Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOeps kakzooi

Oeps kakzooi

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#1
Huisarts kan je het beste helpen.
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja maar wil niet afbouwen en zit ook wel erg hoog Maar heb waarschijnlijk al wel iets gevonden .. geen rivortil eerst maar ja ja gewoon omdat ik elk jaar naar Spanje ga in de winter (winterdepressie)en ik hem wat geld geef en hij mij die shit stuurde.. maar er is ingebroken in zijn praktijk en nu mag die nog maar de helft van wat ie normaal voorschrijft uitschrijven omdat er veel recepten zijn gestolen
Dus mis ik per maand 120 rivotrils van 2 mg en 100 diazepam van 10 mg volgens mij mocht ik geen prijzen noemen hier dus dat is geheim
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wceendje zei:
Heb online gevonden kan weer even vooruit ✌️✌️Bekijk bijlage 45227
Klik om te vergroten...
Flinke inkoop. Krijg er spontaan trek van😂
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wceendje zei:
O jee ik heb me toch een groot probleem .
Vandaagber achter gekomen dat ik me rivotril en diazepam niet meer geleverd kan krijgen via me dokter uit Spanje.. .
Heb 3 Diaz per dag van de huisarts .. dit gaat een leuke tijd worden .. ben zelfs al zo gestrest dat ik internet of loop te gaan of ik ze ergens online kan kopen . Maar vertouw dit niet . (Bitcoins geld opsturen) nou binnenkort dan maar naar het ziekenhuis ofzo 😅
(Ik lach wel maar van binnen ga ik dood van angst)
Klik om te vergroten...
miss een beetje laate reactie van mij maar er zijn wel echt een paar goeden vendors online ik heb er een waar je gewoon met ideal kan betalen en voor 12;00 besteld is volgende dag in huis en het zijn altijd nederlandse medicijnen ik gebruik het om aantvullen van me recept van de arts omdat als ik meer pijn heb dus wat meer pak en het dus wat eerder op is zegt hij gewoon nee je krijgt niet want je had nog moeten hebben drm bestel ik het bij hun
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb online gevonden kan weer even vooruit ✌️✌️
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wceendje zei:
Heb online gevonden kan weer even vooruit ✌️✌️Bekijk bijlage 45227
Klik om te vergroten...
Slaapwel…
Als je psychische en fysieke toestand je lief is zou ik de raad van @LucidLucy opvolgen…
Maar dat ga je dus niet doen , dus have fun met je rekening te plunderen door online real meds te kopen 😂🤷🏻‍♂️.

kort maar krachtig (vissengeheugen..) leven it is for you 😊✌️.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wceendje zei:
Heb online gevonden kan weer even vooruit ✌️✌️Bekijk bijlage 45227
Klik om te vergroten...
Jezus.. Hoe lang doe je hiermee?
P
Pluto41Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mooi dat je weer een voorraad hebt. Probeer nu dan ook gewoon te minderen anders schuif je het probleem voor je uit.
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neen ik heb meerdere betrouwbare adressen inmiddels en ga binnenkort in Dec toch weer naar spanje .. en kan het vanuit daar ook wel opgestuurd krijgen . Alleen niet door de arts zelf
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Slaapwel…
Als je psychische en fysieke toestand je lief is zou ik de raad van @LucidLucy opvolgen…
Maar dat ga je dus niet doen , dus have fun met je rekening te plunderen door online real meds te kopen 😂🤷🏻‍♂️.

