#1
Het recept begon bij een recept bij de pijnpolie voor chronische pijn je kent het wel.Wat lief! Dank je wel! Ik houd wel een slag om de arm, ik dénk dat ik er vanaf ben maar is lastig uitleggen. Nu doe ik het met lorazepam/diazepam en ik krijg vanaf aug ook ambulante begeleiding. Ook ben ik dus kratom gaan proberen, green Malay, werd er erg rustig van geloof ik maar ik leef helemaal niet bewust dus zou mn gevoel na inname eigenlijk eens moeten opschrijven.
ik heb op advies van hier de red meang da besteld, ik denk dat die meer voor me gaat doen als ik het zo lees, zowel hier als online…
hoelang ben jij van de opiaten af? Gebruik je nog iets anders?
Uiteindelijk ben ik in een situatie beland waarin ik me oxycodon ging misbruiken. Toen is mijn oxy veelte snel afgebouwt ( ik moest stoppen )
Ik ken een paar Feyenoorders die heroïne gebruiken en ik wist dat het bijna dezelfde werking heeft dus ik ben op die manier geswitcht naar bruin is ook een stuk goedkoper dan oxycodon illegaal kopen.
Het was niet echt sterker dan me oxys maar ik voelde me iigv niet meer ziek en depressief dus de verslaving ging door. Dat heeft zich lang volgehouden,
Tot ik op een moment weer eens er niet aan kon raken en toen heb ik met me laatste "voorraad" echt heel erg rap moeten afbouwen in een week tijd.
Ik nam zegmaar iedere 6-12 uur wanneer ik ziek werd en dan steeds minder en minder op een hoog tempo. Helemaal kut natuurlijk maar beter als cold turkey.
Toen na die week ging ik dus soort van cold turkey en ben ik met kratom en diazepam ermee gestopt. Het was 2 weken echt fucked up (voorral week 1)
Maar het helpt wel enorm, je bent een stuk minder ziek maar het kan wel zijn dat je lichaam aan de kratom moet wennen. Ook helpt de kratom heel erg tegen de mentale klachten ! Voorral de groene 😊
Ik gebruik nu nog steeds kratom en diazepam en in de weekenden een alcohol en coke habit weer opgepakt.
Dus ik ben niet clean maar wel van de opiaten 🙂
Sorry voor het lange verhaal!