Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wil je ff aan me okseltje likke!!!!"
"erwin krol zei: eigen schuld dikke bult, en die toeristen verpesten ons drugsbeleid met hun stommiteiten. Klik om te vergroten... idd, verkoop van paddo's aan toeristen verbieden misschien?"
"ACAB in dit geval weer eens"
"misschien moeten we eens met het hele DF een politiebureau bestormen en alle agenten volproppen met speed, ghb, pillen enz. alternatief voor het voorkomen van een intollerante poliestaat en de war on drugs."
"DreamWeaver zei: boterkoek17 zei: misschien moeten we eens met het hele DF een politiebureau bestormen en alle agenten volproppen met speed, ghb, pillen enz. alternatief voor het voorkomen van een intollerante poliestaat en de war on drugs. Klik om te vergroten... Je pakt de verkeerde macht aan, waarde vrind. Beter bestormen we degenen die de wetten aan kunnen passen, niet degenen die ze uitvoeren. We gaan naar Den Haag ! Klik om te vergroten... je hebt gelijk, alleen het reageert zo lekker af!"
"azgaza zei: Nick de Neger zei: Ik vind dat ze vanaf nu alleen nog drugs mogen verkopen aan mensen met een Nederlands paspoort... die verrote toeristen hier verkloten het voor ons en zichzelf. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... sluit ik me volledig bij aan. tijd voor een referendum misschien?"
"-wiet/hasj -pep -alcoholica -xtc -coke -paddo's -lachgas -DMT -poppers -ephedra 2 do: LSA, LSD, Ketamine (als ik de laatste 2 ergens kan bemachtigen)"
"LSD, mescaline en Ket, nu nog de juiste persoon tegenkomen."
"n jupilerretje. lekkah hoah!"
"en die k*nkerchristenunie. scheiding van kerk en staat!"