Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAan het afbouwen van de GHB: hulp nodig!

Aan het afbouwen van de GHB: hulp nodig!

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
bloempjuhLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zit sinds vrijdag bij de ouders van mijn ex in roosendaal om hier af te bouwen in het begin ging het allemaal goed maar sinds gisteren avond 0:00 uur ben ik naar de 2ml gegaan en heb heel de nacht niet geslapen als ik mijn ogen sloot speelde ik mee in iets wat ik daarvoor op tv had gezien zoals comdey central ook speel ik vaak een spelletje op de computer dat spelletje was ik constant aan het spelen in mijn gedachten ik werd er knetter gek van en heb dus niet kunnen slapen ik heb een afbouwschema gekregen van mijn verslavings arts die gaat als volg 0:00/03:00/06:00/09:00/12:00/15:00/18:00/21:00/0:00 dus om de 3 uur ik sta nu al op 2ml en de ontwenings verschijnselen beginnen al na ander half uur ik kan zelf nie bij me ghb de mensen die mij helpen houden het bij en ik krijg absoluut niet eerder en meer omdat ze te bang zijn wat de consuqenties daarvan zijn WAT MOET IK DOEN?? huisarten me verslavings arts geven opeens allemaal niet thuis en ze durven de nacht zo niet met me in te gaan REACTIES AUB?? ook slik ik 3x 2,5 pch diazepam die niet eens werken.. ook mijn ontlasting is groen??:confused:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: aan het afbouwen hulp nodig

Deze mag naar het subforum verslaving.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het lijkt erop dat je inderdaad flink last hebt van de afkickverschijnselen. GHB afkick schijnt ook een pittige afkick te zijn, helaas.
Je mag er van uitgaan dat de verslavingsarts een goed afbouwschema heeft opgesteld, maar als jij nu heel veel last hebt van die ontwenningsverschijnselen dan zou je altijd de huisartsenpost kunnen bellen. Heel misschien kunnen zij er iets mee doen (geef je eerlijk gezegd wel weinig kans). Groene ontlasting heeft iets met slijmvorming te maken vermoed ik.
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ligt er ook aan hoe graag je zelf wilt stoppen.

Maar voor een week mag/moet je wel meer diazepam hebben, vooral snachts. Zo krijg je steeds meer tijd tussen de ghb dosis, tenminste ik vond 17 uur zonder al een wonder ! Intussen is het euhm, 35 dagen...ja ik heb geen zin om dit nu in uren uit te rekenen....

Succes !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."