Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaar hero nieuwsgierigheid vraagjes

paar hero nieuwsgierigheid vraagjes

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#1
....is niet zoals met een tripmiddel...totaal niet....het is meer een soort warmte...alsof je 20 km door de regen fietst en thuisgekomen een warme douche neemt....
je hebt geen honger meer,dingen zoals schulden en andere nare dingen zijn er gewoon effe niet meer....
...is zeker aan te raden als je de rest van je leven niet meer zo veel plannen hebt,om het maar zo te noemen,hahaha
b
bjo19Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag allemaal,

Heb al wat ervaring op gebied van drugs, ben enkel nooit met opiaten begonnen (en ben dit ook niet van plan)

Maar ergens vind ik het fascinerend hoe bepaalde drugs zo'n effect op je kunnen hebben (vooral met tripmiddelen). Dus ik heb een paar vraagjes.

Het gevoel van hero zeggen ze allemaal, niet te beschrijven. Maar wat ik wil weten is hoe zie je alles? Van hoe ik het uit bepaalde films zie, liggen de mensen altijd maar ergens voor zich uit te staren.

Maar is het dat je echt weg bent in je hoofd (zoals je ongeveer met paddo's ervaart), zie je echt gewoon het plafond of de muur voor je, zie je echt een compleet andere wereld of is het meer zo'n roes waarmee je half slaapt?

Dus mijn vraag is niet hoe voelt heroine maar wat of hoe zie je de wereld als je onder invloed bent?

alvast bedankt :)
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#3
mijn wereld
b
bjo19Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja maar dat is weer meer het gevoel.. Ik bedoel, zie je dingen nog altijd normaal (dus echt het zicht uit je ogen) want voor zover ik begrepen heb lopen mensen niet echt rond onder de hero.. Dus ze staren maar gewoon naar de muur ofzo maar zie je dan echt gewoon de hele tijd die muur duidelijk voor je?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb het nog nooit gebruikt, maar ik denk dat de wereld om je heen op dat moment je niet zo veel kan schelen omdat je je gewoon zo lekker voelt. ik denk dat je je met heroïne eigenlijk van de rest van de wereld af sluit? maar ja dat kan ik ook helemaal verkeerd hebben natuurlijk
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#6
ehhhh...die muur blijft die muur...
ik kan er helaas niet meer van maken.
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#7
bjo19 zei:
Dag allemaal,

Heb al wat ervaring op gebied van drugs, ben enkel nooit met opiaten begonnen (en ben dit ook niet van plan)

Maar ergens vind ik het fascinerend hoe bepaalde drugs zo'n effect op je kunnen hebben (vooral met tripmiddelen). Dus ik heb een paar vraagjes.

Het gevoel van hero zeggen ze allemaal, niet te beschrijven. Maar wat ik wil weten is hoe zie je alles? Van hoe ik het uit bepaalde films zie, liggen de mensen altijd maar ergens voor zich uit te staren.

Maar is het dat je echt weg bent in je hoofd (zoals je ongeveer met paddo's ervaart), zie je echt gewoon het plafond of de muur voor je, zie je echt een compleet andere wereld of is het meer zo'n roes waarmee je half slaapt?

Dus mijn vraag is niet hoe voelt heroine maar wat of hoe zie je de wereld als je onder invloed bent?

alvast bedankt :)
Klik om te vergroten...



IS NIET INTERRESS :smilingimp: ANT , GEWOON NIET MEER AAN DENKEN .
j
joolie-ahLid
01-01-2024, 00:00
#8
je ziet de wereld als ieder ander "normaal" mens, het staren naar die muur wat je zegt,is gewoon staren, heeft nix met die muur te maken maar je zit gewoon lekker out, gewoon injezelf gekeerd zonder enige interesse voor wat dan ook.
er lopen wel degelijk mensen met bruin op rond, waarvan een leek niet ziet dat ze wat op hebben
het is echter een drug die je niet in de hand kan houden.
het is zeker geen psychedelische drug, de wereld blijft zoals hij is!
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#9
nvt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."