#1
Huisarts kan je het beste helpen.
Flinke inkoop. Krijg er spontaan trek van😂Heb online gevonden kan weer even vooruit ✌️✌️Bekijk bijlage 45227
miss een beetje laate reactie van mij maar er zijn wel echt een paar goeden vendors online ik heb er een waar je gewoon met ideal kan betalen en voor 12;00 besteld is volgende dag in huis en het zijn altijd nederlandse medicijnen ik gebruik het om aantvullen van me recept van de arts omdat als ik meer pijn heb dus wat meer pak en het dus wat eerder op is zegt hij gewoon nee je krijgt niet want je had nog moeten hebben drm bestel ik het bij hunO jee ik heb me toch een groot probleem .
Vandaagber achter gekomen dat ik me rivotril en diazepam niet meer geleverd kan krijgen via me dokter uit Spanje.. .
Heb 3 Diaz per dag van de huisarts .. dit gaat een leuke tijd worden .. ben zelfs al zo gestrest dat ik internet of loop te gaan of ik ze ergens online kan kopen . Maar vertouw dit niet . (Bitcoins geld opsturen) nou binnenkort dan maar naar het ziekenhuis ofzo 😅
(Ik lach wel maar van binnen ga ik dood van angst)
Slaapwel…Heb online gevonden kan weer even vooruit ✌️✌️Bekijk bijlage 45227
Jezus.. Hoe lang doe je hiermee?Heb online gevonden kan weer even vooruit ✌️✌️Bekijk bijlage 45227
Ze zijn echt heb ze laten testen en ik doe dit al meer dan 10 jaar dus ik denk dat ik me eigen lichaam wel ken ennzo niet dan niet lekker boeiendSlaapwel…
Als je psychische en fysieke toestand je lief is zou ik de raad van @LucidLucy opvolgen…
Maar dat ga je dus niet doen , dus have fun met je rekening te plunderen door online real meds te kopen 😂🤷🏻♂️.
kort maar krachtig (vissengeheugen..) leven it is for you 😊✌️.
4 a 5 maandJezus.. Hoe lang doe je hiermee?
Het word hier niet echt geapprecieerd als de mensen je willen helpen je ze gewoon zegt “boeien” en al helemaal niet met foto’s van je zoveel meds gelijk op de foto (staat inner regels dat je niet mag pronken met hoge hoeveelheden drugs/meds.Maar leuke groep heb ik ergens om advies gevraagd . Heel leuk al jullie zogenaamde goede adviezen. Maar krijg meer het gevoel dat je me voor lul wilt zetten
Harmreductie vinden we belangrijk hier op het forum, daar stoppen leden tijd en energie in om elkaar en anderen te helpen. We zien namelijk liever niemand kapotgaan aan drugs. Gek he?Maar leuke groep heb ik ergens om advies gevraagd . Heel leuk al jullie zogenaamde goede adviezen. Maar krijg meer het gevoel dat je me voor lul wilt zetten ik heb nou eenmaal een hoog tolerantie vermogen ik gebruikte 200 ml g per dag (zul je vast niet geloven maar kan me weinig schelen) ik deelde me gevoelens!
en nu ik snap van lucid lucy dat het goed bedoeld is .. maar mijn enige probleem is als ik er niet aan kan komen . Wat ik wel kan heb inmiddels weer genoeg adresjes .. maar gaan jullie maar om iemand geven die het toch allemaal niet boeit als de nood hoog is gaan ze me echt wel helpen op de ic of gewoon in het ziekenhuis. Hebben ze ook een x met g gedaan toen ik me enkel had gebroken ..