kort maar krachtig (vissengeheugen..) leven it is for you 😊✌️.
Klik om te vergroten...
Ze zijn echt heb ze laten testen en ik doe dit al meer dan 10 jaar dus ik denk dat ik me eigen lichaam wel ken ennzo niet dan niet lekker boeiend
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Boyman zei:
Jezus.. Hoe lang doe je hiermee?
Klik om te vergroten...
4 a 5 maand
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben ook zelf na 8 jaar ghb verslaafd te zijn geweest zelf gestopt zonder afbouw .. en ik leef nog steeds ..daarna ook geen ghb meer aangeraakt.. wel phenibut ook kut spul ...Iedereen gaat een x dood ik heb ptss en angststoornis en ik denk dat ik me zelf ook wel fijn mag voelen . Anders maak ik er liever gewoon een eind aan . Al heb ik daar de ballen niet voor .. heb in de tijd van me ghb verslaving en stoppen ook gewoon een hele Zak leeg gegeten die kochi ik van een junk die ze opspaarde en dan dan nam ik er een paar dormicum en diazepam . En dan werd ik de volgende dag wakker met afkick verschijnselen .. bleek dat ik ze zelf had op gegeten . Dus daar heb ik wel van geleerd
Ik slip ze ook niet elke dag hoor 1 a 2 x per week maar dan wel gelijk 15 diazepam en me verslavings arts is er niet heel blij mee . Maar vind het ook niet super erg. Het meeste Plas je weer uit
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wceendje zei:
Ze zijn echt heb ze laten testen en ik doe dit al meer dan 10 jaar dus ik denk dat ik me eigen lichaam wel ken ennzo niet dan niet lekker boeiend
Klik om te vergroten...
1660481301686.png
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maar leuke groep heb ik ergens om advies gevraagd . Heel leuk al jullie zogenaamde goede adviezen. Maar krijg meer het gevoel dat je me voor lul wilt zetten ik heb nou eenmaal een hoog tolerantie vermogen ik gebruikte 200 ml g per dag (zul je vast niet geloven maar kan me weinig schelen) ik deelde me gevoelens!
en nu ik snap van lucid lucy dat het goed bedoeld is .. maar mijn enige probleem is als ik er niet aan kan komen . Wat ik wel kan heb inmiddels weer genoeg adresjes .. maar gaan jullie maar om iemand geven die het toch allemaal niet boeit als de nood hoog is gaan ze me echt wel helpen op de ic of gewoon in het ziekenhuis. Hebben ze ook een x met g gedaan toen ik me enkel had gebroken ..
Na een jaar moest het metaal er uit toen moest ik intraveneuze antibiotica wat ik eerst heb geweigerd omdat ik nog een feestje had en toen heb gezegd geef me de sterkste die ik kan slikken maar . Zo gezegd zo gedaan kuur afgelopen kwam weer terug .. toen alsnog naar het ziekenhuis had een fistel waar troep door naar binnen .. toen heb ik geweigerd met ghb te stoppen . Dit was eerst een probleem . Maar later moest ik een verklaring tekenen dat ik zelf verantwoordelijk was mocht er wat gebeuren .. en me eigen ghb regelen .. wat dan wel bewaard zou worden in een kluis . Maar elke 2 en half uur kon ik bellen voor me dosis. Hun waren de incompetente met hun milliliter spuitjes waar soms gewoon 8 ml inzat .. dit heb ik er wel steeds uit gehaald op het end na 1 derhalve week zieken huis had ik 7 volle buisjes over van 5 ml . Ik doe misch extreem maar zo ben ik het is alles of niets . Ik doe niet aan half gebakken . Misch dat ik ooit wel eens wil minderen met benzos maar dat is dan mijn eigen keus. Ik heb ook al vaker geminderd zonder problemen zodat ik gewoon op me recept uit kwam .. 3 x 10 mg per dag +promethazine maar dan slikte iknhet alsnog in een x veel . Dus beste mensen bedankt voor jullie goede geweldige adviezen (waar ik niet om gevraagd heb) maar ik doe wat ik wil
✌️✌️

en nu ga ik lekker chillen op 5 rivotrils van 2 mg per stuk doeiii 👋👋

Fijne dag iedereen drink genoeg en blabla want anders ga je dood 🤣
dupont zei:
Bekijk bijlage 45286
Klik om te vergroten...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wceendje zei:
Maar leuke groep heb ik ergens om advies gevraagd . Heel leuk al jullie zogenaamde goede adviezen. Maar krijg meer het gevoel dat je me voor lul wilt zetten
Klik om te vergroten...
Het word hier niet echt geapprecieerd als de mensen je willen helpen je ze gewoon zegt “boeien” en al helemaal niet met foto’s van je zoveel meds gelijk op de foto (staat inner regels dat je niet mag pronken met hoge hoeveelheden drugs/meds.

