Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"iraqio zei: wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van, het is niet lekker.. ik vraag me echt af waarom je dat zou doen? Klik om te vergroten... Uhhhm ik en veel andere mensen vinden de smaak van bier heerlijk hoor enne het is natuurlijk wel zo, hoe meer hoe beter"
"Mensen die smakken en slurpen, gaan me vingers van jeuken"
"Bonoboei zei: Bij het theehuisje kun je 5 gram Bangkok bang wiet uit Thailand halen voor 10 euro (2.5 euro per gram, als je 5 gram koopt krijg je 1 gram gratis). Ik heb die nog niet uitgeprobeerd, maar ik vind de duurdere wiet daar altijd heel goed. Je kan ook 2 gram polm hasj kopen, die is niet sterk, maar te roken. Je vind het theehuis op de Smedestraat 25. Klik om te vergroten... Bedankt voor de snelle reactie ik ben daar nog nooit geweest, maar ik zal er even rondkijken. En dat komt wel mooi uit 5 gram, dat gaat wel op in dat avondje"
"TrippyShit zei: Thai weed. De ene vind het niks bijzonders, slappe zooi en de ander vind het een apparte maar relaxte high. Maarja, met 5gram moet het zowiezo wel goedkomen denk ik Ik kom niet uit de buurt dus verder kan ik je niet helpen met aanraders ofzo. Klik om te vergroten... Heb jij eigenlijk wel eens een thai wietje gerookt? ik namelijk niet en zoja wat vind je er zelf van ?"
"Bonoboei zei: Graag gedaan. Laat ff weten hoe dat bangkok spul was, ik heb het ook nog nooit gehad. Klik om te vergroten... Zal ik zeker laten weten"
"TrippyShit zei: blowvaakblowveel zei: TrippyShit zei: Thai weed. De ene vind het niks bijzonders, slappe zooi en de ander vind het een apparte maar relaxte high. Maarja, met 5gram moet het zowiezo wel goedkomen denk ik Ik kom niet uit de buurt dus verder kan ik je niet helpen met aanraders ofzo. Klik om te vergroten... Heb jij eigenlijk wel eens een thai wietje gerookt? ik namelijk niet en zoja wat vind je er zelf van ? Klik om te vergroten... Nee, heb het helaas nog nooit gerookt. Bij de sarasani in utrecht verkochten ze Thai en Jamaicaanse wiet. Wou ze altijd keer roken maarja, als je bij de sarasani was ging je voor andere soortjes natuurlijk Als ik 1 van de 2 keer tegenkom weer haal ik het een keer. Ben benieuwd hoe ie jou zal bevallen Klik om te vergroten... Okee Ach het zal mij vast wel bevallen ik ben niet heel kieskeurig zolang de jointjes maar goed gevuld zijn ( minimaal halve gram ) anders hoef ik ze gewoon niet, moet wel de wiet proeven ik kan de smaak van wiet ook altijd heel erg waarderen naast het effect"
"NeedForWeed023 zei: heey, blowvaakblowveel als je die gruis geprobeerd heb kun je mij ook ff vertellen wat het effect was en of het chill was?? zit namelijk krap met me geld en wil binnekort ook ff goed smoken, en dit topic viel me op, dus als je mij ook ff wilt melden als je het gebruikt heb 3 april want dan wil ik het ook ff een keer proberen Klik om te vergroten... ja sjoerd, sterker nog we smoken het samen op"
"NeedForWeed023 zei: is goed pik met wat metallica erbij Klik om te vergroten... JJA PIK OT: we vermelden zaterdag wel of het beviel of niet die thai wiet"
"Nou gister was dus de avond We durfden het risico niet te nemen troep te kopen sorry Dus we hebben 3 hasjjoints gehaald bij Empire, ( € 10, 50 ) Daarna 2 gram white widow gehaald bij high times ( 14 euro ) Daar hebben we 2 joints uit gedraaid En aan het einde van de avond nog 1 hasjjointje bij de Willie op het station. ( 3 euro ) Nou het was dus een lekkere avond Vooral goed stoned geworden van de White Widow van de high times Hoop dat iemand maar die thai probeert"
"Andrew zei: Ik kwam, ik las, ik lachte Klik om te vergroten... +1 Ontopic: Meestal ik met vrienden ga smoken en er is een beginner bij die gaat overgeven is het toch best moeilijk om je lach in te houden als je dat hoofd ziet Maar ook ik ben wel eens misselijk geworden, een van mijn eerste keren toen ik heel moe was. Waar ik verder ben gegaan ( heerlijk ), ben jij gestopt, en omdat dat je doel was: top"