Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoedkope Wiet Haarlem? ( Gruis )

Goedkope Wiet Haarlem? ( Gruis )

25 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
B
BonoboeiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij het theehuisje kun je 5 gram Bangkok bang wiet uit Thailand halen voor 10 euro (2.5 euro per gram, als je 5 gram koopt krijg je 1 gram gratis). Ik heb die nog niet uitgeprobeerd, maar ik vind de duurdere wiet daar altijd heel goed. Je kan ook 2 gram polm hasj kopen, die is niet sterk, maar te roken. Je vind het theehuis op de Smedestraat 25.
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eeeej ik ben nieuw op Drugsforum, ik smoke alleen, harddrugs hoef ik niet.
Nu had ik een vraagje:
Zijn hier mensen die in ( de buurt van ) Haarlem wonen?
Ik heb maar 10 euro en ik wil een avondje smoken met een paar vrienden.
Ik wil zo veel mogelijk wiet, het liefst gruis. Waar vind ik gruis voor de goedkoopste prijs?
Ik kom trouwens het meest bij Willie Wortel op het station.
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bonoboei zei:
Bij het theehuisje kun je 5 gram Bangkok bang wiet uit Thailand halen voor 10 euro (2.5 euro per gram, als je 5 gram koopt krijg je 1 gram gratis). Ik heb die nog niet uitgeprobeerd, maar ik vind de duurdere wiet daar altijd heel goed. Je kan ook 2 gram polm hasj kopen, die is niet sterk, maar te roken. Je vind het theehuis op de Smedestraat 25.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de snelle reactie :) ik ben daar nog nooit geweest, maar ik zal er even rondkijken.
En dat komt wel mooi uit 5 gram, dat gaat wel op in dat avondje :wink:
B
BonoboeiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Graag gedaan. Laat ff weten hoe dat bangkok spul was, ik heb het ook nog nooit gehad.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thai weed. De ene vind het niks bijzonders, slappe zooi en de ander vind het een apparte maar relaxte high. Maarja, met 5gram moet het zowiezo wel goedkomen denk ik :wink: Ik kom niet uit de buurt dus verder kan ik je niet helpen met aanraders ofzo.
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#6
TrippyShit zei:
Thai weed. De ene vind het niks bijzonders, slappe zooi en de ander vind het een apparte maar relaxte high. Maarja, met 5gram moet het zowiezo wel goedkomen denk ik :wink: Ik kom niet uit de buurt dus verder kan ik je niet helpen met aanraders ofzo.
Klik om te vergroten...
Heb jij eigenlijk wel eens een thai wietje gerookt? ik namelijk niet :flushed:
en zoja wat vind je er zelf van :wink: ?
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bonoboei zei:
Graag gedaan. Laat ff weten hoe dat bangkok spul was, ik heb het ook nog nooit gehad.
Klik om te vergroten...
Zal ik zeker laten weten :wave:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
blowvaakblowveel zei:
TrippyShit zei:
Thai weed. De ene vind het niks bijzonders, slappe zooi en de ander vind het een apparte maar relaxte high. Maarja, met 5gram moet het zowiezo wel goedkomen denk ik :wink: Ik kom niet uit de buurt dus verder kan ik je niet helpen met aanraders ofzo.
Klik om te vergroten...
Heb jij eigenlijk wel eens een thai wietje gerookt? ik namelijk niet :flushed:
en zoja wat vind je er zelf van :wink: ?
Klik om te vergroten...

Nee, heb het helaas nog nooit gerookt. Bij de sarasani in utrecht verkochten ze Thai en Jamaicaanse wiet. Wou ze altijd keer roken maarja, als je bij de sarasani was ging je voor andere soortjes natuurlijk :grin: Als ik 1 van de 2 keer tegenkom weer haal ik het een keer. Ben benieuwd hoe ie jou zal bevallen :stoned:
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#9
TrippyShit zei:
blowvaakblowveel zei:
TrippyShit zei:
Thai weed. De ene vind het niks bijzonders, slappe zooi en de ander vind het een apparte maar relaxte high. Maarja, met 5gram moet het zowiezo wel goedkomen denk ik :wink: Ik kom niet uit de buurt dus verder kan ik je niet helpen met aanraders ofzo.
Klik om te vergroten...
Heb jij eigenlijk wel eens een thai wietje gerookt? ik namelijk niet :flushed:
en zoja wat vind je er zelf van :wink: ?
Klik om te vergroten...