dus verwacht je hier maar niet een uitleg die je wilt horen in dit topic , zelf vind ik je ook maar een blaaskaak die wil pronken en wrs elders geen aandacht krijgt.

maar ej , wie ben ik ,negeer knop boeieeeeeeuh.

👋🏻✌🏻
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wceendje zei:
Maar leuke groep heb ik ergens om advies gevraagd . Heel leuk al jullie zogenaamde goede adviezen. Maar krijg meer het gevoel dat je me voor lul wilt zetten ik heb nou eenmaal een hoog tolerantie vermogen ik gebruikte 200 ml g per dag (zul je vast niet geloven maar kan me weinig schelen) ik deelde me gevoelens!
en nu ik snap van lucid lucy dat het goed bedoeld is .. maar mijn enige probleem is als ik er niet aan kan komen . Wat ik wel kan heb inmiddels weer genoeg adresjes .. maar gaan jullie maar om iemand geven die het toch allemaal niet boeit als de nood hoog is gaan ze me echt wel helpen op de ic of gewoon in het ziekenhuis. Hebben ze ook een x met g gedaan toen ik me enkel had gebroken ..
Na een jaar moest het metaal er uit toen moest ik intraveneuze antibiotica wat ik eerst heb geweigerd omdat ik nog een feestje had en toen heb gezegd geef me de sterkste die ik kan slikken maar . Zo gezegd zo gedaan kuur afgelopen kwam weer terug .. toen alsnog naar het ziekenhuis had een fistel waar troep door naar binnen .. toen heb ik geweigerd met ghb te stoppen . Dit was eerst een probleem . Maar later moest ik een verklaring tekenen dat ik zelf verantwoordelijk was mocht er wat gebeuren .. en me eigen ghb regelen .. wat dan wel bewaard zou worden in een kluis . Maar elke 2 en half uur kon ik bellen voor me dosis. Hun waren de incompetente met hun milliliter spuitjes waar soms gewoon 8 ml inzat .. dit heb ik er wel steeds uit gehaald op het end na 1 derhalve week zieken huis had ik 7 volle buisjes over van 5 ml . Ik doe misch extreem maar zo ben ik het is alles of niets . Ik doe niet aan half gebakken . Misch dat ik ooit wel eens wil minderen met benzos maar dat is dan mijn eigen keus. Ik heb ook al vaker geminderd zonder problemen zodat ik gewoon op me recept uit kwam .. 3 x 10 mg per dag +promethazine maar dan slikte iknhet alsnog in een x veel . Dus beste mensen bedankt voor jullie goede geweldige adviezen (waar ik niet om gevraagd heb) maar ik doe wat ik wil
✌️✌️

en nu ga ik lekker chillen op 5 rivotrils van 2 mg per stuk doeiii 👋👋

Fijne dag iedereen drink genoeg en blabla want anders ga je dood 🤣
Klik om te vergroten...
Harmreductie vinden we belangrijk hier op het forum, daar stoppen leden tijd en energie in om elkaar en anderen te helpen. We zien namelijk liever niemand kapotgaan aan drugs. Gek he?

Jouw manier van reageren is nogal over the top en niet echt respectvol naar deze mensen. Erg jammer.

