge hakken die probeert een beetje door te lopen? dan snap je meteen waarom die dingen zo geil zijn Klik om te vergroten... Oh dat wiebele-wiebele? Ik kan er niet warm van worden om eerlijk te zijn, vindt het er maar goedkoop en nep uitzien. Doe mij maar een paar mooie billen (ja ik ben een "billen man") zonder dat gewiebel."
"Dat doet me denken aan de memorabele openings scene van "Pi" En dan ook meteen aan dit nummer waarin die ene zin als sample is verwerkt"
"Spor zei: Ik ben er intussen achter gekomen dat hier een bepaald mengsel van is dat "Changa" heet... Hebben mensen hier ervaring met het maken of roken van changa ? Het is een mengsel van dmt, caapi en andere kruiden voor de smaak zoals blauwe lotus. Klik om te vergroten... (ja ik ben nieuw hier) Ik heb redelijk wat ervaring met het roken van changa, een vriend van me uit australie neemt regelmatig een flinke hoeveelheid mee naar festivals, waar we dan dus flink van roken Ik ken z'n recept niet precies, dus daar kan ik niet veel over melden, maar ik zal't hem deze zomer eens vragen.. Meestal gebruik ik het aan het eind van (of halverwege) een LSD trip, dat is echt heerlijk. Het effect (bij mij) is minder heftig dan bij het roken van nn-DMT, maar zeker niet minder plezierig, en nog belangrijker, het duurt inderdaad langer, ongeveer 15-20 minuten. ik hoor mensen het wel eens vergelijken met een heftige en uitgerekte N2O hit, ik snap ook wel waarom mensen die vergelijking maken, maar het is naar mijn mening toch heel anders."
"Het is inderdaad helemaal geen rare vraag, omdat je er nog nooit bent geweest. Maargoed, laten we het zo zeggen: Jij gaat naar Solstice over een week, en dan die maandag erna lees je hier op DF dit topic nog eens door, ik denk dat je dan ook een grote grijns op je gezicht hebt :P"
"0penmindeD zei: Gaat er verder iemand nog trippen? Ik wel Klik om te vergroten... Ab-so-luut!"
"0penmindeD zei: Mescaline op een feestje? Is dat wat? Klik om te vergroten... Ik heb het (synthetische mescaline) tot nu toe 2x op een festival gebruikt, de eerste keer was dat gecombineerd met een 250ug LSD trip en redelijk wat alcohol, dat was duidelijk geen goede combinatie, want ik ben ongeveer 4 uur van die dag compleet kwijt. Ik heb gehoord dat ik me prima heb vermaakt, maar ik weet er zelf totaal niets meer van De tweede keer heb ik wat rustiger aan gedaan, en heb ik het na een vrij lichte LSD trip genomen, ook heb ik de alcohol toen maar achterwege gelaten. Dat ging echt prima, zeker voor herhaling vatbaar"
"Nick de Neger zei: Ondanks dit is het alsnog niet verstandig mescaline voor je eerste keer op een feestje te gebruiken. Klik om te vergroten... Daar heb je helemaal gelijk in, het is nooit aan te raden om drugs voor het eerst uit te proberen op een feestje, maar van mezelf weet ik dat het wel eens wat anders loopt Ik omschreef hoe het mij was vergaan, het was zeker geen advies om het ook zo te doen."