Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb al eens eerder een onderwerp geplaatst en heb het een week uitgehouden maar ben daarna toch weer aan de ghb gegaan ik pak 3 tot 4 potjes per dag al bijna een jaar nu heb gisteren heel de dag niks op en voel me niet raar maar heb vanacht een hele enge droom gehad en hij leek levensecht ik werd zwetend wakker ben naar beneden gegaan heb wat gedronken en ben weer verder gaan slapen en de droom ging weer verder kan dit komen omdat ik geen potje op heb of hoe ontstaat dit? durf bijna niet meer te slapen, en na hoeveel dagen krijg je afkickverschijnselen? ----------------------------------------------------------------------------- ik pak volle potjes en heb vandaag ok heel de dag nog niets op dit is mn 2e dag en probeer het vol te houden zonder af te bouwen heb wel wat zweet handjes maar geen rillingen en ben best snel moe heb net ff geslapen en had gelukkig geen enge dromen maar het maakt me toch wel bang dat je niet ineenkeer moet stoppen maar ik tril niet heb geen hartkloppingen alleen als ik zon enge droom heb gehad word ik zwetend en met hartkloppingen wakker maar dat gaat ook zo weer over ik doe dan wat ademtrainingen en dan ben ik zo weer rustig.. ik laat morgen weer een reactie achter hoe ik me dan voel. -------------------------------------------------------------------------------- dit word mn 3e dag zonder g ik heb nergens last van terwijl ik echt wel veel heb gebruikt heb gisteren 3 wijntjes gedronken en ben gaan slapen en had weer een droom deze x geen enge droom maar idd mensen uit mijn leven die ik eigenlijk nooit meer zie heel bizar maar de dromen worden wel steeds vaager denk dat het wel over gaat ook mijn eetlust is weg maar ik prop het het gewoon naar komt ook het slikken gaat wat moeilijker ik drink veel water en melk maar ik denk dat dat van zelf allemaal wel weer goed komt tis nu vrijdag en het weekend zit er weer aan te komen zit er enorm tegen aan te hikken maar ik hou voet bij stuk ik pak geen g meer alleen krijg ik wel steeds meer drang naar alcohol maar ik hou het beperkt, als ik hoest vaak ook braakneigingen heel raar allemaal maar dat komt toch allemaal wel weer goed??? voor de mensen met hyves http://gwnjamiie.hyves.nl/"
"Re: wie kan me vragen beantwoorden over me ghb gebruik DOODS Antigone zei: bloempjuh zei: ......dit is de eerste x dat ik 2 weken elke dag heb gepakt ben ik nu verslaafd?.........wie kan me helpen ben echt DOODSBANG na al die verhalen Klik om te vergroten... Je gedraagt je wel een beetje als een dramaqueen hoor bloempjuh Hoe is het er inmiddels mee? Klik om te vergroten... Hihi:P nou ik stop er gewoon een paar dagen mee en dan pak ik het weer en de eerste dag heb ik dus zweet handen en heb ik het gevoel alsof ik elk moment door me benen kon zakken en ik kreeg een rare hoest pijn op mn borst van het hoesten dus ben ik er weer een paar dagen mee gestopt en als ik dan weer uit me eigen in slap viel was het als ik wakker werd over!! GeK toch nja ik probeer vanaf nu gewoon een paar dagen te stoppen en dan een heel klein betjhuh te pakke en dan zo loamgzaam afbouwen ik ben ok een blower dus dat is me afleiding op het moment"
"ik heb hier dus ook last precies hetzelfde maar ik heb 4 dagen niks gepakt en het gevoel gaat vanzelf weg doe je dagelijks dingen zoek afleiding bij mensen dat je niej de hele tijd aan potjes denkt dan voel je je elke dag iets beter alleen zou de eerste nacht kut inslaap komen dus maak je eitgen overdag lekker moe maar kijk uit dat je er dan over een paar dagen geen zin in krijgt want dat kreeg ik dus ook en ik heb er weer aan toe gegeven en heb weer hetzelfde maar ook als ik me linkerarm optil lichte steekjes bij me hart en ik krijg alleen afkickverschijnselen als ik sav0onds naar bed ga want ik weet gewoon dat ik niej kan slapen en lig me eigen gek te maken en kut om ALLEEN te zijn ongemakkelijk dus mesfchien maar overdag heb ik nergens last van dus pak ik ook niks echt heel raar!! hoeist nu met je?"