Nee, heb het helaas nog nooit gerookt. Bij de sarasani in utrecht verkochten ze Thai en Jamaicaanse wiet. Wou ze altijd keer roken maarja, als je bij de sarasani was ging je voor andere soortjes natuurlijk :grin: Als ik 1 van de 2 keer tegenkom weer haal ik het een keer. Ben benieuwd hoe ie jou zal bevallen :stoned:
Klik om te vergroten...
Okee :grin: Ach het zal mij vast wel bevallen ik ben niet heel kieskeurig :wink: zolang de jointjes maar goed gevuld zijn ( minimaal halve gram ) anders hoef ik ze gewoon niet, moet wel de wiet proeven ik kan de smaak van wiet ook altijd heel erg waarderen naast het effect :stoned:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Idd. Nou hoorde ik wel dat thai nou niet heel bijzonder was qua smaak. Niet dat het vies is, maar gewoon appart. Niet een typische wiet smaak ofzo. Ook het effect wijkt wat af van de standaard high. Vrienden van me werden er heel actief en creatief van en gingen spontaan een wedstrijdje zandkasteeltjes bouwen doen :P Nou komt/kwam zulke gekkigheid bij ons wel vaker voor als we goed stoned/high zijn maar toch. We blowde toen elke dag en zo'n high was wel appart dan :stoned:
N
NeedForWeed023Lid
01-01-2024, 00:00
#11
heey, blowvaakblowveel als je die gruis geprobeerd heb kun je mij ook ff vertellen wat het effect was en of het chill was?? zit namelijk krap met me geld en wil binnekort ook ff goed smoken, en dit topic viel me op, dus als je mij ook ff wilt melden als je het gebruikt heb 3 april want dan wil ik het ook ff een keer proberen :stoned:
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#12
NeedForWeed023 zei:
heey, blowvaakblowveel als je die gruis geprobeerd heb kun je mij ook ff vertellen wat het effect was en of het chill was?? zit namelijk krap met me geld en wil binnekort ook ff goed smoken, en dit topic viel me op, dus als je mij ook ff wilt melden als je het gebruikt heb 3 april want dan wil ik het ook ff een keer proberen :stoned:
Klik om te vergroten...
ja sjoerd, sterker nog we smoken het samen op :stoned:
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#13
NeedForWeed023 zei:
is goed pik met wat metallica erbij :rockband:
Klik om te vergroten...
JJA PIK :smoke: :smoke:

OT: we vermelden zaterdag wel of het beviel of niet die thai wiet :grin:
N
NeedForWeed023Lid
01-01-2024, 00:00
#14
is goed pik met wat metallica erbij :rockband:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb het weleens gerookt, vond het echt totaal niks. Heb het in Deventer gehaald, volgens mij bij de Maya's, echt je werd er gewoon totaal niet stoned van, en toen blowde ik nog niet eens zo lang.

Ben benieuwd hoe de jouwe is.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thai; 1 keer, nooit meer, man was is dat smerig zeg.
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou gister was dus de avond :grin:
We durfden het risico niet te nemen troep te kopen sorry :wink:
Dus we hebben 3 hasjjoints gehaald bij Empire, ( € 10, 50 )
Daarna 2 gram white widow gehaald bij high times ( 14 euro )
Daar hebben we 2 joints uit gedraaid :stoned:
En aan het einde van de avond nog 1 hasjjointje bij de Willie op het station. ( 3 euro )
Nou het was dus een lekkere avond :stoned:
Vooral goed stoned geworden van de White Widow van de high times :stoned:
Hoop dat iemand maar die thai probeert :tearsofjoy:
w
wildromanceLid
01-01-2024, 00:00
#18
Thai gruis moet je nemen dus! :grin:
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
Thai; 1 keer, nooit meer, man was is dat smerig zeg.
Klik om te vergroten...
nou dan heb ik de goede keus gemaakt :grin:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja inderdaad goede keus gemaakt, als je een keer geld over hebt (huh, wat is dat?) zou je het een keer kunnen proberen, zou kunnen zijn dat je geluk hebt en wel een keer goede te pakken hebt, maar ik betwijfel het.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."