Maar ik heb je vraag hier al een keer eerder gelezen.Dus je hebt nog steeds niks zelf gevonden,en stoppen wil je ook niet!!.Tja,dan weet ik het ook niet.Sucses.
#2
Hallo mensen,
ik gebruik al zo'n 19 jaar, waarvan zo'n 14 jaar methadon (in combinatie met andere middelen)
nou is het zo dat de methadon het bij niet meer doet, ik wordt niet ziek maar ik heb altijd trek.
wie van jullie heeft ervaring met alternatieve opiaten?
En is er een weg/manier om daar aan te komen?
bij voorbaat dank.
#3
Volgens mij niet.De trek blijft,of je moet mischien nog meer meth in je lijf gooien.Want je weet toch zelf wel dat meth niet-die- roes geeft,die bruin geeft.Maar om juist niet ziek te worden.Of ga meer meth gebruiken,of stoppen.Of meth veel meth met drank.Dat deed het bij mij ook altijd wel goed.Ik heb suboxone,en dat neemt de trek wel beter weg als meth.Maar daar zit weer een ander verhaal aan,die je beter aan je arts kunt gaan vragen,daar waar je je meth haalt.
#4
dat klopt, ik heb eerder om alternatieven gevraagd.
dat is zo'n half jaar geleden.
ik heb heel veel nagedacht en gepraat hierover
met gebruikers, met niét gebruikers, en met mijn psycholoog.
mijn beslissing is om tot aan mijn (natuurlijke) dood te blijven gebruiken.
als je reageert om te zeggen dat je dat dom vindt reageer dan niet.
ik wil praktische tips en opmerkingen om te leven met bewust gebruik,
en suggesties voor synthetische alternatieven van heroïne en methadon.
mijn filosofie inzake gebruik en/of stoppen is dat als een persoon TREK heeft
het niet realistisch is om niet te gebruiken.
uiteraard heb ik veel ervaring vóórdat ik zoiets durf te zeggen.
maar ook een andere eigenschap van mij is dat ik eerlijk wil zijn tegenover mijzelf.
dus niet dat gelul van: ik ga stoppen etc...want het is éigenlijk niet goed en het kost
geld etc....
groetjes aan iedereen in dit forum.
#5
Het is jou eigen leven.Zolang jij zo doet en dat ook zo denkt.prima!.Maar,...zolang het niet tenkoste gaat van anderen,uitkering,stelen,roven.Vind ik t allemaal prima.Als jij hard werkt voor je geld en het op die manier wil opmaken.Ik zelf heb ruim 20-jaar gebruikt,en altijd gewerkt.Nog nooit een uitkering gehad zelfs.Maar ik voel er weinig voor dat je bv-niet werkt,maar wel lekker je hele leven lekker stoned in een stoeltje te willen gaan zitten.Want als jij zo wilt leven tot aan je dood kost dat best wel wat geld.En dan is mijn mening,.Als je zo wilt leven tot aan je dood financieer je dat ook maar zelf.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.