Verder sluit ik me aan bij @inner_search. Hoog van de toren blazen over hoeveelheden die je in huis hebt of slikt is niet nodig en ook niet toegestaan, gaan we hier ook zeker niet toejuigen. Als dat en het feit dat mensen je proberen te beschermen/te helpen je niet aanstaan, is dit misschien niet de juiste plek voor je.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wceendje zei:
Maar leuke groep heb ik ergens om advies gevraagd . Heel leuk al jullie zogenaamde goede adviezen. Maar krijg meer het gevoel dat je me voor lul wilt zetten ik heb nou eenmaal een hoog tolerantie vermogen ik gebruikte 200 ml g per dag (zul je vast niet geloven maar kan me weinig schelen) ik deelde me gevoelens!
en nu ik snap van lucid lucy dat het goed bedoeld is .. maar mijn enige probleem is als ik er niet aan kan komen . Wat ik wel kan heb inmiddels weer genoeg adresjes .. maar gaan jullie maar om iemand geven die het toch allemaal niet boeit als de nood hoog is gaan ze me echt wel helpen op de ic of gewoon in het ziekenhuis. Hebben ze ook een x met g gedaan toen ik me enkel had gebroken ..
Na een jaar moest het metaal er uit toen moest ik intraveneuze antibiotica wat ik eerst heb geweigerd omdat ik nog een feestje had en toen heb gezegd geef me de sterkste die ik kan slikken maar . Zo gezegd zo gedaan kuur afgelopen kwam weer terug .. toen alsnog naar het ziekenhuis had een fistel waar troep door naar binnen .. toen heb ik geweigerd met ghb te stoppen . Dit was eerst een probleem . Maar later moest ik een verklaring tekenen dat ik zelf verantwoordelijk was mocht er wat gebeuren .. en me eigen ghb regelen .. wat dan wel bewaard zou worden in een kluis . Maar elke 2 en half uur kon ik bellen voor me dosis. Hun waren de incompetente met hun milliliter spuitjes waar soms gewoon 8 ml inzat .. dit heb ik er wel steeds uit gehaald op het end na 1 derhalve week zieken huis had ik 7 volle buisjes over van 5 ml . Ik doe misch extreem maar zo ben ik het is alles of niets . Ik doe niet aan half gebakken . Misch dat ik ooit wel eens wil minderen met benzos maar dat is dan mijn eigen keus. Ik heb ook al vaker geminderd zonder problemen zodat ik gewoon op me recept uit kwam .. 3 x 10 mg per dag +promethazine maar dan slikte iknhet alsnog in een x veel . Dus beste mensen bedankt voor jullie goede geweldige adviezen (waar ik niet om gevraagd heb) maar ik doe wat ik wil
✌️✌️

en nu ga ik lekker chillen op 5 rivotrils van 2 mg per stuk doeiii 👋👋

Fijne dag iedereen drink genoeg en blabla want anders ga je dood 🤣
Klik om te vergroten...
Doe je goed.
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
🥳🥳✌️✌️👋👋
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
inner_search zei:
Het word hier niet echt geapprecieerd als de mensen je willen helpen je ze gewoon zegt “boeien” en al helemaal niet met foto’s van je zoveel meds gelijk op de foto (staat inner regels dat je niet mag pronken met hoge hoeveelheden drugs/meds.

dus verwacht je hier maar niet een uitleg die je wilt horen in dit topic , zelf vind ik je ook maar een blaaskaak die wil pronken en wrs elders geen aandacht krijgt.

maar ej , wie ben ik ,negeer knop boeieeeeeeuh.

👋🏻✌🏻
Klik om te vergroten...
Vroeg ik ergens om hulp ? Maar ik ga jullie verlaten stelletje hypocriete mensen hier de groeten 😘😘😘😘
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Geneesmiddel zei:
Als ik je openingspost herlees komt dat over als een schreeuw om hulp. Sorry voor het ongemak. Tot ziens.
Klik om te vergroten...
Hiebverwijder ik mijn profiel?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."