Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswondjes in neus

wondjes in neus

13 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
b
bjo19Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag allemaal,

Een collega van mij is verslaafd aan speed, hij is niet van plan er mee te stoppen en ik denk ook niet dat ik als 10 jaar jongere collega er veel invloed op ga hebben. Hoe dan ook, hij doet zijn werk goed, is een vriendelijke, grappige jongen enkel met dit probleem dus.

Hoe dan ook, hij vertelde mij dat hij allemaal wondjes in zijn neus heeft en 'kloven'. Hij probeerde dit te laten zien maar zag het niet echt dus weet niet precies wat hij bedoelt (waarschijnlijk allemaal wondjes van overmatig snuiven).

Tot hij vandaag klaagde dat het verschrikkelijk brandde, hij is er blijkbaar al een tijdje vaseline op aan het smeren. Maar ik heb zo het gedacht dat dit er niet bepaald mee gaat helpen (of zelfs verergeren?).

Weet iemand hier iets van? Hij vraagt redelijk vaak van deze dingen aangezien ik zelf ook een aantal jaar eraan heb gezeten en ik hem dus wel kan begrijpen.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als hij niet van plan is te stoppen zal hij het branden in de kloofjes voor lief moeten nemen.. Simple as that..

Of hij flikkert het in zijn koffie..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beter stopt hij met snuiven; waarom maakt hij geen bommetjes?
Overigens werd mijn neus altijd wel vergaard van pep snuiven, maar ik had er geen wondjes van. Ik heb altijd het idee dat dat door onzuivere pep komt.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als hij het in capsules neemt is hij van dit probleem af. Maar bommen is wel natuurlijk minder stoer dus dat zal hij wel niet willen. :openmouth:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#5
ik kan wel eens een puistje aan de binnenkant van mn neusvleugel krijgen. erg pijnlijk als je aan je neus zit maar verder nooit last van iets dergelijks.
hoe lang gebruikt hij al? lijkt me igg gewoon slijtage..
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Beter stopt hij met snuiven; waarom maakt hij geen bommetjes?
Overigens werd mijn neus altijd wel vergaard van pep snuiven, maar ik had er geen wondjes van. Ik heb altijd het idee dat dat door onzuivere pep komt.
Klik om te vergroten...
Het komt denk ik niet zozeer door de speed maar door een continue loopneus. Ik krijg ook wel eens een geïrriteerde neus als ik verkouden ben met kleine kloofjes.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#7
als ik een dag lang roest verwijder en ga slijpen heb ik ook korsten ....
korsten zijn niet altijd aan de pep verbonden
snuiven is echt slecht voor je, bommetje zal ook geen extra levensjaren opleveren.

:hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
bjo19 zei:
Weet iemand hier iets van?
Klik om te vergroten...
Wat wil je eigenlijk weten? Hij snuift veel speed en heeft last van zijn neus. Lijkt me een open and shut case.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Te veel bommen lijkt me nou ook niet zo'n groot succes voor je maag.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nasica zei:
Te veel bommen lijkt me nou ook niet zo'n groot succes voor je maag.
Klik om te vergroten...
Beide zijn slecht, maar met snuiven heb je meer kans op problemen merk ik zelf en hoor ik van anderen.

Of gaan afwisselen om beide niet teveel te belasten.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#11
jep, afwisseling is dan denk ik iig wel het beste.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Shotten blijft lichamelijk gezien het beste. :)
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chris Pontius zei:
Shotten blijft lichamelijk gezien het beste. :)
Klik om te vergroten...
Maar dan heb je wel zuivere pep nodig.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Owja wacht, dat was dit verhaal. :beer:
Laat maar hangen dan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."