Na een jaar moest het metaal er uit toen moest ik intraveneuze antibiotica wat ik eerst heb geweigerd omdat ik nog een feestje had en toen heb gezegd geef me de sterkste die ik kan slikken maar . Zo gezegd zo gedaan kuur afgelopen kwam weer terug .. toen alsnog naar het ziekenhuis had een fistel waar troep door naar binnen .. toen heb ik geweigerd met ghb te stoppen . Dit was eerst een probleem . Maar later moest ik een verklaring tekenen dat ik zelf verantwoordelijk was mocht er wat gebeuren .. en me eigen ghb regelen .. wat dan wel bewaard zou worden in een kluis . Maar elke 2 en half uur kon ik bellen voor me dosis. Hun waren de incompetente met hun milliliter spuitjes waar soms gewoon 8 ml inzat .. dit heb ik er wel steeds uit gehaald op het end na 1 derhalve week zieken huis had ik 7 volle buisjes over van 5 ml . Ik doe misch extreem maar zo ben ik het is alles of niets . Ik doe niet aan half gebakken . Misch dat ik ooit wel eens wil minderen met benzos maar dat is dan mijn eigen keus. Ik heb ook al vaker geminderd zonder problemen zodat ik gewoon op me recept uit kwam .. 3 x 10 mg per dag +promethazine maar dan slikte iknhet alsnog in een x veel . Dus beste mensen bedankt voor jullie goede geweldige adviezen (waar ik niet om gevraagd heb) maar ik doe wat ik wil
✌️✌️
en nu ga ik lekker chillen op 5 rivotrils van 2 mg per stuk doeiii 👋👋
Fijne dag iedereen drink genoeg en blabla want anders ga je dood 🤣
Doe je goed.Maar leuke groep heb ik ergens om advies gevraagd . Heel leuk al jullie zogenaamde goede adviezen. Maar krijg meer het gevoel dat je me voor lul wilt zetten ik heb nou eenmaal een hoog tolerantie vermogen ik gebruikte 200 ml g per dag (zul je vast niet geloven maar kan me weinig schelen) ik deelde me gevoelens!
en nu ik snap van lucid lucy dat het goed bedoeld is .. maar mijn enige probleem is als ik er niet aan kan komen . Wat ik wel kan heb inmiddels weer genoeg adresjes .. maar gaan jullie maar om iemand geven die het toch allemaal niet boeit als de nood hoog is gaan ze me echt wel helpen op de ic of gewoon in het ziekenhuis. Hebben ze ook een x met g gedaan toen ik me enkel had gebroken ..
Na een jaar moest het metaal er uit toen moest ik intraveneuze antibiotica wat ik eerst heb geweigerd omdat ik nog een feestje had en toen heb gezegd geef me de sterkste die ik kan slikken maar . Zo gezegd zo gedaan kuur afgelopen kwam weer terug .. toen alsnog naar het ziekenhuis had een fistel waar troep door naar binnen .. toen heb ik geweigerd met ghb te stoppen . Dit was eerst een probleem . Maar later moest ik een verklaring tekenen dat ik zelf verantwoordelijk was mocht er wat gebeuren .. en me eigen ghb regelen .. wat dan wel bewaard zou worden in een kluis . Maar elke 2 en half uur kon ik bellen voor me dosis. Hun waren de incompetente met hun milliliter spuitjes waar soms gewoon 8 ml inzat .. dit heb ik er wel steeds uit gehaald op het end na 1 derhalve week zieken huis had ik 7 volle buisjes over van 5 ml . Ik doe misch extreem maar zo ben ik het is alles of niets . Ik doe niet aan half gebakken . Misch dat ik ooit wel eens wil minderen met benzos maar dat is dan mijn eigen keus. Ik heb ook al vaker geminderd zonder problemen zodat ik gewoon op me recept uit kwam .. 3 x 10 mg per dag +promethazine maar dan slikte iknhet alsnog in een x veel . Dus beste mensen bedankt voor jullie goede geweldige adviezen (waar ik niet om gevraagd heb) maar ik doe wat ik wil
✌️✌️
en nu ga ik lekker chillen op 5 rivotrils van 2 mg per stuk doeiii 👋👋
Fijne dag iedereen drink genoeg en blabla want anders ga je dood 🤣
Vroeg ik ergens om hulp ? Maar ik ga jullie verlaten stelletje hypocriete mensen hier de groeten 😘😘😘😘Het word hier niet echt geapprecieerd als de mensen je willen helpen je ze gewoon zegt “boeien” en al helemaal niet met foto’s van je zoveel meds gelijk op de foto (staat inner regels dat je niet mag pronken met hoge hoeveelheden drugs/meds.
dus verwacht je hier maar niet een uitleg die je wilt horen in dit topic , zelf vind ik je ook maar een blaaskaak die wil pronken en wrs elders geen aandacht krijgt.
maar ej , wie ben ik ,negeer knop boeieeeeeeuh.
👋🏻✌🏻
Hiebverwijder ik mijn profiel?Als ik je openingspost herlees komt dat over als een schreeuw om hulp. Sorry voor het ongemak. Tot ziens.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."