"na 2 maanden in een afkick kliniek gezeten te hebben ben ik terug gekomen in me oude omgeving. het is nog een maand goed gegaan totdat ik me oude vrienden weer tegen kwam. zit sinds 2 maanden weer elke dag aan de g en de afkick is heftiger dan ooit!! zweten waarbij ik mijn truitje zowat uit kan wringen trillen ik kan geen sigaret meer vast houden braakneigingen elke x als ik hoest moet ik braken.. ik pak dag en nacht door, soms een half potje de andere x een vol potje eerst sliep ik er 4 uur van nu nog maar een uur en schrik ik al zwetend wakker om vervolgens weer een nieuwe dosis bij te pakken. het gekke is dat als ik in slaap val en na een uur weer wakker schiet, de afkick al weer bezig is en als ik gewoon wakker blijf de afkick pas na 3 tot 4 uur begint.. was ik er maar nooit aan begonnen ik woon nog bij mijn ouders en ik wil het ze wel vertellen maar ik durf het niet ik wil ze niet nog eens teleurstellen en me pa is op het moment ernstig ziek we weten nog niet wat hij heeft maar die komt nu op de eerste plaats en wil hem niet nog meer stress bezorgen. ik wil afbouwen maar weet niet eens meer hoe ik dat moet doen ik zou om te beginnen alles eens opschrijven hoelaat en hoeveel ik pak, hoeveel is een vol potje 5ml toch? ik kijk er zo tegen op weer dat hele lange moeizame proces.. een jaar geleden had ik contact met flugeltje hiervan drugs forum en zou graag weer met hem in contact willen komen.. [modbreak informatie vragen over de bereiding van ghb is niet toegestaan!!] owja en dan nog iets ik heb van de dokter diazepam 5pch ik mag hier 3 x een halve tablet van ik merk hier dus geen flikker van die dokter die weet ook niet zoveel van ghb af maar hij doet ook moeilijk om me medicijnen voor te schrijven zo kom ik er dus nooit vanaf en als ik zon pilleke op heb kan ik daar dan gewoon ghb bij pakke??"
"ik zit sinds vrijdag bij de ouders van mijn ex in roosendaal om hier af te bouwen in het begin ging het allemaal goed maar sinds gisteren avond 0:00 uur ben ik naar de 2ml gegaan en heb heel de nacht niet geslapen als ik mijn ogen sloot speelde ik mee in iets wat ik daarvoor op tv had gezien zoals comdey central ook speel ik vaak een spelletje op de computer dat spelletje was ik constant aan het spelen in mijn gedachten ik werd er knetter gek van en heb dus niet kunnen slapen ik heb een afbouwschema gekregen van mijn verslavings arts die gaat als volg 0:00/03:00/06:00/09:00/12:00/15:00/18:00/21:00/0:00 dus om de 3 uur ik sta nu al op 2ml en de ontwenings verschijnselen beginnen al na ander half uur ik kan zelf nie bij me ghb de mensen die mij helpen houden het bij en ik krijg absoluut niet eerder en meer omdat ze te bang zijn wat de consuqenties daarvan zijn WAT MOET IK DOEN?? huisarten me verslavings arts geven opeens allemaal niet thuis en ze durven de nacht zo niet met me in te gaan REACTIES AUB?? ook slik ik 3x 2,5 pch diazepam die niet eens werken.. ook mijn ontlasting is groen??"
