Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb vorig jaar rond juli een psychose gehad, onder invloed van amfetamine en natuurlijk erg veel slaap te kort. Ik vond het erg fijn om de bevestiging te krijgen dat er niks was, en dat het allemaal in mijn hoofd zat. En veel knuffelen met de persoon waar je je goed bij voelt, als je die hebt dan tenminste"
"Uren lang match the dots spelen! :P"
"MusicIsLife zei: borderlijntje zei: Uren lang match the dots spelen! :P Klik om te vergroten... Zie je jezelf al zitten? Met je opengesperde ogen, knarskaak en je telefoon in je hand? Haha nee grapje, dan zou je toch wel al een aardige dosis gehad moeten hebben Klik om te vergroten... Ik heb er wel een aantal keer zo bij gezeten ja haha, zal er heel belachelijk uit hebben gezien maar ach, als ik het maar naar mijn zin heb toch? :P"
"Moet wel zeggen de keren dat ik er zo bij zat, was wel in m'n uppie. Niemand heeft me ooit zo gezien"
"Ten eerste super tof dat je gewoon in je eentje bent gegaan! En volgens mij heb je het erg naar je zin gehad!"
"Ik ga soms ook wel eens alleen, maar dan gewoon naar de stad. Zijn voor mij de gezelligste avondjes. Word alleen wel raar aangekeken als ik vertel dat ik alleen ben :P"
"Meestal zijn ze even verbaasd, en zeggen ze daarna dat ze het wel stoer vinden. En dat ik met hun mee mag feesten! Haha"
"Ik weet precies hoe je je voelt, en het lijkt lekker makkelijk. Maar als je hier mee begint heb je straks heel veel andere problemen. En die zullen veel erger zijn dan een beetje overgewicht (weet trouwens niet of je echt overgewicht hebt, hoe lang ben je?) En 77 vind ik nou ook niet zo heel zwaar en daar is makkelijk wat aan te doen, gezond eten en vooral opletten wat je eet. En sporten natuurlijk. Je zal hierdoor afvallen en het belangrijkste, je eigen goed gaan voelen. Mag ik vragen of je überhaupt ooit drugs hebt gebruikt? Heel veel succes, en als je een keer behoefte hebt om te praten! Ik dacht precies hetzelfde en helaas heb ik het wel gedaan. En heb erg veel spijt kan ik je vertellen."
"Zeg maar gewoon je hoor! Ik heb je nog een pb gestuurd weet niet of je die al hebt gelezen, verder heb ik gisteren bij de catogorie beetje heel globaal mijn verhaal verteld. Misschien kan je dat doorlezen. En wil op pb wel meer in detail vertellen, want dat voegt niet veel toe aan dit forum. Lijkt mij, als het wel zo is hoor ik het graag dan plaats ik het gewoon hier."
"Ik ga echt stuk om sommige uitspraken hier, geweldig!"