Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"excuus, forum eventjes uit het oog verloren, snel een foto gemaakt: http://i51.tinypic.com/wi4rjn.jpg De gruis is dus gewoon een hoopje overschotjes van verschillende soortjes die ik bij elkaar heb gegooid ipv er een joint mee te rollen, volgens mij is dat dus nog altijd gewone wiet En aan de takjes hangt ook nog vrij veel denk ik, vandaar dat het me het best leek om er boter mee te maken ipv een joint vol harde stukjes te verkrijgen. Dus, zoals ik het nu heb, 5 gram gewone wiet en de 5g takjes (=1 gram wiet) zouden moeten volstaan voor een leuk botertje? Het plan is om er brownies of een cake mee te bakken, dan kijk ik gewoon hoeveel boter er in het recept moet en dan maak ik met die hoeveelheid eerst wietboter. (Het kokosgedoe ziet er anders ook wel interessant uit )"
"Ik denk er ook aan om zo eens een portie pesto te maken met wat wiet eronder. Als olijfolie toch voldoende is..."
"heb er nooit echt over nagedacht, maar ineens schiet "Bud Bundy" me te binnen"
"Als je na een fietstochtje begint te piepen en te hijgen, terwijl ik enkel maar blow en niet gewoon rook. Net ondervonden ik had nog een jointje bij, maar ik heb me ergens op een bankje gaan zetten en ik heb die joint wijselijk in m'n rugzak laten zitten, anders had ik niet meer thuisgeraakt denk ik"
"StonerSmile zei: Als je nooit weet wat je de vorige dag gegeten hebt :P Klik om te vergroten... dat wist ik nuchter ook nooit meer hoor"
"een pure. Lekker simpele. Huis-en tuinwiet van een kennis, geen flauw idee welke soort, maar wel lekker zacht. Ik heb 'm net op en de postbode duwt een pakje in m'n bus. Blijkt het Heavy Rain voor PS3 te zijn. Mijn eerste keer stoned gamen (en al zo'n sfeervol spel), waarom dacht ik hier niet eerder aan?"
"m'n 2de zelfgerolde. Himalaya Gold, niet echt zuinig geweest. Een beetje Greengo shag erin en voila, nu zit ik met een goeie dikke joint met een hoek in"
"funky_skunk_junky zei: Ennuh.... ZIJ :P Klik om te vergroten... aha op die manier. Zo krijg je natuurlijk vanalles makkelijker gedaan :P"
"ne goeie dikke, misschien iets te los gedraaide joint, ik ondervind dat ik liever zo'n crappy zelfgedraaide rook ipv eentje die ik rol met allerlei hulpmiddelen"
"Ik wist niet goed waar ik het moest zetten, hopelijk staat het hier goed Ik las dat je wietboter kan maken met knipafval en andere rommel. Maar ik zit hier momenteel met een zakje kleine takjes (5 cm ongeveer) met nog redelijk wat bruikbare wiet tussen, maar 't is zo'n geval van dat als ik er een joint mee zou willen rollen dat heel m'n joint volzit met van die kleine hardje stukjes tak ) Dus ik vroeg me af of ik daarmee wietboter zou kunnen maken. Het zakje takjesafval is ongeveer 5 gram en daarnaast heb ik nog wat gruisrommel, ook ongeveer 5 gram. Ik las dat je 10 gram wiet nodig hebt voor 100 gram boter. Zou ik hiermee voldoende hebben? Eigenlijk is de vraag eerder: Zo'n takken met restjes wiet aan, hoe staat dat in verhouding met gewoon wiet?"