"nou ik gebruik zowiezo geen medicatie in combi met ghb maar ik wou alleen weten of dat slecht is ja of nee een maatje van doet dat dus wel.. die pakt een dopke en daar achteraan een lormetzepam en 3 ritalins.. maar goed ik heb sinds maandag 11uur smorgens al niks geen ghb meer op ik heb een geld dus kan geen nieuwe gaan hallen dus houd het op. nu heb ik van een maatje van me diapzepam 10pch gekregen en van een ander maatje lormetzepam want die pillen die ik van de dokter heb nou ik weet het niet maar dat is niet voor verslaafde ik heb diazepam 5 pch nou die werken dus echt niet (me afkickverschijselen komen er gewoon doorheen) en voor te slapen heb ik amitriptyline dat zijn gewoon antidepresivias hij heeft me idd doorverwezen naar een verslavings arts ik heb vrijdag een afspraak ik hoop dat hij mij verder kan helpen maar ik wil ook niet teveel medicijnen gaan slikken voodat ik drek daar weer aan verslaafd raak ik heb vandaag nog geen medicatie op heb net wel 1 ml g op en dat werkt toch wel het beste maar ben allang blij dat ik het ergste gehad heb maandag overdag en nacht dat waren de zwaarste dagen in me leven eeen hel dus"
"ik heb nu al bijna 2 weken elke dag ghb gebruikt, ik kan goed in slaap komen maar snacht word ik wakker en kan ik niej meer slapen en dus lig ik tot smorgens 8 uur wakker dan zijn me ouders werken en dan ga ik beneden zitten en heb zweet handen ben ik nu verslaafd? want ik wil vandaag dus helemaal niets pakken en kijken hoe ik vanacht slaap kan dat kwaad? ik heb niet het gevoel dat ik het nodig heb en ik heb nog geen rillingen gehad wel heb ik ineens last van me tong hij is heel gevoelig en een beetjuh rood zou dat door de ghb komen? ik voel me eigen op het moment gewoon normaal maar maak me teveel zorgen om me lichaam dat ik straks later op de dag afkickverschijnselen en dat ik het moet pakken van me lichaam meschien ben ik er nog optijd bij en ken ik er gewoon van af blijven. dit is de eerste x dat ik 2 weken elke dag heb gepakt ben ik nu verslaafd? wie kan me helpen ben echt DOODSBANG na al die verhalen"
"ik heb al eerder een berichje achter gelaten en het ging goeg ik was er een week vanaf maar ben toch weer door gegaan en als ik mijn linkerarm een beetjuh beweeg voel ik lichte steekjes in me hart en afentoe bij het ademen. wie weet wat dat kan zijn heeft het met de ghb te maken? en ik heb de hele dag nergens last van maar als ik savonds in bed lig kan ik niej in slaap komen krijg ik zweet handen en rillingen ik wil het afbouwen ik pak doordeweeks 1tot 2 potjes maar ook weer niej elke dag soms alleen een halve en in het weekend 6 a 7 buisjes per dag hoe moet ik dit dan afbouwen? alvast bedankt voor de tips!! xxx"
"en het zit heel erg in me hoofd ik denk er aan als ik in bed lig me hart in de gaten houden en me ademhaling maar ze zeggen dat ik dat juist niej moet doen want dan ga je straks wel wat mankeren."
"zal ik vanacht kunnen slapen Atropa zei: Je slaapimpuls wordt niet meer gegeven door verhoogde dopamine afgifte en cortisol dat maar niet wil dalen zonder G. In dit stadium moet je al opletten. Overcompenseren leidt tot verslaving. Je kunt dan beter nog 1 nacht verrot opblijven en uiteindelijk wegzakken dan dat je in een cirkel belandt. Klik om te vergroten... heb nu voor het eerst bijna 2weken elke dag aan de g gezeten en word snachts wakker en dan ken ik niej meer slapen ik pak dan niks bij maar blijf gewoon in me bed liggen w8 tot me ouders zijn werken en ga dan naar beneden. vanacht werd ik om 5 uur wakker ik heb nog geen afkick verschijnselen mar wil vandaag niks pakke en kijken of ik van me eigen inslaap kan komen vanacht. hoe weet je of je verslaafd ben ben ik dat ?"