#1
ik zit sinds vrijdag bij de ouders van mijn ex in roosendaal om hier af te bouwen in het begin ging het allemaal goed maar sinds gisteren avond 0:00 uur ben ik naar de 2ml gegaan en heb heel de nacht niet geslapen als ik mijn ogen sloot speelde ik mee in iets wat ik daarvoor op tv had gezien zoals comdey central ook speel ik vaak een spelletje op de computer dat spelletje was ik constant aan het spelen in mijn gedachten ik werd er knetter gek van en heb dus niet kunnen slapen ik heb een afbouwschema gekregen van mijn verslavings arts die gaat als volg 0:00/03:00/06:00/09:00/12:00/15:00/18:00/21:00/0:00 dus om de 3 uur ik sta nu al op 2ml en de ontwenings verschijnselen beginnen al na ander half uur ik kan zelf nie bij me ghb de mensen die mij helpen houden het bij en ik krijg absoluut niet eerder en meer omdat ze te bang zijn wat de consuqenties daarvan zijn WAT MOET IK DOEN?? huisarten me verslavings arts geven opeens allemaal niet thuis en ze durven de nacht zo niet met me in te gaan REACTIES AUB?? ook slik ik 3x 2,5 pch diazepam die niet eens werken.. ook mijn ontlasting is groen??![:confused:]()