Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lijkt me geweldig om het daar te doen, maar zoals iedereen zegt, de drukte gaat het fout laten lopen.. Als je het helemaal voor jullie alleen zouden hebben kan ik niet veel beters bedenken op het moment, maar een van de laatste keren dat ik getript heb zat ik een kwartier met 3 kinderen (niet dat ik op ze moest letten) maar ze maakten me echt gek. Zoveel herrie maakte ze nog niet eens maar dat kleine beetje was er teveel aan en ben gewoon op de kamer in bed gaan liggen met kameraden. kinderen + drukte + truffels = urenlang ellendig voelen"
"Dag allemaal, Ik ga straks uit en ben van plan dat beetje coke wat ik nog heb op te gebruiken. Maar ik haat het om naar de wc te gaan, daar te kappen terwijl er nog een hoop ongeduldige mensen staan aan te schuiven.. Dus wat ik wil weten, is er een makkelijkere manier om het te nemen dan op de vieze wc? Heb al gehoord dat mensen het in een rietje doen en zo de hele hoeveelheid dadelijk kunnen nemen? Of is het ook mogelijk er gewoon een bommetje van te maken? (alhoewel ik denk dat je daarvoor meer moet gebruiken dan een gewone lijn?)"
"Amaranth zei: Volgens mij bedoelt hij onderling de vrienden niet meer kunnen onderscheiden en onderscheiden wat er op tv gebeurt Klik om te vergroten... Ja zoiets, als ik naar tv kijk zie ik dus wel de tv en alles rond de tv, maar aan de buitenste randen word alles gewoon wazig en zie ik dus eigenlijk niet duidelijk. Het is ook niet veel van mijn zicht, echt de buitenste rand (zo'n 1/5) dus ik kan nog wel alles (plak niet stoned vast aan de zetel) maar het is echt net zo'n doorn in mijn oog die nogal buzzkilled"
"dag allemaal, Ben nieuw op dit forum hier, maar heb enkele vraagjes over speed. Om het half jaar koop ik eens een drug, deze gebruik ik ongeveer een week dagelijks (tot het op is) en dan stop ik alweer onmiddellijk voor een half jaar. Heb dit al gedaan met GHB, XTC, cocaine, weed en nu is de beurt dan maar aan speed. Heb het gekocht van iemand die ik al zo'n 6 jaar ken, hij gebruikt het altijd dagelijks, dus ben er bijzonder zeker van dat er niets mis mee is. Toch hoe fijn ik drugs ook vind, ik vertrouw het niet altijd zo. Dus dit is mijn schema wat ik ga volgen tot de speed op is (heb ik gemaakt door hier de posts enzo te lezen) 10 uur: opstaan, ontbijten en de pasta kappen dat hij kan drogen. 11 uur: Eerste lijn nemen (neem het dus via snuiven) 14 uur: beginnen met werken, eet dan ook mijn middagmaal (ben zelfstandige) 18 uur: 2de en laatste lijn nemen en erna nog wat tussendoor eten 2 uur: slapen (waar ik eigenlijk compleet geen problemen mee heb, val bijna onmiddellijk in slaap) Ook drink ik de hele dag water en frisdrank. Dus als ik denk dat als ik dit een week doe, ik toch een leuke week eraan ga hebben en dat ik niet veel klachten ga hebben? Want doe dit nu al 3 dagen (vorige dagen moest ik niet werken) en had geen problemen, tot vandaag ik merkte dat ik echt diarree heb en met het klaarkomen kreeg ik zo'n pijnlijk gevoel in mijn teelbal, alsof dat die werd samengepitst (is ook wel onmiddelijk weer weggegaan) Dus wil horen van iemand die er veel meer vanaf weet als mij of dat het niet zoveel kwaad kan, of dat dit eigenlijk een bijzonder slecht idee is om mee verder te doen (met alle andere drugs op GHB na had ik geen problemen ermee)"
"ok bedankt heb nog een vraagje, heb last van steken in mijn onderrug (nieren?) dus ik heb de lijn van 6 uur niet genomen. Het zijn niet echt pijnlijke steken dat ik niet meer kan rechtstaan of werken maar het is wel irritant. Heb ook geen probleem met plassen, aangezien ik gewoon niet moet plassen. Maar dus, kan dit komen door de speed? Want denk niet echt dat het aan mijn nieren ligt want als ik zit of lig heb ik geen steken (maar aangezien ik aan het werk ben kan ik niet continu gaan zitten)"
"je hebt waarschijnlijk gelijk.. toch nog een fijne 3 dagen geweest (al heb ik volgens mij nog geen gram verbruikt) was dit nog vergeten te zeggen, dacht er net aan, Ik heb er ook wat van in koffie gedaan, geroerd en opgedronken (had diezelfde jongen mij aangeraden) kan het probleem daar ook niet aan gelegen hebben? Want ik voelde het maar een kort moment na een kwartiertje ofzo"
"Immo zei: bjo19 zei: was dit nog vergeten te zeggen, dacht er net aan, Ik heb er ook wat van in koffie gedaan, geroerd en opgedronken (had diezelfde jongen mij aangeraden) Klik om te vergroten... Als je je gebit lief bent kan je dat maar beter laten. :P Klik om te vergroten... ok maarja, heb nu gedaan met werken en nu ik gewoon kan zitten op mijn gemak voel ik mij best goed, de steken zijn weg, weet niet zeker of het nu echt kwam door de speed want ik werk in de horeca dus moet veel wandelen (dus kan ook een simpele verrekking zijn geweest ofzo) was ook niet pijnlijk, voelde meer aan alsof je kleine zusje je de hele tijd aan het porren is en maar niet wou stoppen.. Dus ik ga het nu niet meer doen, maar als er een manier is om te weten te komen wat het nu precies was wil ik het graag horen (maar denk dat enkel een dokter daar het antwoord op gaat weten)"
"Hier in belgie heb ik eigenlijk geen idee waar ik het kan laten testen.. dus wat je mij nu voorstelt is gewoon een week stoppen en ik zou het terug aan moeten kunnen? Heb ook voor het eerst een pep-kater.. en tot nu toe vind ik het zo erg nog niet, al ergere katers gehad"
"Dag allemaal, Heb al wat ervaring op gebied van drugs, ben enkel nooit met opiaten begonnen (en ben dit ook niet van plan) Maar ergens vind ik het fascinerend hoe bepaalde drugs zo'n effect op je kunnen hebben (vooral met tripmiddelen). Dus ik heb een paar vraagjes. Het gevoel van hero zeggen ze allemaal, niet te beschrijven. Maar wat ik wil weten is hoe zie je alles? Van hoe ik het uit bepaalde films zie, liggen de mensen altijd maar ergens voor zich uit te staren. Maar is het dat je echt weg bent in je hoofd (zoals je ongeveer met paddo's ervaart), zie je echt gewoon het plafond of de muur voor je, zie je echt een compleet andere wereld of is het meer zo'n roes waarmee je half slaapt? Dus mijn vraag is niet hoe voelt heroine maar wat of hoe zie je de wereld als je onder invloed bent? alvast bedankt"
"Ja maar dat is weer meer het gevoel.. Ik bedoel, zie je dingen nog altijd normaal (dus echt het zicht uit je ogen) want voor zover ik begrepen heb lopen mensen niet echt rond onder de hero.. Dus ze staren maar gewoon naar de muur ofzo maar zie je dan echt gewoon de hele tijd die muur duidelijk voor je?"